Şarkı önerisi : Adam Levine Locked Away
Artık bıkmış olabilirsiniz ama ben yinede hatırlatayım (;
Yorum bırakmayı unutmayın ve beğenmeyi , bu sayede bana destek olmuş olursunuz (:〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Dün gece büyük babamın - düzeltiyorum vefat etmiş büyük babamın - bir Alfa olduğunu öğrendim. Hiç beklemiyordum ailemizden böylesi büyük bir güç çıkmasını.
Ve başımda adeta bomba patlamıştı ,tam iki kez. Bu duygu nasıl anlatılır bilmiyorum ama gurur vericiydi.
Sabahtı okul için hazırlandım.Üzerime siyah bir tişört gri bir eşofman be bilekli siyah ayakkabılarımı giymiştim. Okul için yanıma almam gerekenleri aldıktan sonra evden çıktım. Her gün bir şey unutuyordum. Bir gün kendimi de evde unutmam an meselesiydi yani.
Okula vardığım zaman Luke'un Bugatti'si orada yoktu, bu da demek oluyordu ki Luke okula gelmemişti. Ufak bi üzüntü yaşasam da gün içinde geçer diye düşündüm. Yani öyle umuyordum.
Ben 11. Sınıftım ve Luke da 11.Sınıftı fakat 2 yıl okulu bırakıp tekrar başlamıştı, yani Luke benden kesinlikle iki yaş büyüktü. Yaşıtım olması zaten mümkün değildi. Dış görünüşü olduğu yaşından da olgun gözüktüğü için bütün kızlar ona deli oluyordu.
Ders matematikti ve Merry ile aynı sınıftaydık dün olanları ona anlattım ve sonuç onun da bir kurt kız olduğunu öğrendim. Resmen şaka gibiydi. Kimseyi tanımıyormuşum oysa! annem babam bile buna dahilmiş. Düşünsenize bir anda bütün hayatınız alt üst oluyor bu şekilde. Bir daha birilerine nasıl güveneceğimi bilemez olmuştum.
" MoOn Wolf diye bir yer varmış daha önce gittin mi ?" Diye sordum fısıldayarak.
"gittim ve İnan bana çok müthiş bir yer " dedi Marry.
Bende sırıtarak,
" tamam o zaman akşam oradayız " dediğimde bizi duymuş olacak ki,matematik öğretmeni " kendinizi müdürün odasında bulmak istemiyorsanız, şu parti işlerini konuşmayı çıkışa falan erteleyin !" Diye bize azar çekti. Biraz haklıydı da. Eğer ben öğretmenim olsaydım ve dersimde konuşsalardı çok uyanırdım. Öğrencilerim beni sevmiyor ya da dersimi anlamadıkları için konuşuyorlar diye düşünürdüm ve inanın bana beni bu da üzerdi.
Ders bitiminde Alex tarafından kapıda karşılanmıştık Ve kantinin yolunu tuttuk, onlar masaya yerleşince ben de " kızlar benim tuvalete gitmem lazım " dedim ve onlar da başlarını onaylar gibi eğdiler .
Koridorda yürürken engerek yılanı Erica'yı gördüm! O kızda Benim sinirimi bozan bir şey vardı ya da Luke a ilgi duyuyordum ve onu kıskanıyordum. Her iki seçenekte de kızı sevmediğim oldukça bariz olmuştur umarım.
Tabii 2. Seçeneği kendime yediremediğim için, tabiiki 1. Seçenek. Bana ters bir bakış atınca ben de onu umursamayarak yoluma devam ettim.
-Merak etme Laura o bakışı ona yedirmemiz çok uzun sürmeyecek- İç sesimin şeytani gülüşünü duyabiliyordum. Ah kesinlikle ya şizofrendim ya da bipolar falan. Anlık ruh hali değişimlerim içimde de olsa çok fazlaydı ve aklıma gelen senaryoları, fikirleri bir duysanız neler düşünürdünüz bilemiyorum.
Tuvalete girdim ve kapımı kilitledim, ardımdan biri daha girdi ve komple tuvaletin kapısı kilitlendi.
Korkudan kanım donmuştu burası kızlar tuvaletiydi ve kapımın önünde bir çift siyah asker botu duruyordu .
Titrek bir sesle " kızlar tuvaletinde ne işin olduğunu sorabilir miyim bay L " bay L kısmına vurgu yapmıştım -özellikle -
göremesem de şu an sırıttığını Güler gibi bir ses çıkarmasından almlamıştım .
Tuvaletin kilidini açtım ve göz göze geldik onun gözüne bakınca adeta kayboluyordum .
Mavileri bir denizin içindeki girdap gibi beni kendine çekiyordu - yeter kes şunu Laura seni daha fazla çekemicem - Ops iç sesimi yine kızdırmıştım ." akşam MoOn Wolf'a gideceğinizi duydum , sanırım liam da geliyormuş , ve ben bir alfayım o da benim betam " dedi her zamanki boğuk ve erkeksi sesiyle .
" peki o zaman sen de geliyorsun öyle mi ?" Niye merakla sorum " bir sakınca mı var , çünkü orası benim mekanım " dediği an beynimden vurulmuşa döndüm .
Ve benim cevap vermemi beklemeden gitti .
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Akşam MoOn Wolf'a gitmek için hazırlandım, siyah kot , askılı taşlı bluz , siyah kot ceket giyinmiştim , biraz uykusuzluktan dolayı olsa gerek göz altlarım hafif mordu , kapatıcı , maskara ve hafif ruj sürüp merdivenleri inmeye başladım o sırada telefonum çaldı -bilinmeyen numara-
kim arıyordu acaba ? Telefonu açtım
" alo Bayan meraklı seni birazdan alırım " bu Luk'tu ama sesi daha samimi çıkmıştı ona cevaben ,
" niye beni sen alıyorsun ?"
Gerçekten neden beni o alıyordu dur bir dakika " ve numaramı kimden aldın bay l "yine bay L kısmına vurgu yapmıştım .
" bu bay L kısmını konuşmuştuk diye hatırlıyorum , ayrıca mekana yürüyerek girmek istersen sen bilirsin çünkü Merry ile Alex'i liam aldı " beni gafil avlamıştı " telefon numarana gelince sen uyurken aldım "
ben uyurken ? " peki , gece beni uyurken izleme gibi bir hobin yoksa bunu kes yoksa-"
sözümü tamamlayamadan kesti" o naparsın bayan meraklı "
evet o haklıydı hiç bişe yapamazdım o görmesede omuz silktim .
"bekliyorum !" Diyip sinirle telefonu yüzüne kapadım .
Gelmesi çok uzun sürmedi 5 dakikaya kapıda oldu . Dışarı çıktığımda arabasına yaslanmıştı ,
" sonunda çıkabildiniz Lau hanım " dedi ve damarıma basmış oldu !
" pardon ama ben zaten yarım saattir hazırım bay L , siz geç kaldınız " diyip bir hışımla arabaya bindim .
Mekana vardığımızda iki katlı mavi ve kırmızı ışık saçan bir bina vardı - ormanın ortasında - içeri girdiğimizde müzik sesi kulaklarımı doldurdu .
Bir masada oturan Merry, Alex,liam,ve tanımadığım bir çocuk vardı.
çocuk gelince ayağa kalkıp Luke'un kulakları doğru benim duyamadığım bir şeyler söyledi , ardından Luke'un dudakları sola doğru kıvrıldı ve bana dönüp ,
" birazdan gelirim "
dedikten sonra üst kata çıktı . 5 dakika sonra kolundan tuttuğu tıpkı benim gibi su yeşili gözlü , kahverengi düz saçlı bir kız - gözleri tıpkı benim gibiydi saçları değil - ile yanımıza geldi .
Kız " ya sanane benden bırak kokumu abi fazla oluyorsun " diye haykırıyordu
-bir dakika abi mi ? Abi mi ? Luke'un kız kardeşi mi vardı ?
"Kapa çeneni lena sana evde dur dedim arabana bin ve git " diye hırladı Luke .
kız kolunu luk'dan kurtarıp mekanı terk etti . O sırada mekanın bar kısmındaki duvar resmen kırıldı , barmen duvarın altında kaldı .
Kırılan Duvarın üzerine oldukça büyük , kırmızı gözlü , altı koyu gri üstü siyahlı bir kurt girdi ve benim anlamadığım kurt dilinde bir şerler söyledi , tek anladığım şey büyük babamın adıydı
"............Carlos ..."〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Yorum ve vote atmayı unutmayın lütfenn. Nice yeni bölümlerde görüşmek dileğiyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUNAY 1- Mavi Kurt
WerewolfDaha genç ve masum olan bir kızın vefat etmiş büyükannesinin evine ve kasabasına yerleşmesiyle başlar her şey aşkı, okulu, hayatı ve arkadaşları. Hayattan haberi yokmuş oysa. Gözleriyle şahit olmasa asla inanmazdı onlara. O sarı gözlere. Siyah, gri...