21 : SoN NeFeS

3.5K 192 59
                                    

Şarkı önerisi : My Love Will Never Die -Claire

Yb ile karşınızdayım vote(beğeni) ve yorumlarınızı bekliyorum...
(Multide Laura'nın babası var ):

Sizi seviyorum İyi okumalarr 🖤

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑
6 Yıl önce ;

Jackson Nikolov

Son kez öptüm küçük Lau'nun yanaklarını. Büyüdükçe güzelleşiyordu minik kızım. Daha bu yaşta devasa bir kitaplığa sahipti.

Haftalardır hazırladığım gibi sabahın çok erken saatlerinde uyanmış bir toplu iğne bile yanıma almadan ortadan yok olacaktım. Bunu için kurutulma yöntemine ihtiyacım vardı. Ölü gibi gözükecek ve bundan bir kurdu sorumlu tutmalarını sağlayacaktım .

Ancak bu şekilde küçük Lauramı daha iyi koruyabilirdim. Gözümden bir damla yaş düştü. Küçük kızım benim öldüğümü sanıp benim için üzülecekti. Amanda da bir kurt olduğundan bunu anlayabilirdi bunu için de bir çözüm yolum vardı ama benim. Onu ne kadar hassas bir kadın olduğunu biliyordum ve bana bakamayacaktı bile baksa da dokunmadan anlayamaz. Kim ölü kocasının bedenine dokunmak ister ki?

Evden olduğu gibi çıktım. Amanda uyuyordu ve küçük kızım da öyle. Ormana doğru yürümeye başladım. Biraz daha ilerleyip bir tedra kurduna daldım kaçmaya yeltenince de öldürdüm. Üstünden bir kaç tutam tüy kopartıp önceden belirlediğim arama ekiplerinin kolayca bulabileceği tepemsi yere çıktım ve yuvarlandım bir kaç gün sadece orada yatacaktım beni fark etmeleri 24 saat bulmaları ise  bir hafta sürecekti.

                    🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑

Olduğum yerde yattığım tam bir hafta bir haftanın sonunda mahvolmuş bir haldeydim. Tam organlarımın kendini yenileyecekleri gün arama ekipleri beni buldu. Dışarıda konuşular her şeyi duyuyor ama tepki veremiyordum. Aynı bir ölü gibi. Vasiyetimde beni morg'a koymamalarını söylemiştim. Bu yüzden koymadılar. o vasiyeti de planımın bir parçası olarak yazmıştım.

Bulunduğum gün defnetmek üzere mezarlığa giderken kızımın ağlama sesleri içimi yaktı geçti. "Babaaaa!" "Hayırr babamı verin bana!"
Bağırıyor ,ağlıyor ve çığlıklar atıyordu. Küçücük bedeniyle çırpındığını hayal edebiliyordum. Eşim ise gayet sakindi çünkü dik durmak zorundaydı.

Beni gömmüşlerdi soğuk toprak gerçekten de korkunçtu. Bir kurt olduğum için tepemde birinin olup olmadığını anlayabiliyordum. Gitmişlerdi. Ayak sesleri çoktan uzaklaşınca burada gerçekten ölmeden önce tepemdeki toprağı seri bir şekilde kazmaya başladım.

Kısa sürede çıkmıştım. Şimdi sıra küçük Laurayı uzaktan korumaktaydı. Gece uyurken yanına gidip onu izliyor. Çaktırmadan öpüyor ve gidiyordum.

              🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑

Taşınmadan bir kaç gün önce ;

Günler haftaları, haftalar ise ayları ve aylar da yılları kovalamaya başlamıştı.
Laura 17. Yaşını kutladı. O artık kocaman olmuştu. Ama hala benim korumama ihtiyacı vardı. Benim minik Lauram.

Fark ettiğim şeyler ise bu planın saçma taraflarıydı. Laura artık hiç gülmüyor eğlenmiyordu. Mutlu değildi. Ben tekrar gelene kadar da olmayacaktı.

DOLUNAY 1- Mavi KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin