20 : SaHtE öLüM

2.6K 164 47
                                    

Şarkı önerisi : Twenty one pilot - Heathens

Yb ile karşınızdayım vote(beğeni) ve yorumlarınızı bekliyorum. Umarım beğenirsiniz umarım yorumu çok bir bölüm olur.
İyi olumalar...

             🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘

Ethan Brooks

Nick fena taşa çarpmıştı doğrusu , deltayı kaçırmak gibi bir hata gerçekten yapmış olamaz diye düşünüyordum ki sevgili kuzenim mükemmel arabasıyla yanaştı okula. O kızı cidden hakettiğini düşünmesi beni sinir ediyordu. Kirli hayatıyla bir masum kızı daha mahvetmesine izin verecek değildim.

Erica denen yılan neyine yetmiyordu. Yanıma yaklaşan Nadia görüş açıma girince göz devirdim. Geldi ve omzuma vurdu.
"Ne istiyorsun aptal" yüzü birden sırıtarak cevap verdi " hmm belki bir doğum günü hediyesi falan olabilir."
"Sana hediye falan almayacağım unut bunu Nadia." Gülümsemesi yüzünde soldu ve somurtarak yanımdan uzaklaşırken cebimdeki sessizde olan telefonumun titremesiyle irkildim . Arayan Alex'di ,
"Alo?"

Nadia Brooks

Olabilecek en kötü doğum günümü geçiriyordum şu an. Kimse hatırlamamıştı!
Abim bile ...

Ona hatırlatmaya gittiğimde ise beni takmamış ve bana unut bunu demişti ne hediye alıyordu ne de kutluyordu . Gerçekten moralim yerde gezerken biyoloji sınıfına adım attım. Lena sırada oturmuş beni bekliyordu.

Suratı bir şeyden korkmuş ya da endişeli arasındaydı ve bu beni istemsizce ürküttü. Yanına vardığımda surat ifadesini değiştirdi ve "iyi ki doğdun " sevecen şekilde söylediği bu cümleye sarılarak karşılık verdim. " biliyor musun lena doğum günümü hatırlayan tek insan sen olabilirsini" kaşlarını çattı ve "ne insanı ?" Birden gülmeye başladık hem de kahkahalarla. Herkes bize bakarken "şşş lena duyucaklar!.." ama gülmeye devam ediyorduk.

Biyoloji öğretmenimiz bayan Hanna sınıfa adım attığı gibi bir sessizlik oluşmuştu. Bayan Hanna'nın sesi sınıfta yankı yapınca ders başladı. Bütün ders kafam çatliycak sandım ama lena benim aksime olabildiğine derse katılmış ve baya Hanna'nın gözüne girmişti.

Kadın artık onla konuşurken gülümsüyordu!
Ve ben ilk kez onu gülerken gördüm.

Dersin son 10 dakikası falandı telefonuma abimden bir mesaj geldi.

-bir kaç dakika içinde bahçede ol alacağım mümkünse Lenayı da al.

Cevap yazmadım ama görüldü attım ben tuvalet için izin aldım Lena ise başını ağrıdığını söyledi Bayan Hanna Lenayı sevdiği için izin verdi ve çıktık. Çok geçmeden sevgili abim Ethan ve jeep'i okul bahçesine yanaştı.

Camı açtı ve " seri atlayın işimiz var!" Dedi. Gözlerimi devirip bindim. Yol uzundu sanırım çünkü bir yere yetişmeye çalışır gibi hızlı kullanıyordu. Yolda hayal kurarken uyuya kaldım.

Laura Nikolov

Alex asla olanları bana anlatmadı ve beni okula bırakıp ilk dersten yok oldu bu duruma sinir olduğumdan Luke'u aradım hem de defalarca ama açmadı . Alexi aradım ama o da açmadı. Sinir krizi geçirip bir taksiye bindim ve hep buluştukları kamp alanına doğru yürümeye başladım. Ama orda değillerdi..

DOLUNAY 1- Mavi KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin