10 : BiR BETA DaHa

5.1K 285 31
                                    

Şarkı önerisi : Sia titanium

Bu şarkıyı kesin dinleyin (: favorim ...
Dinlemek için Fotoğrafı kaydırmanız yeterli ...

-hepinize merhaba , bu sefer biraz uzun yazdım , şu ana kadar yazdığım en heyecanlı bölüm haberiniz olsun - iyi okumalar.

                   〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

     Laura Nikolov

            Güne Luke'la başlayınca gerisi güzel geçmeliydi - kendi adına konuş ! - iç sesimin  başkasına ait olduğunu hayal ettim de , asla uyuşmazdı tam bana göreydi inatçı ve kim ne derse tersini yapan .

Bu yüzden ben içimden ne geçirirsem resmen sinirimi bozmak için tersini haykırıyordu .

Bu gün depresyon modunda takılmaya niyetim yoktu lakin kendimi zindana hapsetmiş gibi hissediyordum .

Aklıma yapacak bir şey gelmiyordu . Sonunda yaklaşık yarım saat salon duvarına bakmaktan kurtuldum ve evden çıktım .

Kendimi ne zaman kötü ya da sıkılmış hissetsem yürüyüş veya spor yapardım . Zaten bu fiziği o özelliğime borçluydum .

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

Eve vardığımda davetsiz gözlerle karşılaştım, Merry ve Alex .

Beni merak etmişlerdi ve bu yüzden gelmişlerdi  . Onları iyi olduğuma ikna ettim ve bir kaç saat sohbet , yemek derken akşam oldu ve evlerine gittiler .

Annem geldiğinde en çok canımı sıkan konu hakkında konuşmaya başladı  ,

" acilen bir beta olman lazım - "
aklına gelen şeyle alnına vurdu ve koltuktan kalkıp , salonda tur binmeye başladı .

" sen önce çaylak sonra  beta eğitildikçe ALFA ve sonunda ultra güçlü , şu nadir görülen titanyum kurduna dönüşeceksin ve korktuğum şey titanyum kurtlarının öfke kontrolü YOKTUR !" Annem cırlamıştı .

" ve genelde o filmlerdeki ultra güçlü , öfke kontrolü olmayan gözleri Aşırı mavi parlayan katiller delta kurdudur "

bedenim kasıldı - katil ?? - ne demek katil olucaksın, ciddi miydi ? İnanmıyorum !

Ultra güçlü olmam iyidi tabi ama öfke kontrolü başlı başına bir belaydı  bana . Zaten öfkelenince kendimi zor zapt ediyordum .

Annem " yapıcak bir şey yok o kırmızı kutudan çıkan titanyum kurtlarına özel mavili , büyük babanın sana bıraktığı kolyeyi tak tatlım o öfkeni biraz zapt etmeni sağlar , çünkü üzerinde pul büyüsü var ."

Annem konuşmadığımı fark etmiş olacak ki beni dürttü ve o an Transtan çıkmamı sağladı , dilim uyuşmuştu bir şey söyleyemedim .

" iyi misin ?" Diye sordu annem .

ben de  başımı aşşağı yukarı olumlu anlamda salladım .

Annem gülümsedi ve "iyi geceler bitanem " diyerek yukarı çıktı . Bende Odama çıktım ve duş aldım .

Banyodan sonra havluyu kollarımın altına sıkıştırıp odama geçtim , hiç şaşırmadım Bay L yatağıma yayılmıştı .

Camı açık bırakmış olucak ki rüzgar esti , tüylerim diken diken oldu .

Bunu fark etmiş olucak ki " iyi misin ?" Diye sordu , omuz silkip kendimi toparladım ,

" iyiyim "

DOLUNAY 1- Mavi KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin