19 : Dev DeLtA !!

2.8K 162 12
                                    

Şarkı önerisi : girl in red -rue

Yb ile karşınızdayım vote(beğeni) ve youmlarınızı bekliyorum.

İyi olumalarrr...

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘

Eski bölüm hatırlatma :

Tam dışarı çıkmıştık ki ikinci bir cam kırılması ve düşündüğüm yaratık. Şimdi bitmiştik işte, şimdi mahvolmuştuk.

Alex yalnız değildir diye düşündüm. Keşke yalnız olmasa yani. Sonu iyi bitmeyen masalları sevmek güzeldi ta ki kendim yaşayana kadar. Belime dolanan ellerle Laura'ya baktım.
"Beni bırakma.." "fısıldayarak söylediğin bu cümlenin düşüncesi bile tüylerimi diken diken ederken seni bırakacağım mı düşünüyorsun ?"

Güldüğüne dair bir ses duyunca "bir işimiz var unuttun mu ?" Dedim. Anında başını kaldırdı " Alex !" Sonra bir şey hatırlamış gibi " sence de bir damala kan uğruna , intikam almak , bir canı yok etmek değer mi ?"

Gözlerimi kapadım gecenin sessizliğinde uluma sesleri yankılanırken ...

                     * * * * * * *

Ve sonra devasa kurdun uluması kapladı tüm geceyi, zifiri karanlıkta aydınlattı dolunay küçük kasabayı ...

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘
Yb :

Alex Edwards

Nefes nefese kapkaranlık ormanda koşarken arkamdaki şeyi düşünmek beni mahvediyordu. Okuldayken tesadüfen rast geldiğim Ethan bile korkumu azaltmıyordu. Ethan alfa olsa ne olur peşimizdeki erkek devasa bir deltaydı. (Alfa :sürü lideri güçlü kurt. Delta: en güçlü ve son kurtlara Denir)

Ethan dirseğini bana geçirdi " çığlık atmayı kesmezsem peşimizi bırakmayacak !" Gözlerimi kısarak,"eğer bana bir daha dirsek atarsan çığlık atmayı kesmeyeceğim!"

Soluklanmak için durmam lazımdı ama durursam ölürdüm çünkü lanet delta bizim peşimizden ağaçtan ağaca atlayarak geliyordu!

Birden birine çarparak yere yuvarlandım ve her tarafıma yapışan yapraklarla olduğum yerde kaldım. Çarptığımın bir kız daha doğrusu lena olduğunu anlamam bir kaç saniyemi aldı. Delta izimizi kaybetmişcesine bir ağaçtan her yeri süzmeye çalışırken pes etmek üzereydi. Yani öyle umuyorum da ondan. Bizi görmemesi için dua ederken lena yanlışlıkla bir dala dirseğini koyunca... olanlar oldu.

                        * * * * * * * * * * *
Dakikalardır şu yaratıktan kurtulamamıştık ve yorulmak bilmeyen bedeni benim yorulmuş bedenimi kovalamaktan zevk alırcasına her seferinde daha da hızlanıyordu. Biz ne kadar koşarsak koşalım o yine bize yetişiyordu.

En son aklıma kurt olmak geldi. Neden olmıyım ki ? Öne atıldım ve normal bir kurt oldum. Siyahlı grili hani. Bunu gören lena ve Ethan da dönüştü. Daha hızlı gitmemizle bir kaç dakika sonra deltayı atlattık.

Bir kulübenin önünde durduk. Lena ve Ethan bu kulübeyi tanımış gibi insan olup içine ilerlediler . "Hey Alex gelmeyi düşünmüyor musun?" Gece yarısı çoktan olmuştu. Uykum ağır basarken kendimi rahatsız koltuğa bıraktım. Bir kaç saat bana yeterdi. Sadece bir kaç saat.

DOLUNAY 1- Mavi KurtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin