13. Тантай хамт

2.7K 205 7
                                    

Тэгүг: чи явах гэж байгаа юм уу?

Би: төлөвлөгөө ёсоор тийм ээ.

Тэгүг: арай хурдан биш үү?

Би: хязгаарыг давах гэж байна. Одоо надад өөр асуудал хэрэггүй. Эднээс салж санаа амармаар байна.

Тэгүг: тэгээд надаас юу гуйх гэж байгаа юм бэ дээ?

Би: миний өмнөөс тэднийг хамгаалаад өг

Тэгүг: юу? Эли~ чи намайг хэн нэгнийг хамгаалж өмгөөлдөггүйг мэднэ!

Би: тийм гэж үү?

Тэгүг: тийм ээ!

Би: чи үргэлж намайг хамгаалдаг шдээ. Би мэдэхгүй биш мэднэ. Миний өмнөөс дайсагнасан хүн бүр маргааш нь эмнэлэгт хэвтэж байхад би яаж анзаарахгүй байх юм бэ?

Тэгүг: чи өөр! Чи бол~

Би: юу гэж?

Тэгүг: надтай хүн шиг харьцдаг ганц хүн

Би: Тэгүг~ би тэр хүмүүсийг зовоосой гэж хүсэхгүй байна. Тийм болохоор гуйя тэднийг хамгаалж өгөөч

Тэгүг: зөвхөн энэ жилийг дуустал~

Би: энэ жил сураад л тэд дахиж энэ сургуульд хөл тавихгүй.

Тэгүг: ойлголоо. Би тэднийг чам шиг бөөцийлөхгүй ч Сора шиг галзуу амьтдаас хамгаалж чадна.

Би: баярлалаа.

Би түүнд бөхийчихөөд эргэж харан төв байрлуу гүйлээ. Гэхдээ нэг л зүйл. Нэг л зүйл хойноос минь чангаан сэтгэлд минь хоргодоод байсан учир байсан газраа таг зогсон хэсэг бодолхийлнэ.

Би: би гол зүйлээ хэлэхээ мартчихаж.

Тэгүг: юу юм?

Би эргэж харан түүнрүү алхвал тэр сууж байсан хашлаганаасаа босон гараа халаасандаа хийн хайнгадуухан зогсоод надруу ширтлээ.

Би зориг шулуудан хурдаа огт саруулалгүй эрчээрээ очоод бэлхүүсээр нь гараа оруулан чангаар тэвэрлээ.

Түүнийг тэврэн цээжинд нь толгойгоо наахад түүний зүрхний цохилт чихэнд минь сонсогдон амьсгал нь бага зэрэг түргэсэх нь мэдрэгдэнэ.

Би: би баяртай гэж хэлэхээ мартчихаж. Чамайг салах ёс хийлгүй явахад дургүй болохоор хэлэх гэж ирсэн юм.

Тэгүг: Эли~

Би: ахиж уулзах байх. Тэр хүртэл сайн сууж байгаарай~ бас чамайг асуудалд ороосой гэж хүсэхгүй байна.

Төмөр хатагтай /ДУУССАН/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz