20. Хувь тавилан

2.9K 203 7
                                    

: өршөөгөөрэй~ энэ миний кофе

Юнги: үгүй ээ энэ минийх

Бага зэрэг инээвхийлэн: үгүй дээ энэ таных байна.

Юнги өөрийн ууж байсан аягатай кофегоо харвал ажилд орснонд нь баяр хүргэн Элигийн авч өгж байсан хар өнгийн гавалтай аяга биш ягаан зүрхтэй цагаан аяга байлаа.

Новш гэж!

Юнги: уучлаарай. Би ядарсандаа болоод анзааралгүй уучихсан байна.

: з-зүгээр дээ. Та өөрийн кофегоо авдаа би дахиад кофе хийгээд авчихья.

Дундаж өндөр урт үстэй гүн гүнзгий бодлыг агуулсан хүрэн бор нүдтэй энэ жижигхэн охин түүний гарнаас аягаа авахдаа гарт нь хальтхан хүрсэн болов ч Юнги түүнээс цочиход хүргэлээ.

Гар нь их хүйтэн юм~

Юнги: юу гээч. Би таныг уух зүйлээр дайлья харин надад нэрээ хэлээч~

Тэр бага зэрэг ичингүйрэн: үгүй дээ танд төвөг удаад яахав би зүгээр.

Юнги: би шаардаж байна.

Нүүр буруулан явах гэж байсан түүний жижигхэн бөгөөд хүйтэн гарыг чангаар атган нүдрүү нь цоо ширтвэл Юнгигийн зүрх зогсох шиг л болж түүний улайсан хацар нь эгдүү хүргэнэ.

Энэ гарыг хэзээ ч тавихгүй юм шүү~

: намайг С-Сонми гэдэг. Эндхийн трэйний~

Юнги: намайг Юнги гэдэг.

Сонми: би мэднэ ээ та болон танай хамтлаг трэйний дунд их алдартай шдээ.

Юнги: тийм гэж үү?

Сонми: мм.

Юнги: тэгвэл чиний ideal type чинь хэн юм? Зөвхөн манай хамтлагаас шүү.

Юнгиг жуумалзан түүний өндөртэй тохируулан өвдгөө нугалсаар асуухад Сонми улайсан нүрээ даран хурууныхаа завсраар Юнгиг ширтэж байлаа.

Юнги инээдээ барьж ядан: надад хэлэхгүй юм уу?

Сонми санаа алдсаар том цамцаас цухуйх цагаан бяцхан хуруугаараа өөрийг нь заахад Юнги шилдэг дуучин бүжигчин гээд бүх л шагналыг авсанаас ч илүү баярлаж байлаа.

Юнги: тэгвэл убба нь мөрөөдлийн чинь болзоог хийж өгье.

Иймэрхүү зүйл ярьж уянгалж чаддаггүй ч тэр Сонмигийн төлөө ийм зүйл хийж өгөхийг хүсэж байлаа.

Юнги гараа сунган түүнээс явах эсэхийг нүдээрээ асуухад Сонми доош харсаар түүний гарнаас зөөлөн хөтлөх ч Юнги чангаар атган өөрлүүгээ татаад энтээс гарахаар баясгалантай алхаж байлаа.

Төмөр хатагтай /ДУУССАН/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora