Dorka szemszöge
3 napja, hogy összevesztünk Bernivel. Időközben ő valami Nikivel lógott és röhögött, amíg én szünetekben Gerivel dumáltam. Így telt volna ez a nap is, ha nem Berni szülinapja lenne. Osztott pár lapott az osztályban, de nekem nem adott. Nem mintha fontos lenne, de azt hittem, hogy esélyt add hamár a BFF e voltam. Bár ne bántottam volna meg. Most minden olyan lenne mint régen. Adtam neki ajándékot, hogy lássa nem felejtettem el, de csak megköszönte. Nem próbált beszélni velem, sőt mintha ott se lettem volna. Mindegy. Majd megbékél. Közben pittyeget a telóm.
-Ki a franc ír este 10kor?-gondoltamCsak Geri volt.
,,Hello szépségem. Nézz ki az ablakon!"Odamentem kinéztem. Ott állt a kertben. Elég furcsa volt. Soha nem csinált ilyet. Mindegy vissza írtam neki.
,,Szia! Mit keressel itt?"
,,Látni akartalak"
,,Fura vagy te nekem! Mit akarsz?"
,,Beszélnünk kell! Gyere ki!"
,,Hát jó"
Vajon miről akar velem beszélni? Közben kiosontam a szobamból, el az öccsém szobája mellet. Remélem valami tényleg fontos dolog lesz, mert ha nem annak következményei lesznek. Amint kiértem a karjába akartam borulni, de ő elfordult.
-Mi a franc bajod van?-Suttogtam dühösen-Lejövök te meg, meg sem ölelsz.-Figyelj, most az egyszer tényleg fontos amit mondani akaro,k szóval légyszi vedd komolyan!
-Igen? És miről?
-Amit mondani fogok fájni fog. Meg értem hogy nem akarsz velem beszélni találkozni de muszáj elmondanom. Nem akarok előtted titkolozni. Részeg vagyok nem igazán fogok kertelni. -Mondta -Oké szóval én...-kereste a szavakat.
-Szóval mi? Baromira nem értem mi a francot akarsz!
-Én... Megcsaltalak.
Hogy mi? Kivel? Mikor? Miért csalt meg? Kérdések ezrei kavaroktak a fejemben
-Hogy mi van? Kiosonok a házból, hogy lássalak, meg se ölelsz, erre közlöd hogy megcsalsz. Kivel? Mikor? Hogy?
-Én esküszöm nem csaltalak volna meg de...-akadt el
-Igen? Hallgatom, hogy történt-sutogtam haragosan
-Elmentem egy buliba a megbeszélés után, aztán valahogy lerészegedtem, aztán Anna lesmárolt. Én ellöktem és jöttem volna hozzád, de magragadott és újra megcsókólt aztán megtörtént.Ugyan nem érsz semmit vele de tessék. Sajnálom
-Menj el.-suttogtam csalódottan.
Ő pedig odajött és adott egy zsepit. Annyira megtörtem, hogy elkezdtem sírni. Időközben ő elment, nem akarta erőltetni a lehetetlen. Oh Berni kérlek bocsáss meg nekem. Kell egy barát.
Halkan vissza osontam a szobámba és álomba sírtam magam.
*******************************Reggel*
Másnap reggel iszonyat csúnyán néztem ki, úgyhogy megkértem anyát, hadd maradjak itthon. Megkérdezte minek, de mikor megláttot semmi mást nem mondott, csak annyit hogy elmehetnék orvoshoz.
Aztán csinált nekem reggelit, lázat mért, és azt mondta biztos itthon maradok. Hát jó nem ellenkezem.
Nap közben pittyeget a telóm.
Niki volt. Nem mintha nagy barátságban lennénk, de néha beszéltünk. Fura volt, hogy írt. Főleg, hogy honnan tudja a számom?,,Szia Niki vagyok. Berni adta meg a számod. Csak jobbulást akartam kivánni."
,,Szia Niki! Oké és köszönöm!"
,,Szívesen! Na de megyek oki?"
,,Oké! Szia"
De aranyos lány. De kár, hogy nem vagyunk nagy barátok. Mindegy, majd csak leszünk nem? A nap további részében lábadoztam és feküdtem. Nem volt éppen kellemes. De kellet nekem az éjszaka közepén kimennem egyszál pólóban.
Geri viszont, hogy tehete ezt. És Annával? Ez közröhejnek számít. De bunkó. Megcsalt. Olyan rosszul esik. Oh Istenem segíts.Később elmentem orvoshoz, aki 3 napra írt ki. Hát kössz. Mindegy, majd elkérem a három nap anyagát. És ezekkel a gondolatokkal mentem haza.
Köszönöm hogy ezt a részt is elolvastad. Dorka múltja nem került be de ne aggódjatok Berniről és Zsomborrol is lesz ám szó.
Folytatása következik
YOU ARE READING
Nekem bff neked átok |✔|
Teen FictionDorkának, mint mindenkinek van egy Bffe. Minden normális, csak egy baj van. Berni elég szeszélyes a szerelem terén, hiszen valljuk be, reménytelenül szerelmes Zsomborba, aki a lányt nem csak furának, de Átoknak nevezi. Hogy mi történik közben velük...