Dorka szemszöge
Haragszom Bernire. Minden szó nélkül elment Dáviddal. Hülye liba. Zsombort abszolute megértem hiszen megcsalta. Kézenfogva...blah fúj. Felmentem instára és olvasgatam a posztokat amikor jött egy messenger üzenet.
Bernus:Szia. Miért haragszol rám?😔
Me:Mert elmentél Dáviddal enyelegni. 😾Megcsaltad Zsombort és engem is leráztál.
Bernus:Nem ez történt. Hadd mondjam el mi történt.
Me:Nem érdekel.😡
Bernus:Kérlek. Nem tettem semmi rosszat. Elrabolt.
Me:Te azt elrablásnak nevezed amikor az Lb kézen fogva sétál egy másik sráccal?
Bernus:Veled nem lehet megértetni? Nem csaltam meg Zsombort. Dávid magával vitt, hogy megmagyarázza miért folytot vízbe.
Me:Jó engem hagyj a hazugságoddal. Szia
Hazudik ez az önző liba. De sebaj. Megtanul, majd térden állva könnyörögni.
Csütörtök van, de ezzel együtt hosszú hétvége ami király. Nem kell korán kellni se tanulni.
Úgy döntöttem elmegyek sétálni amikor írt valaki.Ismeretlen:Berni igazat mond.
Me:Honnan veszed?
Ismeretlen a következőre állítota a beceneved:Dorka😍
Dorka😍 a következőre állította Ismeretlen becenevét:Kornélka😁Kornélka😁:Hidd el. Találkoztam vele tegnap
Me:Igen és mikor?
Kornélka😁: Miután Dávidtól elment
Me:És ezt most higyem is el?
Kornélka😁: Jó lenne, de túlságosan elvakít az, hogy a Bff-edre haragudj, ahelyet hogy észre vedd, Dávid akarata ellenére beszélt vele. Láttam
Me: Mostmár látnok is vagy? Tess nem elég, hogy arrogáns bunkó seggfej állat vagy?
Kornélka😁: Nem beszélünk így az unoka tessel
Me:Jah tényleg😂😂
Kornélka😁: Vedd komolyan😔
Me:Téged nem lehet.😂😂😂 Na tschüss, mentem séta fikálni
Kornélka😁: Szia
Két ember is ugyan azt állítja. Vajon igazuk van? Nem érdekel. Jelenleg cserben hagyva érzem magam. És Zsombor sem ezt a bánás módot kéne kapnija Bernitől. Mindegy szakítottak. Engem ez cseppet sem érdekel. De az jobban foglalkoztatt, hogy vajon mikor találkoztak Kornélék. És hogy? Tudtommal Kornél Németországba költözöt...mennyi is? Három éve talán. Na mindegy. Majd kifaggatom erről a hülyeségről Dávidot, de előbb sétálok egyet hiszen hétágra süt a nap. Mosolyva indultam el itthonról, ami ritka pillanatok egyike. Elindultam ebben a ragyogó napsütésben és kemény 10 percig sütkéreztem a napon, ami annyit tett sétáltam a nappal szembe.
Ám ezt a csodás tíz percet egy telefon csörgésnek kellet elrontania. Idegesen megnéztem ki a f**zom az. Na vajon ki? Dávid volt.
-Szia. Mondjad-mondtam a lehető legkedvesdebben-Áh szia Dorka. Találkozhatnánk a parkban 10 percen belül?
-Öhm.. Igen-mondtam
*******************************Később*
A parkban ültem amikor valaki mellém ült. Megnéztem ki az. Csodák csodájára Dávid ült mellém.
-Szóval miért hívtál?-Érdeklődtem-Ha meghallgatsz, és nem pofázol bele a mondandomba, akkor megtudod.
Bólintottam.
-Először is, Berni igazat mond. Niki a nem nyilvános balesetemmel zsarolt, de azt mondta, nem csinál semmit, ha belefolytom a vízbe Bernit. De nem tudtam megfolytani... Nem ment...-mondta
-Miért?-Kérdeztem
Nyelt egy nagyot majd folytatta.
-Mert te jutottál eszembe. Nem bírtam volna elviselni azt, hogy miatta sírsz, mert élettenül fekszik a víz tetején-mondta majd lehajtotta a fejét. Én meg a szám elé kaptam a kezem.
~Mi? Szerelmes belém? Vagy nem...Áá megőrülök~gondoltam magamba-Mi? Miért?-értetlenkedtem
-Mert...szóval szerelmes...Szerelmes vagyok beléd-vakarta a tarkóját
-Mi? Tényleg?
-Nos igen. De ott van neked Geri és nem akarak a boldogságotok útjába állni.
-Nem járunk. Annával van.-röhögtem.
-Akkor... Szóval??
-Igen leszek a barátnőd.-mosolyogtam. Ő meg felvirult arccal kifújta az eddig bentartot levegőt, majd magához húzott és jó szorosan megölelt. A szívem olyan vadd tempíban dobogott, hogy azt hittem kiszakad a helyéről. Biztonság érzetett adot, hogy a karjaiban lehetem. De ekkor eszembe jutott Berni. Bocsánatot kell kérnem tőle.
-Bocsi-bújtam ki az öleléséből-de fel kell hívnom az uncsitesom.-Kornélt?-röhögöt
-Jah sajnos.-horrkantam fel.
Majd elköszöntem tőle és haza mentem.
Haza érve felhívtam azt a hülyét.
-Argh miért van mindig igazad?-Mert csak. De ha ezért hívtal bocsi leteszem. Ps-ezem apuval.
-Alleluja. Megyek Bernihez.
-Oké. Csá
Rohantam Bernihez. Mint mostanában. Bocsánatot kell kérnem.
Mikor odaértem csöngettem. Az anyukája nyitott ajtót.
-Szia Dorka. Nappali-Oh köszönöm.
Bementem lerúgtam a cipőm és levettem a kabátom amikor meghallotam Berni hangját.
-Anyu ki volt az?-Mindjárt megtudod-válaszolt sejtelmesen
Köszönöm hogy elolvastátok ezt a részt is. Igen tudom ezt nem kellet volna de ha lesz időm már ma megkapjátok a folytatást.
Az előző rész kicsit lapos lett de megprobáltalak kárpotolni titeketFolytatása következik
YOU ARE READING
Nekem bff neked átok |✔|
Teen FictionDorkának, mint mindenkinek van egy Bffe. Minden normális, csak egy baj van. Berni elég szeszélyes a szerelem terén, hiszen valljuk be, reménytelenül szerelmes Zsomborba, aki a lányt nem csak furának, de Átoknak nevezi. Hogy mi történik közben velük...