Hatodik

37 4 18
                                    

Berni szemszöge


2 nap. Ennyi idő telt el azóta, hogy Zsombor olyan mélyen vájt bele a szívembe. De nem mondhatnám, hogy Niki meg Dorka békén hagyott volna. Szombaton átjöttek és itt aludtak. Ma hétfő van, és hárman fogunk menni suliba ami tök szupi. Csöngettek.
-Anyaaa. Nyisd ki.-ordibálom.

-Jó jó kinyitom, de ne ordibálj légyszives.-mondja

-Oké.

Addig átvonultam a fürdőbe. Letusoltam. Felvettem a mosógépre kikészített ruhám és sminkeltem. Mielőtt azt gondolnátok, a sminkem csak szempillaspirálból és túsvonalból áll.
Kimentem a fürdőből, bementem a szobámba, aztán felkaptam a táskám és rohantam az előszobába. De amit ott láttam...nos azonnal inamba szállt a bátorságom. Zsombor ott állt a nappaliba és szemmel láthatólag rám várt.
-Szia-köszöntem hűvősen

-Szia. Bocsánat szeretnék kérni azért ami...szóval...tudod..-mondta miközben segélykérő pillantásokat lövelt felém.

-Ja, hogy arról beszélsz amikor azt mondtad rám egy haverodnak, hogy átok vagyok? Meg hogy tapados?

-Sajnálom-hajtotta le a fejét és a földet kezdte pásztázni

-Mit sajnálsz? -kérdeztem

-Hogy olyat mondtam ami rád, ami nem igaz. Nem vagy se tapados, se átok.

-Akkor miért mondtad??-kérdeztem

-Mert féltem.-Mondta-Féltem, hogy vissza utasítasz.

Hogy mi??? Szerelmes belém? Nem hiszem. Ez egy hazugság
-Hazudsz...-suttogtam-Nem hiszem el.

-Bizonyítsam?

-Ha tudod-sóhajtottam
Ekkor közelebb jött,majd közelebb hajolt a távolság rohamosan szűni kezdett közötünk. Egy milliméteres távolság volt már csak közötünk. Ekkor megállt. Én pedig némi habozás után mégis odahajoltam. Ő pedig szenvedélyesen megcsókolt. Aztán egyre lágyabban csókolt. Végül levegő hiány miatt elváltunk.

-Mostmár elhiszed?

-Talán.

Mégis viszonozzák érzelmeimet. Hű
-Akkor mi most járunk??-kérdeztem

-Szeretnél lenni a barátnőm?-kérdezte a bűvős mondatot.

-Nem is tudom....-húztam az időt

-Nem?-szomoródott el

-De leszek.

Fel csillant a szeme majd közel hajolt hozzám és a fülem mögötti érzékeny pontra egy puszit lehelt.

Kirázott a hideg. Ő is észre vette, mert elmosolyodott. Én meg fülig pirultam.
Elindultam felvenni a kabátom és a cipőm. Mikor kész lettem csöngettek.
Dorka és Niki állt az ajtóban.
-Sziasztok.

-Szia-köszönt Niki

-Csá-intett Dorka

-Uuu majd el kell meséljek valamit, de ma Zsomborral mennék suliba-mondtam

-Miért is?-kérdezte Dorka

-Berni ezt nem csinálhatod velünk.-mondta Niki

-Bocsánat. Igazad van.-mondtam

-Zsombor-szólítottam

-Igen?

-Figyelj, a lányokkal mennék suliba. Nagy baj lenne??-kérdeztem

Nekem bff neked átok |✔|Where stories live. Discover now