Berni szemszöge
Dorka három napja nem jött iskolába. Nem mintha zavarna, de nyilván senkinek nem kívánok betegséget. Amúgy ma hatalmas sikert zárhatok magam mögé. Mert a saját kép rovatom olyan sikeres, hogy mindjárt két oldalalam lesz. Két oldal. Úristen.
Vissza térve Dorkához. Ma már láttam a folyóson, viszont Geri nem ment oda. Fura. Azt hittem járnak.
Ezen gondolkozdtam amikor Niki ugrott a nyakamba.-Ú képzeld, Szabolcs elhívott.-mondta és közben úgy csillogot a szeme, mintha beteg lenne.
-Hova hívott?-értetlenkedtem
-Randiraaa. -Sikitotta.
-Ú ez szuper. Igent mondtál ugye?
-Ja ja.-Mondta- De gyere mert matek lesz és még át akarom nézni doga előtt.
-Oki. Akkor menjünk
********************************
*Terem*Mikor beléptünk mindenki csúnyán nézet ránk.
-Mi bajuk?-súgtam-Nem tudom.-válaszolta
Gondoltam rá kérdezek, mert idegesített. Nem szeretem, ha bámulnak.
-Mi van ma veletek? Mi bajotok velünk?-kérdeztem
-Nekünk semmi. Veletek mi van?
Nem értettem őket. Mi a fene bajuk van?
-Nem értelek titeket. Nincs semmi bajotok velünk. Akkor miért néztek csúnyán?
-Semmi. Bajunk. Nincs. Veletek. Oké?-üvöltötte Juli.
-Oké...-válaszoltuk korusban.
Mindegy úgy voltam vele, hogy inkább leülök a helyemre és nem erőltettem a lehetetlen. Nikit magammal húztam. Ő csak úgy meg volt lepődve mint én. De ő hirtelen haragú és hamar szól vissza. Ezért nem hagyom hogy ő szólaljon meg. Katasztrófa a vége. Miközbe ilyeneken gondolkoztam eszembe jutott Zsombor. Múltkor azt mondta hogy máskor pótolja azt a
az elmaradt ,,randit", úgyhogy ez a nap lesz az amikor mondom, hogy jöjjön. Niki majd felkészit. Elbambulhattam, mert nem is vettem észre, hogy a tanár belépet.
********************************Később*
Odamentem Zsomborhoz, aki épp Bencével röhögött. Nagyon izgultam, de Niki mögöttem állt és konkrétan neki lökött Zsombornak.
-Szia Zsombor.
-Áhh szia.. Berni ugye?
-Igen.
-Mizu??
~Megkérdezte mizu? Csak higadtan Berni.~gondoltam
-Minden oké. Tudod arra gondoltam mehetnénk esetleg valahova.
-Igen?
-Öhm igen. A múltkor ugye mondtad, hogy mivel az elmaradt, majd máskor pótoljuk.
-Jah tényleg. Bocsesz, de nincs nagyon időm mert tanulnom kell.
-Akkor...majd máskor?
YOU ARE READING
Nekem bff neked átok |✔|
Teen FictionDorkának, mint mindenkinek van egy Bffe. Minden normális, csak egy baj van. Berni elég szeszélyes a szerelem terén, hiszen valljuk be, reménytelenül szerelmes Zsomborba, aki a lányt nem csak furának, de Átoknak nevezi. Hogy mi történik közben velük...