Dorka szemszöge
*1 héttel később*
Annyira nagy a lelkiismeret furdalásom. Berni nem hagyja hogy megmagyarázzam a gyerekes viselkedésem. Kurva szar érzés. És ez még nem minden. Állandóan az uncsimmal lóg. Egy hét telt el azóta, hogy...szóval, hogy Dávid barátnője lettem. Nagyon cuki srác. Úgy vigyázz rám, mint a szeme fényére. Senki sem bánthat.
Valentin napkor, ami nem régen volt ez történt.Éppen Patrikkal néztem valami mesét amikor is valaki csöngetett. Egy virágárus volt egy csomó virággal a kezében.
-Öhm Jó napot. Szél Dorka?-Igen. Miben segíthetek?
-Ezt önnek küldték
És a kezembe nyomot egy cserpes virágot. Orhidea. Oh a kedvencemBementem és alaposan tanulmányoztam. Fehér színe volt, sok kis apró virággal. Volt egy üzenet rajta
,,Boldog valentin napot egyetlenem"Hát nem romantikus? Olyan figyelmes tőle hogy ilyet küldött. Még aznap felhívtam és megköszöntem neki.
Ma úgy döntöttem, hogy Bernitől akkor is bocsánatott fogok kérni, ha törik ha szakad. Nem akarok örökké lelkiismeret furdalásban élni.
Írtam neki egy üzenetet apa telefonjával.
,,Szia Berni. Egy szíveséget szeretnék kérni. Dorka elment itthonról és én is mindjárt megyek. Lehetséges, hogy átjössz és vigyázol Patrikra? Megköszönném"Szinte azonnal válaszolt.
,,De persze szívesen megyek."
Berni tehát idecsalva. Ahj annyira izgulok. Fel és alá rohangáltam. Apa időközben elment és Patrikot az egyik barátjához vitte, mert ott alszik.
Fél órával később(ami nekem örökké valóságnak tűnt) megjelent az ajtóban Berni.
Kinyitottam az ajtót. Beengedtem, bár tény lefagyot. Nyilván nem értette, miért vagyok az ajtóban.
-Hazug-vágta le azonnal-Figyelj-Kaptam a csuklója után-Hallgass meg.
-Minek? Én szerinted hazudtam de szerintem kettőnk közül te vagy a hazug-vágta a szemembe
-Bocsáss meg kérlek. Félre értettem a helyzetett.
-Nah persze. Én meg, majd ha hülye leszek elhiszem. -vettete oda gúnyosan
-Berni. Kérlek. Miért nem érted? Ketten is azt állitották amit te.
-Kik?-kérdezte
-Dávid és Kornél-mondtam meg
-Persze. Nekik hiszel. A legjobb barátnődnek meg nem. Szajha-és elviharzott. A szavai arcul csaptak és teljesen égeték a böröm. Ezután pedig keserves zokogás tört fel. Dávidnak írtam hogy S.O.S jöjjön át.
Mikor átjött egyből a lényegre tért.-Mi történt?
Vettem egy rohadt mély levegőt és nagyából elhadartam.
-Igaza van vagy nem?
-Fogalmam sincs. De lelkiismeret furdalásom van. Annyira rosszul esik. Nem akar meghallgatni. -Sírtam el magam ismételten.
Magához húzva megölelt és a hajamat simogatva nyugtatott.
-Rendben lesz minden. De ahogy láttom ő nem volt barátságos kedvében.
-Meglehet. De az Lb-m, és nem értem miért nem hallgat meg-motyogtam az orrom elé.
-Erre csak azt tudom mondani. Az idő a legjobb gyógyszer harag ellen.
Mennie kellet így ki kisértem.
Ott egy tíz perces búcsú után elment. Én bementem a házba és letelepedtem a tv elé. Mivel fogalmam sem volt, mit akarok nézni beraktam az Örök kalandot.
Mikor véget ért, elmentem zuhanyozni és bedöltem az ágyba. Annyira feszült voltam, hogy aznap nem ettem. Egy ideig forgolodtam, majd sikeresen elaludtam. Azt hiszem Bernivel soha nem leszünk már jobban. Őt sajnálom, mert igazságtalanul meg lett vádolva. Zsombor pedig meg sem hallgatva dobta.Köszönöm hogy elolvastátok ezt a részt is. Kicsit... Kicsit? Nagyon sokat kellet rá várni ezt nagyon rösstelem is.
Folytatása következik
YOU ARE READING
Nekem bff neked átok |✔|
Teen FictionDorkának, mint mindenkinek van egy Bffe. Minden normális, csak egy baj van. Berni elég szeszélyes a szerelem terén, hiszen valljuk be, reménytelenül szerelmes Zsomborba, aki a lányt nem csak furának, de Átoknak nevezi. Hogy mi történik közben velük...