Dorka szemszöge
Ma Niki egyedül járkált a folyóson. Nem sajnáltam. Amit Berni ellen tett egyszerűen borzalmas. Majdnem megfulladt mindez azért mert fiúja lett Berninek.
Állítólag neki is Zsombor tetszet, de berágot rá amikor Berni ,,kapta'' meg. De mindegy is.
Nagy gondolkodás menetemben egy pletyka szakított meg.
-Állítólag lefeküdt minden srácal.-Mondta selytelmesen Júli-Én azt hallotam, hogy megzsarolta Nikit, hogy ha nem tartja a száját megöli-mondta Emma
-Öhm..Lányok-szólítottam meg őket
-Igen?-kérdezték korusban
-Kiről beszéltek?-kérdeztem
Összenéztek, majd két másodperc elteltével ismét rám szegezték a tekintetüket.
-Berniről-válaszolt Emma
-Kitől hallotátok?
-Nikitől-mondta Júli
~Én ezt nem vágom. Berni még nem feküdt le senkivel, plusz egy légynek sem tudna ártani.~ gondoltam
-Öhm oké köszi. Most rohanok sziasztok.
Furán néztek, de annyira siettem, hogy a választ meg se hallotam.
Nem mintha érdekel. Van fontosabb dolgom. Ekkor megszólalt a csengő. Most mondjuk óra. De valamikor elkapom Niki grabancát.
**************************később*
-Váradi Nikolett-kiabáltam, amikor megláttom a folyóson
-Igen?-kérdezi flegmán
-Te teljesen meg vagy húzatva?-orditom az arcába
-Fogalmam sincs miről beszész.-teszi az ártatlant.
Rengeteg kérdő pillantás érkezett felénk, mert tudni akarják mi lesz a folytatás.
~Mély levegő Dorka. Nyugi~gondoltam-Ó na ne mond.-kezdtem gúnyosan-felfrissitem az emlékezeted jó?
Bólintot, hogy folytasam.-Berni fejét kibaszotul át cseszted, mert te pszihopata őrült felbéreltél valakit, hogy vízbe folytsa. Hazudtál neki, hogy jaj, de jó barik vagytok. De rohadtul nem. Nem tudod min ment keresztül rohadtul nem tudsz róla semmit. -kiabáltam
Megszeppenve nézet rám fél percig, majd ördögien elmosolyodott.-Kedves kicsi Dorka. Szeretnéd tudni miért csináltam?-kérdezte
Biccentettem, hogy igen folytassa.-Berninek hazudtam. Miért is? Áh megvan. Kibaszottul elvette azt, aki nekem tetszett. Berni egy önző állat. Te nem tudsz róla semmit. Én ismerem mindennél jobban és Zsombor lett a gyengéje. Én kihasználtam ezt.-mondta majd egy ördögien gonosz mosolyt megeresztve felém én is elvigyorodtam gonoszul.
-Te. Kurvára. Nem. Ismered. Őt.-kezdtem-Azt gondolod Berni önző. Te vagy az. Miért vagy az? Mert magadnak kívánsz minden jót. Nem érdemled meg a barátságát. Alatomos kétszínű pszihopata állat vagy. Kifúrnád mindenhonnan, csak, hogy te előnyt szerezz. Takarodj innen te mocskos patkány.-űvőltöttem bele az arcába.
-Igen is megérdemelte amit kapot. Előbre tartja a szerelmet mint a barátságot.-ordítotott vissza.
Veszekedésünket három ember szakította felébe. Az igazgató, Berni, és az osztályfönők.
-Lányok-kezdte az igazgató-Mi folyik itt?
YOU ARE READING
Nekem bff neked átok |✔|
Teen FictionDorkának, mint mindenkinek van egy Bffe. Minden normális, csak egy baj van. Berni elég szeszélyes a szerelem terén, hiszen valljuk be, reménytelenül szerelmes Zsomborba, aki a lányt nem csak furának, de Átoknak nevezi. Hogy mi történik közben velük...