Dorka szemszöge
Huh végre. Befejeztem az összes tanulni valóm. Hát nem hihetetlen? Nem vagyok valami tanulós gyerek, de hétfőn két doga is lesz.
Hirtelen csörögni kezdet a telóm.
~Vajon ki lehet az?~gondoltam. Lehet, hogy apa. Mostanában elég sűrűn hív fel. Biztos azért keress, mert megint későn ér haza. Patrik már alszik.
Amikor megnéztem ki az, igen csak meglepődtem. Berni volt. Szinte azonnal felvettem mert tudni szerettem volna mit szeretne.
-Háló?-Szi-szia-Hüppögöt-bocsá-ánat a zav-zavaráshért dee kéhrlek gyeh-gyehre át.
-Azonnal.
Gyorsan felkaptam egy farmert és egy pulcsit és rohantam le az emeletről. Nyugodt szívvel mehetem, el mert Patrik már alszik.
Felkaptam a kabátom és a cipőm és sprinteltem Bernihez. A szomszéd utcában lakik így ki se fáradtam, amikor oda értem.
Csöngetem. Az anyukája nyitott ajtót.
-Jaj szia Dorka. De régen láttalak. Berni a szobájában van.-Szia. Köszönöm.
Lerúgtam magamról a cipőm levettem a kabátom és rohantam.
Végig szaladtam az előszobán és megálltam egy poszteres ajtó előtt. Még nyáron díszitettük ki Bernivel. Emlékszem nyomtatunk rengettege,t meg újságból vágtunk ki képeket.
Amikor beléptem szinte meghökkentem a látványtól. Berni az arcát a párnába temette és az érkezésemkor kapta fel a fejét.
-Szia. Mi történt?-Zs-Zsohmbor azt mondta hogy á-átok vahhhgyok.-mondta közben pedig elsírta magát.
-Vegyél egy jó mély levegőt és meséld el elejétől a végéig.
Bólintott egyet és vett egy mély levegőt. Szagatotra sikeredett ezért vett még egyet.-Az órák utan elmentem megkérdezni Zsombort hogy jön-e velem valahova. Azt mondta nem, mert tanulnia kell. Úgy voltam vele, hogy mindegy. Nikivel elmentünk a plázába. Ruhát vettünk és fodrászhoz mentünk. Aztán beültünk a mekibe. Zsomborék is jöttek. Zsombor azt mondta....-és elsírta magát.
-Naaa, ne hagyd abba!
-Szóval azt mondta Bencének,...hogy....tapados vagyok...meg átok....-és ismét elsírta magát.
-Fú de köcsög. Ne, hogy miatta sírj nem érdemel egyetlen könnycsepet sem.
-Niki is ezt mondta.
-És jól mondta. Megyek hozzok zsepit, addig te elmész szépen megmosni az arcod. Oki?
-Rendben. - és kiment a szobából
Én is kimentem zsebkendőt keresni. Mivel nem találtam, így bementem a nappaliba. Ott tévézet az anyukája.
-Szia.-köszöntem
Összerezent, majd hangosan ki fújta a levegőt és rám szegezte a tekintetét.
-Szia. Segítsek valamiben?-Kérdezte-Ami azt illeti igen. Zsebkendőt szeretnék kérni mégpedig rengeteget.-mondtam egy mosoly kíséretében.
-Ohh persze. A konyhában, a pulton van egy százas zsebkendő.
-Oké. Köszönöm.
-Igazán nincs mit-mosolygott, majd vissza fordult a tv hez.
Tehát elindultam a konyhába. Hamar megtaláltam mert jártas voltam a házban nem volt próblémám affelől.
És igen. Ott volt a zsebkendő ahol Berni anyukája mondta. Felkaptam és vissza mentem Bernihez. A szobájában volt mikor odaértem. Nem sírt viszont maga elé meredt. Mint aki újra átéli a borzalmas jelenetett. Mivel nem vett észre így megszólítottam.
-Berni? Haho!-Nem értem hol rontottam el. Kedves voltam vele. Beszélni próbáltam vele, de ha elhajtott, elmentem. Nem erőltettem semmit. Annyira szar érzés.-mondta közben bekönnyezet, de nem fojt le az arcán a könny.
Odamentem hozzá, leültem mellé, és jó szorosan átöleltem. Viszonozta az ölelést majd miután elengedtem megszólaltam.-Megértem, hogy szarul esik, de nem érdemes miatta sírni. Ha sírsz miatta akkor elárulod a magad és a becsületed.
-Igen?
-Igen. Bízz bennem. Az a srác csak egy a sok közül. Nem érdemes törnöd magad, ha neki nincs meg az ami neked. Ha nem visszonozza az érzéseid akkor ő a leghülyébb ember. Okos vagy, vicces megértő, kedves, és szép. Ezeket, majd egy másik srác észre veszi, sőt tőrődni fog veled. Úgy ahogy ez a féreg nem tette.-mondtam neki.
Láttam rajta idő kell neki amíg felemészti. Nem vagyok valami nagy monólog gyártó, de a szavaim megtették a hatását.
-Figyelj-mondtam-Nekem most mennem kell jó?-Rendben.
Kimentem a szobából majd a bejárathoz közeledve felvettem a kabátom és a cipőm. Az anyukája odajött és kikísért. Megköszönte, hogy átjöttem, majd elköszönt. Én is elköszöntem, majd haza szaladtam. Apa otthon volt. És elég dühösnek tűnt.
-Kislányom, hol a jó fészkes fenébe voltál?-Berninél-forgatam a szemeim
-Az öcsédre kellet volna figyelned.
-Tudom. És most is alszik, de ha tovább kiabálsz felébred.
Ekkor abbahagyta és felküldött a szobámba. Én felbaktattam, majd felkaptam a pizsim és elmentem zuhanyozni. Aztán fogmosás és alvás. Végig gondolva azt, hogy Berni nehéz időn megy át hála Zsombornak. De vajon miért nem veszi észre magát. Egy lány töri magát miatta. Komolyan. És, hogy Berni átok lenne? Dehogy. Ha az lenne nem lenne a barátnőm. Olyan fura Berni is. Töri magát egy hülye miatt. Furák.
De attól függetlenül Zsombor olyan köcsög. Utálom. De nem értem Bernit se. Vajon mi tetszik neki Zsomborban?
Miközben ezeken agyaltam észre se vettem, de leragadt a szemem. És egy jó mély álom nyomott el.Köszönöm hogy elolvastátok ezt a részt is. Most ugye Dorka szemszemszögéből láttuk Berni szerelmi szenvedését. Remélem tetszet ez a rész is és bocsánat a késedelemért de igérem pótolni fogom.
Folytatása következik
ESTÁS LEYENDO
Nekem bff neked átok |✔|
Novela JuvenilDorkának, mint mindenkinek van egy Bffe. Minden normális, csak egy baj van. Berni elég szeszélyes a szerelem terén, hiszen valljuk be, reménytelenül szerelmes Zsomborba, aki a lányt nem csak furának, de Átoknak nevezi. Hogy mi történik közben velük...