Προσπαθούσα να βρω μια καλή δικαιολογία μέσα στο μυαλό μου, όπως λογικά και ο Φοίβος. Εννοείται πως δεν μπορούσαμε έτσι απλά να τους πούμε πως είχε μπει μαζί μου στο μπάνιο!
"Εγώ τον έλουσα με νερό γιατί ροχάλιζε." Πετάγετε ξαφνικά ο Γιάννης και γυρίζουμε να τον κοιτάξουμε.
"Τι με κοιτάτε; Σαν τρακτέρ ακουγόταν όλο το πρωί..." λέει φυσικά και βλέπω τον Κυριάκο να το πιστεύει για λίγο.
"Πόσο νερό του έριξες και τα ρούχα ακόμα στάζουν;" Λέει η Δανάη που κρατούσε ακόμα τα ρούχα.
"Ήταν πολύ νερό φίλε!" Λέει ο Φοίβος και τρώει μια μπουκιά απ το φαγητό του και ύστερα με κοιτάζει με την άκρη του ματιού του.
"Άντε πάμε σιγά σιγά; Έχω και μια εργασία να κάνω.." λέει μετά από λίγα λεπτά ο Ηλίας.
"Ναι, ναι πάμε.." λέει ο Γιάννης και σηκώνεται απ την καρέκλα μαζεύοντας τα πράγματα του.
"Υπάρχει περίπτωση να έχεις τίποτα να φορέσω;" Λέει ο Φοίβος κοιτάζοντας με χαλαρός.
"Παράδοξος έχω κάτι ρούχα του Κυριάκου.. Πάω να στα φέρω." Λέω καθώς θυμάμαι μια μέρα που μου είχε φέρει ρούχα του για να έχει όταν θα έρχεται να κοιμάται εδώ.
"Οκ λοιπόν, εμείς χαιρετάμε μέχρι εσύ να ντύσεις το βρεγμένο γατάκι από δω.." λέει ο Ηλίας ανοίγοντας την πόρτα. "Οκ παιδιά, θα τα πούμε!" Λέω και πάω να τους φιλήσω σταυρωτά. Την ώρα που πάω προς τον Γιάννη όμως, μου ψιθυρίζει 'μου χρωστάτε' και έπειτα μου χαμογελάει πριν φύγουν.
Χωρίς να πω ή να κανω κάτι που θα καρφωνόμουν, κάνω νόημα στους υπόλοιπους πως πάω πάνω και τρέχω προς τις σκάλες.
Αφού του φέρνω τα ρούχα που είχα, τον βλέπω να σηκώνεται απ την καρέκλα και συνειδητοποιώ πως όντως είναι μόνο με το μποξεράκι. Καθώς πήγαινε προς το σαλόνι για να ντυθεί, άθελα μου, τον πήρα κανονικό μάτι μαζί με τα κορίτσια. Οκ, όσο κι αν δεν τον βλέπω ερωτικά, μπορώ να πω πως έχει πολύ καλό σώμα. Δεν είναι αυτό το γυμνασμένο που τραβάει τα βλέμματα αλλά είναι αυτό το όσο όσο που το κάνει καλό.
Αρκετά σχολίασα το σώμα του Φοίβου. Καλύτερα να σκεφτώ κάτι άλλο!
+
Έπειτα από ένα άβολο πρωινό, έμεινα ξανά μόνη στο σπίτι. Με ενημέρωσε η μάνα μου πως είχε πάει σε επαγγελματικό ταξίδι και ξέχασε να μου το πει νωρίτερα κι έτσι σάπισα όλη μέρα στον καναπέ.
YOU ARE READING
Why so mysterious? (Αργές ανανεώσεις)
Teen FictionΗ Αλεξία είναι ένας απ τους πιο χαρούμενους ανθρώπους που μπορείς να συναντήσεις! Έχει όρεξη για τη ζωή και της αρέσει να περνάει καλά. Ο Φοίβος είναι ο πιο αντικοινωνικός και μυστήριος. Κανένας ως τώρα δεν προσπάθησε να ασχοληθεί μαζί του και να...