"Δεν άργησα..." λέει σταματώντας μπροστά μου.
"Μπα. Και πάλι σ' ευχαριστώ πολύ που ήρθες μέχρι εδώ..."
"Σιγά καλέ.. Μπες μέσα.." λέει χαμογελώντας μου κι εγώ πήγα γρήγορα και άνοιξα την πόρτα του συνοδηγού. Μόλις μπήκα μέσα και έβαλα τη ζώνη μου, γύρισα προς το μέρος του Γιάννη για να του κάνω νόημα πως είμαι έτοιμη.
"Καιρό έχω να σε δω πάντως.. Πως είσαι;" λέει βάζοντας μπρος και ξεκίνησε για να βγει στον κεντρικό.
"Καλά, μια χαρά..." λέω κοιτώντας κάτω, παίζοντας με τα δάχτυλα μου μηχανικά.
"Δεν σε βλέπω και μια χαρά.." λέει χωρίς να πάρει τα μάτια του απ τον δρόμο.
"Όχι, καλά είμαι.. Απλά.. Λίγο κουρασμένη. Αυτό μόνο.." λέω αδιάφορα και κοιτάζω απ έξω απ το παράθυρο μου.
"Κοίτα κι εγώ τώρα που τα λες νιώθω λίγο κουρασμένος.. Αν σκεφτείς πως έπρεπε να χωρίσω τον Κυριάκο από τον Φοίβο, ήταν αρκετά κουραστικό..." μου λέει δήθεν αδιάφορα και εγώ γυρνάω απότομα το κεφάλι μου και τον κοιτάζω με γουρλωμένα μάτια.
"Τι πράγμα;; Τι έγινε;; Γιατί;;"
"Δεν ξέρεις..;;" λέει πάλι αδιάφορο βλέμμα κοιτάζοντας με στιγμιαία και ύστερα ξανά τον δρόμο.
"Όχι, που να ξέρω εγώ; Εσύ θα μου πεις που ήσουν μπροστά.." λέω έχοντας πλέον γυρίσει ολόκληρη απ τη θέση μου, κοιτάζοντας τον απευθείας.
Αντί να ξεκινήσει να μιλάει αμέσως, εκείνος συνέχισε να οδηγάει για λίγα μέτρα ακόμα και ύστερα κάνει στην άκρη το αυτοκίνητο και σβήνει τη μηχανή.
"Δεν ξέρω πολλά είναι η αλήθεια.. Εγώ προς το τέλος τους πρόλαβα. Δεν έχεις εσύ καμία ιδέα γιατί μπορεί να τσακώθηκαν; Ο Κυριάκος είναι κολλητός σου και με τον Φοίβο ξέρω πως τα πηγαίνετε πολύ καλά τώρα τελευταία.." γύρισε το κεφάλι του προς το μέρος μου και με κοιτούσε περιμένοντας να του πω κάτι που πραγματικά δεν έχω ιδέα.
"Γιάννη, πραγματικά δεν ξέρω γιατί τσακώθηκαν.. Με τον Κυριάκο έχω να μιλήσω από χθες το πρωί και δεν είμαστε και στα καλύτερα μας.." λέω κοιτάζοντας πάλι προς τα κάτω..
"Για εσένα τσακωνόντουσαν πάντως..." μου λέει κι εγώ σηκώνω απότομα το κεφάλι μου και τον κοιτάζω.
"Για μένα;; Από που κι ως που;; Πως το ξέρεις;;" λέει περιμένοντας με αγωνία την απάντηση του.
"Από τον καβγά άκουσα τον Κυριάκο να λέει στον Φοίβο να σε αφήσει ήσυχη.. Από τον Ηλία που ήταν εκεί κοντά έμαθα πως ο Φοίβος πήγε απλά για να μιλήσουν κι ο Κυριάκος ξεκίνησε να φωνάζει και να μοιράζει μπουνιές.." μου λέει κι εγώ απλά είχα μείνει σοκαρισμένη.
KAMU SEDANG MEMBACA
Why so mysterious? (Αργές ανανεώσεις)
Fiksi RemajaΗ Αλεξία είναι ένας απ τους πιο χαρούμενους ανθρώπους που μπορείς να συναντήσεις! Έχει όρεξη για τη ζωή και της αρέσει να περνάει καλά. Ο Φοίβος είναι ο πιο αντικοινωνικός και μυστήριος. Κανένας ως τώρα δεν προσπάθησε να ασχοληθεί μαζί του και να...