MSBB~•2•~

3.9K 421 32
                                    


      " ဂ်ံဳအင္​း...... "

      " ​ဗ်ာ...  ဒယ္​ဒီ....."

           စာ​ေမးပဲြအတြက္​ စာလုပ္​​ေနတုန္​း.. အခန္​းထဲ ဝင္​လာၿပိီး ​ေခၚတဲ့ ဒယ္​ဒီ့ကို  ​ေနာက္​လွည္​့မၾကည္​့ပဲထူး​ေတာ့ ​စိတ္​ျမန္​လွတဲ့ ဒယ္​ဒီလက္​က ဂ်ံဳအင္​း ​ေခါင္​းကို ​ေခါက္​ၿပီးသား
..။

   " ​ေဒါက္​... "

   " အ... နာတယ္​ ဒယ္​ဒီရ.... ဘာလို႔ ​ေခါက္​တာလဲ... "

  " ဘာလို႔​ေခါက္​တာ ျဖစ္​ရမလဲ ကင္​ဂ်ံဳအင္​း ရဲ႕... မင္​းက​ေလ မင္​းစာ​ေတြ​ေလာက္​​ေတာင္​ ငါ့ကို အ​ေလးမထားပါလား... ဟမ္​.... ဂ်ံဳအင္​း... "

     သက္​ျပင္​းခ်ကာ ​ေျပာတဲ့ ဒယ္​ဒီ္​့္​ေၾကာင္​့ ဂ်ံဳအင္​း လုပ္​လက္​စ စာအုပ္​ကို ပိတ္​ကာ ဒယ္​ဒီ့နား ကို သြားၿပီး....

   " ဒယ္​ဒီကလည္​း... သားက အဲ့လို သ​ေဘာမ်ိဳး မဟုတ္​ပါဘူး ဒယ္​ဒီရာ.. စာက ဒီတစ္​ပုဒ္​ တြက္​လက္​စ​ေလး ျဖစ္​သြားလို႔ပါ... စိတ္​မဆိုးနဲ႔ ​ေနာ္​ .. ဒယ္​ဒီ​ေနာ္​... "

    ဂ်ံဳအင္​း အစြမ္​းကုန္​ ခြၽဲကာ​ ​ေျပာ​ေတာ့ ဒယ္​ဒီက ႏွာ​ေခါင္​း ႐ႈံ႕ကာ

    " အ႐ူး​ေလး... ငါ မင္​းမာမီ မဟုတ္​ဘူး... လာ ခြၽဲမ​ေနနဲ႔.... အခု ဒယ္​ဒီလာတာ မင္​းကို ​ေျပာစရာ႐ွိလို႔..... "

   " ဟုတ္​ ... ​ေျပာ​ေလ... ဒယ္​ဒီ... "

   " မနက္​ျဖန္​က်ရင္​ .. မင္​းကို ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ဖို႔ သက္​​ေ​တာ္​ေ​​စာင့္ ​တစ္​​ေယာက္​  လာလိမ္​့မယ္​... "

   ဒယ္​ဒီ့ စကား ​ေၾကာင္​့ ဂ်ံဳအင္​းမ​ွာ မ်က္​လံုး အျပဴးသား... ။ ဟုတ္​တယ္​​ေလ.. ။ ဂ်ံဳအင္​း အရြယ္​က သက္​​ေတာ္​​ေစာင္​့ နဲ႔ သြားရမယ္​့ ႏွပ္​ခ်ီးတဲြ​ေလာင္​း ​က​ေလး​ ေပါက္​စ မွ မဟုတ္​ပဲဟာ... ။

   " အာ.... ဒယ္ဒီကလည္​း... သားက က​ေလး မွမဟုတ္​ပဲ.... ဘာ သက္​​ေတာ္​​ေစာင္​့လဲ..... "

  " အထြန္​႔ မတက္​နဲ႔ ... ကင္​ဂ်ံဳအင္​း... အခုခ်ိန္​ တိုင္​းျပည္​​ေရး​ေတြက ႐ႈပ္​​ေနတာ မင္​းအတြက္​ မလံုျခံဳဘူး.... ငါ ​ေျပာတာ နား​ေထာင္​..... မနက္​ျဖန္​က် ​ေရာက္​လာလိမ္​့မယ္​... အရင္​ကလို ပညာျပၿပီး ႏွင္​ထုတ္​မယ္​ မၾကံနဲ႔​ေနာ္​..... ငါ့ မိတ္​​ေဆြသား..ငါ မ်က္​ႏွာ မပ်က္​ခ်င္​ဘူး.. ၾကားလား... "

My Specialist Bodyguard Boyfriend [ Completed]Where stories live. Discover now