" ဒိုေဂ်ာင္ဆူး..... အေျဖေပး..... "" ေဟ့လူ....... အေျဖေပး....ဆိုေန ..... "
" အာ... ကင္ဂ်ံဳအင္း.. ပါးစပ္ေလး ခဏ ပိတ္ထားစမ္းပါ.... ငါ နားေတြ ညည္းလို႔..."
အနားနား ေတာက္တဲ့လို ကပ္ကာ တစ္ခ်ိန္လံုး အေျဖ လိုက္ေတာင္းေနတဲ့ ကင္ဂ်ံဳအင္းအား ေဂ်ာင္ဆူး... ေအာ္ထုတ္လိုက္မိသည္။
လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ရက္က ဖြင့္ေျပာ ၿပီး ကတည္းက အနားက မခြာပဲ ေတာက္ေလွ်ာက္ မေမာတမ္း အေျဖလိုက္ေတာင္းေနေတာ့တာ...
ေဂ်ာင္ဆူး နားသက္သာရာ ရတဲ့ အခ်ိန္က ကင္ဂ်ံဳအင္း မိဘေတြ ရွိတဲ့ အခ်ိန္မွသာ ျဖစ္သည္။
အခုလည္း ေအာ္ထုတ္ေတာ့ ႏႈတ္ခမ္းသာ စူသြားတာ... လူ က အနားက မခြာ...
" မပိတ္ႏိုင္ဘူး... ခင္ဗ်ား အေျဖ မေပးမခ်င္း လိုက္ေတာင္း ေနမွာပဲ..... အလကား.. အဖိုးႀကီး ခ်စ္ေနရဲ႕သား နဲ႔ မူေန..... ဟြန္း....."
" ေဟ့ေကာင္... ၾကည့္ေျပာစမ္း ... မူရေအာင္ ငါက မိန္းမလား.... "" မိန္းမ မဟုတ္ရင္ မူမေနပဲ အေျဖျမန္ျမန္ ျပန္ေပးေလ.... ခင္ဗ်ားႀကီးလည္း ကြ်န္ေတာ့္လို လူေခ်ာေလးကို ခ်စ္ေနတယ္ မဟုတ္လား... မညာခ်င္စမ္းပါနဲ႔... "
အမယ္.... ေသာက္လိပ္မ်ိဳးလိပ္ႏြယ္ေလး..... ေစာက္ျမင္ကပ္ပုဒ္မနဲ႔ ေပးဖို႔ စဥ္းစားထားတဲ့ အေျဖပါ ျပန္သိမ္းပစ္လိုက္ရ.... :(
" တိတ္စမ္း!.... ကင္ဂ်ံဳအင္း.... မင္း အခု ပါးစပ္ မပိတ္ရင္ ေစာင့္ရတဲ့ အခ်ိန္ ပိုၾကာသြားမယ္ေနာ္.... သြား ရႉး.....ရႉး... ငါ့နားက ေဝးေဝးေန.... "
" ဟာ!.... လူယုတ္မာႀကီး... အဲ့ဒါေၾကာင့္ အရပ္မရွည္တာ ခင္ဗ်ားကေလ... "
ေျပာရင္း ဆိုရင္း အေပၚတက္သြားၿပီး သူ႔ အခန္း တံခါးကို ဝုန္းခနဲ ပိတ္ခ်လိုက္တာမ်ား... ေအာက္ထပ္ကေတာင္ နားအူတယ္...
ေျပာေတာ့လည္း ခ်စ္တယ္တဲ့... အေခၚအေဝၚေတြကလည္း စံုလို႔...
ဒိုေဂ်ာင္ဆူး... ေဟ့လူ... ခင္ဗ်ားႀကီး.... လူယုတ္မာႀကီး ... ဆိုၿပီး စံုပလံုစိေနေတာ့တာပဲ...