2|Fear

462 42 5
                                    

Tai buvo kažkoks vaikinas, kurio nesu mačiusi aplinkui.

-Ar tu Bella?- sušnabždėjo jis. Aš nesupratau iš kur jis žinojo mano vardą nei kas jis.

-Taip?- išlemenau, truputi išsigandusi.

-Mums reikia pasikalbėti,- tarė vaikinas.

-Palauk! Pirmiau pasakyk kas tu toks?- šūktelėjau, tačiau ne garsiai.

-Ah taip, aš Jimin. Dabar eik su manim,-jis pasakė ir mes nuėjom kažkur. Nežinau kodėl, bet dariau taip kaip jis liepė. Po kelių sekundžių mes atsidūrėme tualete, merginų tualete. Vieno dalyko nesupratau.

-Kodėl tualetas?- paklausiau nusijuokdama.

-Todėl kad tai geriausia vieta pokalbiui,- rimtu tonu atsakė jis. Aš tyliai nusijuokiau. -Na gerai gal ir ne pati geriausia, bet tiesiog pasikalbėkim,- tęsė jimin.

-Gerai sakyk ką nori sakyti, nes aš dar noriu kai kur nueiti,- suurzgiau.

-Aš norėjau pasakyti, kad būtum atsargi su Suga, jisai yra tas, kurio tau geriau nesutikti gyvenime.

-Ir tik dėl to mane čia atsivedei?!- suirzusi paklausiau.

-Nenorėjau, kad jis išgirstu, nes jis gali būti visur. Net ir  čia...- jo balsas pasidarė tylesnis. Ir jo akys pradėjo žvalgytis į visas puses.

-Ar jau galiu eiti?- pakėlusi vieną antakį klausiau.

-Gali, bet būk atsargi,- tarė Jimin.

Aš išėjau, bet tuo mano trukdžiai nesibaigė. Eidama pamačiau Suga einant tiesiai prie manęs. Galvojau, kad galėsiu praeiti pro jį, bet jis mane sustabdė ir prirėmė prie sienos. Jutau kaip per mano kūną perėjo šiurpuliukai.

-Gal norėtum šiandien po pamokų susitikti?- nusišypsojo Suga. Aš truputi issigandau ir galvojau ką sakyti. Tada sugalvojau pameluoti jam.

-Aš negaliu. Aš turiu kitokių planų,- man visiškai nesisekė meluoti, nes mano balsas labai virpėjo.

-Aš žinau, kad tu meluoji,- jis šyptelėjo. Aš bandžiau ištrūkti, bet jis buvo pernelyg stiprus, tad man nieko nepavyko. -Tu nuo manęs niekur nepabėgsi,- jis dar kartą nusišypsojo. Tada aš supanikavau, bet visdar tylėjau. -Lauksiu tavęs šiandien po pamokų,- jis kraupiai šyptelėjo ir nuėjo. Aš pradėjau galvoti kaip reikės pabėgti nuo jo, bet man nekaip sekėsi.


 Bad Boy |LTU Where stories live. Discover now