5|Same Bad Boy's

331 38 10
                                    

   Išėjusi iš mokyklos pamačiau vaikinų grupelę. Jie atrodė kaip kokie blogiukai, bet visai gražūs nieko negaliu sakyti jie tikrai krito man į akį. Tiesa sakant ne man vienai kristu į akį tokie kieti vyrukai. Na gerai Bella užteks čia jau ir taip aišku, kad jie pažįstami su Suga, juk jie tokie keisti ir atrodo baisiai. Bella eik kuo toliau nuo jų ir kuo greičiau tuo geriau.
   Kai pamačiau, kad vienas mane pastebėjo ir pasakė kitiems kažką. Supanikavau. Jie pradėjo eiti link manęs. Aš pradėjau spartinti žingsnius. Gerai, kad mano namai nėra taip toli. Spėjau pabėgti. Ir dar viena diena su keistais įvykiais. Na ką dabar einu pavalgyti. Nuėjau į virtuvę pasiėmiau iš šaldytuvo kelis kiaušinius ir išsikepiau. Pavalgiusi nuėjau į viršų pažiūrėti ką veikia Minhyuk, bet niekur jo nebuvo. Pagalvojau, kad išėjo pas draugų taigi nuėjau į savo kambarį pasiėmiau išmanųjį ir suvedžiau savo brolio numeri. Kai jis neatsiliepė aš pradėjau abejoti, kad jis su draugais. Dar kartą paskambinau, bet jis vistiek neatsiliepė tad greitai pasiėmiau kelis daiktus ir išbėgau iš namų. Net nežinau kur pradėti ieškoti.
   Iš pradžių nuėjau į vieno jo draugelio namus, bet ten jo neradau. Tada į kitus, bet ten jo irgi nė kvapo.
Pradėjau jam vėl skambinti, bet niekas nekėlė ragelio. Nubėgau į mokyklą tikėdamasi, kad ten jį rasiu. Nuėjau į mokyklos vidų greitai apžiūrėjau pirmą aukštą tada kitą, bet juose nei gyvos dvasios nebuvo. Tada nuėjau į trečią aukštą ir pradėjau girdėti balsus ir... Smūgius. Greit nubėgau ten iš kur sklido garsai ir pamačiusi tus vaikinus kuriuos mačiau preita sykį paėjau kelis žingsnius atgal. Vienas iš jų mane pastebėjo ir visi atsitraukė nuo kažkokio žmogaus. Jie pradėjo eiti link manęs ir jie šypsojosi, bet labai kraupiai. Kai jie atsitraukė nuo kažkokio žmogaus aš pamačiau, kad tai buvo niekas kitas, bet tas žmogus kurio aš ir ieškojau. Greitai prasispraudžiau pro tuos šunsnukius ir nulėkiau prie savo brolio kuris sėdėjo atsirėmęs į sieną. Aišku man iš paskos ėjo tie sumauti vyrukai. Tik dabar gerai įsižiūrėjus pamačiau, kad tarp jų yra Suga... Ką jis čia daro? Na aišku juk jis... Bet dabar man ne tas galvoje.

-Ar tau viskas gerai?-pasakiau, bet greitai pridūriau. -Na aš  ir kvailė. Tai aišku, kad blogai.
-Bella... Bėk..- jis pasakė labai tyliai, bet aš nežadu jo palikti tad apsimečiau, kad jo negirdėjau.
-Na Suga kaip manai ką su ja darysim?- vienas iš gaujos pasakė su pašaipa.
-Nagi Kookie tu visą laiką ką nors sugalvoji,- nusijuokė Suga.
-Minhyuk stokis einam namo,- pasakiau nekreipdama į juos dėmesio.
-Kur susiruošei?- paklausė kitas kurio dar vardo nežinau.
-O kur šiuo momentu aš tavo manymu turėčiau eiti?- pasakiau su pakeltu tonu, bet tada susiprotėjau su kuo kalbu.
-Tu man atrodo net nežinai su kuo kalbi,- pasakė kitas. -Ar žinai?
Aš papurčiau galva ir apkabinusi Minhyuk per kaklą ėjau link laiptų, bet jie manęs nepraleido. Jie pasiėmė mano broli, o kiti pagriebė mano rankas ir nepaleido.

-Jei nori, kad tavo brolis pareitu namo sveikas turėsi eiti su mumis,- suurzgė Suga.
-Bella neklausyk jų,- truputi pakeltu tonu pasakė mano brolis.
Jie dar stipriau pradėjo laikyti Minhyuk, bet šį kartą vienas iš jų pridėjo peilį prie Minhyuk kaklo. Tada aš issigandau ir pradėjau spurdėti.

-Rinkis Bella. Laikas tiksi,- besišypsodamasis pasakė Kookie kiek aš išgirdau.
-Gerai... Gerai... Tik prašau paleiskit mano broli,- jaučiau kaip mano skruostais riedėjo sūrios ašaros.
-Na va čia jau kita kalba,- nusijuokė keistas vaikinas.

 Bad Boy |LTU Where stories live. Discover now