-Sveiki vaikai! Po ilgos vasaros mes ir vėl susitikome ir noriu pasakyti, kad pas mus atėjo naujas mokinys. Suga jau gali užeiti,- tarė mokytoja.
Tada į klasę įėjo vaikinas, kuris atrodė labai pasikėlęs, bet negaliu sakyti, kad jis neatrodė simpatiškas.
-Sveiki, vadinkite mane Suga ir jei bent kuris iš jūsų pavadins mane tikruoju vardu, kurį jūs abejoju ar sužinosite, bet perspėju, kad bus ne kas,- pabaugino mus.
Na galima sakyti "tobulas" prisistatymas.
-Gerai, Suga, tu gali atsisėsti šalia Bellos. Bella pakelk ranką.
Visos merginos vos neišsilydė pamačiusios Suga, o aš tiesiog žiūrėjau jau nuleidusi ranką ir nekreipiau dėmesio. Kai jis atsisėdo šalia manęs aš truputi jaudinausi, galvojau ar sakyti kanors ar ne, bet tada jis prabilo.
-Tai tu Bella ar ne?- paklausė Suga.
-Taip. Ir kaip suprantu tu Yoon... Suga?- atsakiau pasitaisydama kuo greičiau.
Net nesitikėjau, kad žinojau jo vardą. Ar aš jį pažįstu?
-Ar aš kažką ne taip išgirdau?- net neatsisukęs į mane tarė Suga.
-Nežinauuu,- nutęsiau žodį.
Na gerai gal geriau su tavimi daugiau neprasidėsiu,- tariau sau mintyse.ㅇㅇㅇ
Nuskambėjo skambutis.
Aš išėjau iš klasės ir ėjau į kitą klasę, kurioje vyks sekanti pamoka, tačiau kažkas pagriebė mano ranką ir pritraukė mane arčiau.
YOU ARE READING
Bad Boy |LTU
Fanfiction-Aš.. Negaliu. Aš... -Aš žinau, kad tu meluoji, tu nuo manęs niekur nepabėgsi, lauksiu tavęs šiandien po pamokų.