15|Just Run

163 18 11
                                    

Išgirdau kaip kažkas žingsniuoja link mūsų tad greit atsisukau į tą žmogų.

-O tu vaikinas tikrai neturi manierų,- tarė ji.
-Ji-eun?
-Ta pati,- nusijuokė.
-Ką čia darai?- paklausiau.
-Pirmiau eikime kur nors kitur, nes tas vaikinas mane erzina,- nusijuokė ji, o aš tuo pačiu.

Palikom Taeyong lonely, o pačios nuėjom į kavinukę.

-Tai pasakok. Kodėl ėjai tuo keliu?- pakartojau klausimą kurį sakiau anksčiau.
-Ėjau norėdama surasti mokyklą į kurią norėjau įsirašyti,- atsakė Ji-eun.
-Negali būti. Tu eisi kartu su manimi į tą pačią mokyklą?!- suklykiau iš džiaugsmo ir tada žmonės žiūrėjo į mane kaip į kažkokią nesveiką.
-Neklykauk,- tarė ji ramiu balsu. -Pala tu eini į tą mokyklą?- paklausė.
-Taip!
-Vadinasi mes dabar einam ten kartu ir tu man padėsi,- susakė mergina besistodama ir paragindama mane.

Išėjom iš kavinės ir pradėjom žingsniuoti mokyklos link. Priėjusios mokyklą Ji-eun sustojo.

-Kas atsitiko?- paklausiau išsigandusi.
-Kokia didelė mokykla!- nustebo ji.
-Negasdink manęs!- trenkiau jai į petį vaikiškai.

Nusijuokusios įėjom į mokyklos vidų. Nuėjom iki pavaduotojos kabineto ir Ji-eun nuėjo užsirašyti į šią mokyklą kol aš tuo tarpu laukiau jos prie kabineto durų.
Norėčiau, kad Ji-eun patektų į mano klasę, bet manau, kad nepateks, nes iš visų trijų dešimtų klasių manojoje yra daugiausiai vaikų. Taigi manau, kad ji pateks arba į b klasę arba į c, ko labai nenorėčiau, nes dešimtoje c klasėje yra labai nedraugiškų berniukų, bet ir mergaitės ne visos draugiškos, taigi gali kilti nemalonumų. Tačiau Ji-eun yra stipri mergužėlė, ji lengvai nepasiduoda. Mano apmąstymus nutraukė Ji-eun balsas:
-Bella! Greit sakyk į kokią klasę eini?
-Į dešimtą a klasę, o į kokia tu patekai?- paklausiau jos su viltimi balse, bet nuo Ji-eun veido dingo šypsena.
-Aš patekau į dešimtą c klasę. Gaila, kad nebūsim klasiokės,- nusiminė. Aš greit nuėjau ją apkabinti.
-Ei, nenusimink! Svarbiausia tai, kad mokomės toje pačioje mokykloje ir galėsim dažniau matytis,- bandžiau pralinksminti ją nors man pačiai nebuvo linksma, bet stengiausi nutaisyti kuo nuoširdesnę šypseną.
-Tu teisi. Na, o dabar einam, aprodyk man šią mokyklėlę,- po kurio laiko tarė mergina.
-Eime!

Aprodžiau jai pirmą aukštą, kur buvo rūbinė striukėms kabintis tada parodžiau kur reikės persirengti į kūno kultūros aprangą kai reikės. Tada parodžiau kur yra valgykla ir nuėjom į antrą aukštą. Ten parodžiau kur kokie kabinetai. Po kiek laiko apėjom visą antrą aukštą ir nuėjom į trečią. Ten ilgai nebuvom, tik aprodžiau kelis kabinetus, Ji-eun jau spėjo susipažinti su keliomis mokytojomis.

-Na ką, viskas!- suplojau delnais kai išėjom iš anglų kalbos kabineto. Buvom ten, nes Ji-eun labai norėjo su ja susipažinti.

Truputį paėjusios už kampo pamatėm kažkokius vaikinus.

-Ji-eun, eime pro kitą pusę,- pasakiau apsukdama ją.
-Kodėl? Kas jie?- pradėjo ji.
-Pati matei, kad ten kažkokia gauja vaikinų,- nusijuokiau.
-Ir ką jie mums gali padaryti?- nenusileido ji.
-Nagi ei-
-Ji čia!- pertraukė mane šauksmas.

Atsisukau ir pamačiau kažkokį keistą vyruką. Nujaučiau, kad tai geruoju nesibaigs.

-Ji-eun, bėgam!

To be continued...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 25, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

 Bad Boy |LTU Where stories live. Discover now