Pavalgiusi padėkojau savo broliui už valgį ir nuėjau į savo kambarį. Iš tikro aš nei kiek nebuvau pavargusi, tik nenorėjau su juo apie tai kalbėti.
Žinojau, kad jis to taip nepaliks, bet galbūt sugebėsiu jam viską paaiškinti.~Minhyuk pov.~
Negalvojau, kad ji pagalvos jog tai tik sapnas. Aš žinau kas ten vyko, bet privalėjau kažkaip apsimesti, kad nieko apie tai nežinau. Džiugi žinia ta, kad Bella nei nenutuokia jog tai vyko realiame gyvenime, kur vyksta patys žiauriausi dalykai, kurie net sapnuose negali apsilankyti.
Bellai išėjus iš virtuvės aš sudėjau indus į indaplovę ir nutipenau kuo tyliau iki jos kambario norėjau įsitikinti, kad ji nieko nuo manęs neslepia.
Durys buvo truputuką pravertos todėl galėjau matyti ją. Ji gulėjo lovoje ir skaitė knygą. Kaip keista ji skaito knyga. Niekada nemačiau jog Bella skaitytų knygas. Bet dabar tai visiškai nerūpi svarbu, kad ji užsiėmusi.ㅇㅇㅇ
Buvau savo kambary ir žiūrėjau į lubas kol nesuvibravo mano telefonas.
[S-Suga A-Aš]
S:Sveikas gal nori susitikti?
A:Kur?
S:Į mūsų vietelę.
A:Ok būsiu už poros min.Po to įvykio kai Bella buvo pagrobta iš jo buveinės jis atbėgo pas mane ir viską paaiškino, kad jis Bellos negrobė jis tiesiog norėjo su ja pabūti. Aš vis dar pykstu ant jo kaip jis pasielgė su ja, bet dabar mes kažkaip susiėjom. Kai ji buvo kažkieno gniaužtuose mes išieškojom visus kampus kur ji galėjo būti ir tada Suga rado internete vieną keistą vaikiną, kuris buvo kaip ir milijonierius. Jam visi paklūsta. Vieną sykį jis turėjo sėsti į cypę, bet kur jis sės išsisuko ir niekas net nesuuodė. Pasigooglinom kur dažniausiai jis lankosi, bet tose vietose nebuvo nė vienos gyvybės. Tada aplankėm artimiausius miškus, bet juose irgi nieko neradom tačiau kai mes sustojom miške šalia greitkelio mus aplenkė du juodi BMW. Jie tikrai pasirodė įtartini ir Suga man sakė, kad tokius pat automobilius matė šalia savo būveinės, numerių jis neįsiminė, bet turbūt daugiau niekas neįpirktų tokių prabangių mašinų. Mes juos pasekėm. Jie sustojo miške, o mes tolėliau nuo jų. Pamatęs Bellą jau ruošiausi bėgti, bet Suga mane sustabdė. Jie paliko ją miške, bet nežinojome kurioje vietoje, nes medžiai užstojo beveik visą vaizdą todėl ieškojom Bellos iki pat vėlumos. Suradę ją be sąmonės kuo greičiau nunešėm ją iki mašinos ir parvežėm ją namo. Ji 2 dienas pragulėjo nė nekrustelėdama, bet šiandien ji atsibudo.
Ateidamas pamačiau jau stovintį Suga. Priėjau prie jo ir mes pasisveikinom.-Kaip Bella?- pasiteiravo jis.
-Šiandien ryte atsikėlė. Ji mano, kad tai buvo tik sapnas taigi nieko jai neprimink supratai?- tariau.
-Aišku.
-Jeigu nori su ja susidraugauti tu privalai elgtis gražiau,- pamokiau.
-Pavyzdžiui?
-Nu nežinau tiesiog nebūk toksai bad guy ar panašiai. Tiesiog nevaidink, kad esi kietas,- nusijuokiau.
Suga šiek tiek pagalvojo ir prabilo:
-Nu sakykim.~Bella pov.~
Sėdėjau lovoje atsirėmusi į sieną ir skaičiau knygą. Perskaičiau kelis puslapius ir nusprendžiau susitikti su "Blackpink", jos nori, kad aš jas taip vadinčiau.
[L-Lisa R-Rose Jn-Jennie Js-Jisoo A-Aš]
{group chat}A:Sveikos gal norit susitikti?
Js:Šiandien negaliu esu išvažiavusi, bet gal kitą kartą.
R:Aš galiu tik pasakyk laiką ir vietą. 😅
L:Aš kartu. 💕
Jn:Aš galėčiau už kokio pusvalanduko. 😏
A:Gerai susitinkam už pusvalandžio parke prie mokyklos. Ok?
L:Ok būsiu.
R:See you there. 😊
Jn:Stengsiuos būti.Nuėjau į vonią apsiprausiau ir susišukavau. Grįžau į kambarį ir atidariau spintą. Žiūriu ir žiūriu ir atrodo, kad nieko neturiu ko apsirengti, bet pasiraususi atradau plėšytus džinsus ir languotus marškinukus. Įsijungiau telefoną ir pažiūrėjau kiek valandų. 16:42h. Puiku turiu dar 18 min. Nuėjau į broliaus kambarį, bet jo ten nebuvo. Turbūt išėjo pasivaikščiot ar kur nors kitur. Nulipau laiptais į apačią ir atsidūriau virtuvėje, nes norėjau užkąsti. Atidariau šaldytuvą, bet jame nieko neradau kaip visada. Atsidariau spintelę kurioje dažniausiai būna skanėstai. Jaaass radau batonėlį. Aišku jo greit nebeliko.
Pasiėmiau kuprinytę įsidėjau telefoną ir piniginę jei prireiktų ir išėjau pro duris. Užrakinau jas of course.
Iki parko pėščiomis 5 min. kelio tad neskubėjau.
Po kurio laiko jau buvau prie parko. Jų dar nebuvo taigi nusprendžiau atsisėsti ant suoliuko šalia takelio. Pasiėmiau ausinukus ir klausiaus NCT.Baby don't stop
The 7th sense
Chain
Chewing gum
Besiklausydama buvau išgąsdinta Lisos.
-Sveika,- nusišypsojo ji.
-Labas,- apsikabinom. -Kaip laikaisi?- pasiteiravau.
-Puikiai, o tu?- atsakė Lisa.
-Na kaip čia pa-
-Sveikos!- buvau pertraukta Rose ir Jennie.
-Laba,- pasisveikino Lisa
-Sveikos,- ir aš tuo pačiu.
-Na tai kur einam?- paklausė Jennie.
-Galim pasivaikščioti po parką, o po to nueiti į kokia kavinukę,- susakė Lisa.
-Okey!- mes trys atsakėm.
Vaikščiojom po parką ir šnekėjomės įvairiomis temomis. Kalbėjom apie mokslus, apie tai ką veiksim kai baigsim mokslus ir panašiai.-Dar liko du metai ir baigsim 12 klasių!- sušuko Jennie. Mes visos pradėjom juoktis iš Jennie pasirodymo.
Paėjom dar keletą žingsnių ir aš sugalvojau, kad jau reikia eiti į kavinukę, nes paskui nebejausių kojų.
-Einam link kavinukės, nes paskui bus pervėlu ir jums reiks mane nešti iki pat namų,- nusijuokiau.
Apsisukom ir aš spėjau pamatyti juodą šešėlį už medžio, bet nekreipiau į tai dėmesio, o to šešėlio greit nebeliko.
Spėju, kad jos nieko nematė, nes jei būtų pastebėjusios kanors jos apie tai ir šnekėtų.*nusijuokiau*
Jos nutilo ir pasižiūrėjo į mane, bet greit nusuko žvilgsnius į taką.
Netrukus atsidūrėme kavinėje. Aš užsisakiau ledinę Latte, o jos kaip susitarusios užsisakė capuchino su pienu.
Laiko nesekiau, bet kavinukėje prabuvom maždaug apie valandą. Taip ir būna kai susitinka beveik geriausios draugės.
Išėjom iš kavinės ir keliavom link to pačio parko. Truputi pasivaikščiojom ir išsiskirstėm.
Pasižiūrėjau į laikrodį kuris rodė beveik 10 valandą ir kruptelėjau. Apsižiūrėjau aplink, bet niekur nieko nebuvo tad greit nuskubėjau namo. Grįžusi radau Minhyuk virtuvėje sėdinti prie stalo ir naršanti internetą. Jis net nesuprato, kad aš grįžau todėl nusprendžiau jį išgąsdinti.
Pirštų galiukais nutipenau jam už nugaros ir jau ruošiausi sakyti 'buu', bet....-BUU!
Taip išėjo, kad likau išgąsdinta pati.
YOU ARE READING
Bad Boy |LTU
Fanfiction-Aš.. Negaliu. Aš... -Aš žinau, kad tu meluoji, tu nuo manęs niekur nepabėgsi, lauksiu tavęs šiandien po pamokų.