Alışkın olduğum bakışlara aldırmadan sınıftan çıktım. Her gün aynı bakışlara maruz kalınca alışıyordu tabii insan. Rahatsız olsam bile artık kavga etmek istemediğimden sessiz kalıyordum.
Öyle ezik falan değildim, popüler kategorisinde sayılırdım, hatta eşcinsel olduğum yayılınca daha da konuşulur olmuştum. Peki umurumda mıydı? Elbette ki hayır.
İnsanların düşüncelerini umursamayı uzun zaman önce bırakmıştım.
Bir elimle içi boş sayılabilecek çantamı çekiştirirken diğer elimle cebimden kulaklığımı çıkardım.
"Bizi niye beklemiyorsun şerefsiz?" arkamı dönmeden elimi Caner'in görebileceği şekilde kaldırıp orta parmak çıkardım.
"Ayıp ediyorsun ama kanka."
"Caner siktirme belanı. Defol git başımdan." dedim yüzümü huysuz yaşlılarınkine benzer bir hale sokarken.
"Harbiden sikecek gibi duruyor. Bence gitmeliyiz." diyerek Caner'in omzuna kolunu atan Kadire gözlerimi devirdim. Ben nerden bulmuştum bunları?
"Hayırdır? Neyin var?" Caner inatla koluma girince elimdeki kulaklığı avucum içine alıp sıktım. Bu heriften kurtulamıyordum ben. Sülük gibiydi, gitmiyordu.
İnat etmeyip Caner ve Kadir'in benimle beraber gelmesine göz yumdum. Kulaklığımı tekrar cebime koyarken kolumu silkeleyip Caneri kendimden uzaklaştırdım.
"Hoşt ulan yapışma bana."
"Ne bu aksi tavırlar olum? Kendine gel lan." diyerek omzumdan sertçe vuran Kadirle sinirime hakim olmak adına gözlerimi kapadım bir kaç saniye.
Sokağın ortasında olmaz. Eve git, ve ikisinin de ağzına sıç. Ama şimdi olmaz, sakin olmalısın, Furkan.
__"Odama gireni sikerim, ona göre. Gidin, annemle hint dizisi izleyin."
Caner ve Kadir'i öldürme planlarım annemin evde olduğunu öğrendiğim an suya düşmüştü.
"Aa en sevdiğim." diyen Canerin sesiyle sabır çekip telefonumu cebimden çıkardım ve yatağa atladım.
Telefon otomatik olarak evin internetine bağlandığında gelen bildirimlere üstten bakmaya başladım. Konuştuğum çoğu kişiden hemen sıkıldığım için konuşmayı kesmek amacıyla görüldü atardım ama şu an mesajlarına bakmaya bile üşeniyordum.
Arda'dan mesaj geldiğini görünce sekmeden silip diğer bildirimlere bakındım.
__