3.3

8.6K 725 339
                                    

"Ben bu gece eve gelmem." dedi Arda'nın arkadaşı Mehmet, üzerine deri ceketini giyerken. Arda da ben de umursamadan birbirimize dik dik bakmaya devam ettik. Bu bakışma Mehmet bir kaç dakika sonra evden çıktığında da devam etti.

Geleli üç gün falan olmuştu ve gün boyu evdeydim, Arda arada dışarı çıkıp tekrar eve geliyordu ve Mehmet ise okuluna devam ediyordu. Arda'yla aramızda hiç doğru düzgün bir muhabbet dahi geçmemişti. Herif suratıma bakmıyordu ki cesaret alıp konuşayım. Ne yapsa hakkı vardı ama bana ne.

Bakışlarını sinir bürüdüğünde rahatsız olarak kafamı elimdeki telefona eğdim. Neden aniden sinirlenmişti ki sanki şimdi bu.

"Ne sikime buraya geldin?" diyecek bir şey bulamadığımdan sessiz kaldım. Haklıydı amına kodumun çocuğu. Ne sorsa, neye sinirlense hakkı vardı. "Konuşsana. Bir şey de."

"Ne diyeyim. Ne duymak istiyorsun?"

"Niye geldin buraya?"

"Canım istedi geldim, sana ne."

"Beni inatla kovan kişi önce hayatımı sikiyor, sonra da peşimden geliyor." dedi sinirle ve ardından ayağa fırladı. "Canını sikerim senin dönek herif. Ne diye geldin peşimden?"

Bana yukarıdan bakmasından rahatsız olarak ayağa kalktım ve karşısında durdum. Boyumuz neredeyse aynıydı, bu yüzden şu an daha rahattım.

"Keyfim istedi. Keyfimin kahyası mısın?"

"Keyfini de sikerim kahyasını da. Delirtme beni." dimdik gözlerime baktığında kalbimin teklediğini hissettim. Şerefsiz gözüme çok hoş gözüküyordu şu an. Yüz yüze gelmek iyi olmamıştı. Geriye doğru bir kaç adım atmak istesem de aksine Arda'ya inat bir adım daha yaklaştım.

"Körsün." dedim hala ona değer verdiğimi anlamadığı için. Ardından devam ettim. "Sana vermeye başladığım değeri göremeyecek kadar hem de."

Bir süre suratıma boş boş baktı. Bakışları garip bir ifadeye bürünürken küfredip elini enseme attı ve beni kendine çekerek dudaklarımızı buluşturdu.

Sevdiğim adam beni öpüyordu. Belki ilk defa değildi ama sanki ilk defa öpüyormuş gibi hissediyordum. Yakın zaman içinde ona beslediğim duygulardan mı yoksa başka bir şeyden mi bilmiyorum ama bu mükemmeldi. O'na dair her şey mükemmel geliyordu.

Mutlulukla burnumdan derin bir nefes alıp kollarımı boynuna sardım ve dudaklarımı hafifçe aralayıp dudaklarımızın birbirine geçmesine izin verdim. Arda yavaş ve sakince beni öperken ben kendimi tamamen ona bırakmıştım.

Seviyordum bu adamı.

__

street 'texting [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin