"Bu numaradan uzun süredir ses seda çıkmıyor." diye homurdandım sıkıntıyla. O kadar sıkılmıştım ki anonim bizimle uğraşmazsa gidip zorla uğraştırtacaktım.
"Uzun süredir dediğin daha iki gün oldu ki bana o kadar da sık yazmıyordu."
"Arda, sıkılıyorum. Bırak şu telefonu da benimle ilgilen." dediğim şeyle benim olduğunu fark ettiğim telefonu kapatıp yatağın kenarındaki masaya koydu. Benim telefonumda ne işi vardı bunun?
"Furkan seni sikerim," lütfen sevgilim "o takip ettiğin kişiler kim?" uzandığım yerde omuz silktim.
"Okuldan birileridir." dedikten sonra uzanıp telefonumu masadan aldım. "Hadi anonimi arayalım da neden bizimle uğraşmıyormuş öğrenelim."
"Furkan, bitanem, başlatma şimdi şu sikik kıza. Sinirliyim ben sana." doğrulup telefonumu eski yerine bıraktım.
"Alayım mı sinirini?" dedim üstüne çıkarken. Bir şey demeden yanaklarımdan tutup dudaklarını benimkilere bastırdığında destek aldığım kollarımın titrediğini hissettim. Her defasında ayrı heyecanlanıyor, mutlu oluyordum.
Dudaklarını araladığında dudaklarımız, birbirini tamamlayan yapboz parçaları misali, buluşmuştu. Dudaklarımız uyum içerisinde dans ederken Arda'nın elini sertliğimin üzerinde hissettim. Üzerine eliyle baskı yaptığında dudaklarımı çekip sessizce küfrettim. Arda ise boş durmayıp bu sefer fermuarı indirip, pantolonumu aşağı sıyırmıştı.
"Hasiktir. Caner evde, dur." eliyle popomu kavrayıp kendine çekti. Tekrar küfrettim istemsizce. Caner tarafından dalga geçilmek istemiyordum.
"Sessiz olursak haberi olmaz."
"Ama..."
"Furkan, sussana sen." diye homurdanıp konuşmama izin vermeden dudaklarımızı ikinci kez buluşturdu.
•
"Arda, biliyor musun?"
"Hm?"
"Ben hala anonimi düşünüyorum. Bu niye yazmıyor hala?"
"Cidden seks sonrası sorulabilecek en güzel soru." diye homurdandı göğsündeki kafamı hafifçe iterken. "Geri zekalı."
"O konuya hiç girme. Caner kapıya vurup resmen içeride kankamı sikiyorsun ve bir şey yapamıyorum diye bağırmasaydı daha güzel olabilirdi." ikimizinde aklına o an geldiğinde güldük.
"En azından içeri girmedi, kapı kilitli değildi."
"Yapar mıydı yapardı." dedikten sonra hissettiğim ağrıya aldırmadan doğruldum. "Anonimi bir kere arayalım sonra valla bir daha konusunu açmayacağım." Arda oflayarak kalktı ve banyoya doğru ilerledi.
"Banyodayım, gelirsin sen." güzel götlü kıskanç sevgilim benim.
Arda banyoya girer girmez telefonumu elime aldım, hızla mesajlara girip numarasını kaydettim ve aradım.
Sekizinci çalışında kimsenin açmayacağını düşünürken açıldı ve bir kaç cümle sıralayıp hemen geri kapattı.
"Evladım her kimsen Aynur öldü. Başın sağ olsun."
__