"Hassiktir, yavaş." diye bağırıp yavaşlamamı isteyen Furkan'a gözlerimi devirdim.
"İsteyen sen, ikide bir durduran sen. Karar ver artık."
"Sen de dövüyormuş gibi vurup durma." diye homurdanıp doğrulamaya çalıştığında bu sefer diğer kalkma çabalarını önlediğim gibi önlemedim, sinir olmuştum iyice. Doğrulurken eliyle belini tutup kendini geriye yasladı. "Daha kötü ağrıyor şu an. Elinin ayarını..."
"Çok küfrediyorsun." diyerek sözünü kestim. "Az benim gibi ol. Küfretme, direkt işleve geç." bir şey demek için ağzını aralasa da dediğimi sonradan anlamış olacak ki utanarak ağzını geri kapadı ve elini belinden çekip ayağa kalktı. "Zaten kahvaltıdan önce yaparız dediğin şeyleri yapmadın, ona ayrı sinir oldum."
"Caner'i duymadın mı?" diye sordu odanın içini kurcalarken. Son bir kaç gündür gözlemlediğime göre sıkıldıkça orayı, burayı kurcalıyordu ve ardından eskisi gibi geçip oturuyordu bir köşeye.
"Evimde seks istemiyorum. Bakın aynı odada uyumanıza izin vermem bile mucize ama tek bir iniltinizi duyayım, duş sesi duyayım ne yapıyorum sizi." diye Caner'in yarım saatlik söylenmesini kısaca özetledim. Dediklerinden sadece bunlar önemliydi benim için, bu diğerlerinin fragmanıydı.
"Ee daha ne beni suçlu buluyorsun, sanki ben istemiyorum." gözlerimi kısıp ayağa kalktığımda birden kapı açıldı ve içeri Caner daldı.
Furkan "Ananı sikeyim!" diye irkilerek bakındığı dolaptan bir kaç adım geriledi ve homurdandı. "Ne aniden içeri giriyorsun?"
"Gözüm, kulağım sizde. Haberiniz ola. Öpüşme de..."
"Oha ama Caner."
"Tamam tamam, ona bir şey demiyorum ama onun dışında bir adım dahi ileri gitmek yok." geldiğinin aksine sakince odadan çıktığında az önce kalktığım yatağa oturdum ve odada oradan oraya sıkıntıyla gezen sevgilimi izledim.
__