Dimineață
Mă trezesc din cauza nenorocitelor de raze ale soarelui ce îmi invadează camera, fiindcă am uitat să trag draperiile.
În fiecare zi mă trezesc cu 10 minute înaintea ceasului chiar dacă suntem în vacanță.Mă ridic din pat şi intru în baie.
Merg înfășurată într-un prosop îndreptându-mă spre dulap. Îmi iau un tricou alb, blugi negri simpli şi teneşi. Îmi prind părul în coadă de cal, îmi pun ochelarii în ochi şi ies afară din cameră.Cobor scările şi mă îndrept spre bucătărie, mda şi ca de obicei dragul meu frate nu s-a trezit.
Mă duc să fac micul dejun pentru amândoi.Tocmai când termin de facut clătitele Alex intră pe usă.
-Neața!
-Neața! Vrei? Îl întreb eu arătând spre clătite
-Da.
Îi întind 5 clătite şi borcanul cu nutella, începând amândoi să mâncăm.
-Diseară dau o petrecere!
-Aşa, şi?
-Vei sta în camera ta şi nu vei ieși.
-De ce mă rog?
-Aşa vreau eu! Mă faci de râs şi nu mai comenta!
Se rasteşte el la mine.-Te urăsc! Mai bine nu te mai aveam ca frate, mai bine nu mă năşteam ca să întâlnesc asemenea monstru ca tine să îmi distrugă viața. Tu nu ești fratele meu, pentru mine nu mai exişti. Spun toate asta la nervi şi nu realizez ce spun, după ce îmi dau seama fug plângând.
Fug pe scări şi intru în camera mea o închid şi îmi las corpul să alunece sprijinindu-mă de ușă stând cu picioarele stranse la piept şi plângând.
-Alesia! Deschide ușa acum! Spune el nervos.
-Că altfel ce îmi faci?
-Alesia!
-Pleacă! Parcă ai zis să stau in camera mea ca să dai petrecerea acum ce mai vrei?
Alex nu mai spune nimic asta confirmându-mi că el deja a plecat.
Oare unde ești mama? îmi e aşa de dor de tine şi de tata. Când vă veți întoarce? Îmi este tare greu fără voi.
Alex îşi bate joc de mine la școală chiar şi "iubițica" lui Alina, care este cea mai mare curvă din şcoală. Ştiu că fratele meu nu o iubește, doar profită de ea şi aşa îi trebuie. Dar Alex merită ceva mai bun, nu ca Alina nu ar fi frumoasă dar e proastă de dă în gropi.
Şi oricum Alina aia stă cu fratele meu doar că este popular, nu că nu ar fi frumos din contra este chiar frumos.
Alex are o gâscă mare de 5 băieți Ryan, Luck, Zayn,Derek, Alex (fratele meu) şi 3 fete, Ivy iubita lui Luck, Angi iubita lui Zayn, Estera iubita lui Derek. Alina nu face parte din gașca lui.
CITEȘTI
O nouă viață
Teen FictionAlesia o fată de 17 ani, este tocilară şi mai ales este batjocorită de toți chiar şi de fratele ei Alex. Părinți îi mor într-un accident de mașină în drum spre casă. După moarte părinților Alesia decide să se schimbe total. Alesia devine cea mai po...