Nu mai zic nimic doar zâmbesc şi plec spre clasă dar sunt oprită de Rayn.
-Ce vrei? Voi întârzia la oră.
-Ai găsit trandafirul?
-Da.
-Şi?
-Şi ce?
-Mă ierți?
-Nu!
-De ce? Spune Rayn confuz.
-Rayn! Spun şi îi pun mâna pe umăr. Vezi tu, e greu să uit de toată suferința pe care mi-ai facut-o.
-Îmi pare rău! De câte ori vrei să îți spun?
-Un simplu "Îmi pare rău!" nu e de ajuns, trebuie să îmi arăți că îți pare rău prin fapte nu prin vorbe.
-Şi cum fac asta?.
-Asta nu depinde de mine! Ci de tine.
Spun şi îl las complet derutat şi plec spre clasă. Întru înăuntru si observ că am întârziat, aveam ora de chimie cu cel mai rău profesor.
-Mă scuzați că am întârziat.
-Nu pot să cred Alesia, este prima dată când întârzi.
-Îmi pare rău, am avut o problemă.
-Mda, treci la tablă şi te iert.
Eu mă îndrept spre tablă iar Profu îmi dictează exercitiul şi eu în 5 minute îl rezolv.
-Bravo! Nu mă asteptam să îl şti!
-Cum să nu Domn Profesor. Chimia este materia mea preferată, mint eu cu neruşinare si mă îndrept spre bancă.
Orele trec relativ repede aşa că plec împreună cu Sara.
Ea de dimineața a venit cu autobuzul fiindcă masina i s-a stricat şi nu avea chef să meargă cu motorul.
Mergem împreună să mâncăm în centrul orasului.
-Am ceva important să îți spun dar nu spui la nimeni. Ok?
-Promit!
-Lui Alex îi place de tine.
-Nu cred. Şi cu Alina cum ramane.
-Sau despărțit acum 2 zile. Stiu cum să vă cuplez.
-Cum?
-Azi e vineri nu?
-Da!
-Maine la oră 14 voi da un fel de petrecere, dar numai noi gasca.
-Super! E o idee genială.
Terminăm de marcat şi plecăm spre casă. Il zăresc pe Alex cum stă pe canapea şi se uită la meci.
-Hei bro!
-Hei sis!
-Maine vreau să facem un grătar şi vreu să chemi şi gașca. Aşa o petrecere doar cu prieteni! Ce zici?
-E o idee super! Îi voi suna şi le voi spune. Esti incredibilă spune Alex şi mă pupă pe frunte.
Mă ridic de pe canapea şi mă duc în camera mea. Fac un duş şi mă uit la tv până adorm.
* * * * * * * *
Razele jucăușe ale sparelui pătrund prin draperia de la geam şi se fixează pe fața mea trezindu-mă.
Îmi întind mâna până la telefonul meu de pe măsuță şi costat că este ora 11 şi fug repede la baie să îmi fac un dus rece şi mă îmbrac într-un maieu negru şi pantaloni scurți de blugi albaştri.
CITEȘTI
O nouă viață
Teen FictionAlesia o fată de 17 ani, este tocilară şi mai ales este batjocorită de toți chiar şi de fratele ei Alex. Părinți îi mor într-un accident de mașină în drum spre casă. După moarte părinților Alesia decide să se schimbe total. Alesia devine cea mai po...