Bogdan pov
-Pot să vă mai întreb încă ceva? Il întreb eu pe domnul doctor.
-Desigur!
-Putem să intrăm să o vedem?
-Da! Tocmai ce au terminat si asistentele de facut curat.
-Mulțumim mult.
Doctorul nu mai spune nimic si pleacă.
Intru înăuntru împreună cu Alex, o vad pe mica mea prințesa conectată la o mulțime de aparate. Nu suport sa o văd asa, îmi pare rău ca nu am ajuns mai devreme poate acum nu era în situația asta si nu credeam că Rayn îi va face asa ceva.După cum ma rugat Alesia l-am luat pe Rayn si l-am dus într-un loc sigur până Alesia îsi vă reveni.
Mă asez pe scaunul de lângă patul ei si îi iau mâna inta mea.
-Eu plec acasă ca sa mă schimb si sa mănânc. Mă voi întoarce împreună cu Sara.
-Bine frate!
-Sa ai grijă de ea!
-Ca pe propria inimă. Spun si îi sărut mâna fetei care m-a facut sa iubesc pentru prima oară în viața mea.
De când am vazut-o pe Alesia prima dată am simțit ca ma atrage intr-un fel.
Prima data am zis ca poate e altceva, nu am cum sa îmi placă de o persoana asa de repede, dar după ce am avut grijă de ea, după că am scăpat de Alina si faza cu petrecerea chiar stiam ca o iubesc si vreau să o protejez.Problema a fost că ea era împreună cu Rayn, asa ca am decis sa plec, plecarea mea a durat 2 luni in care nu îmi puteam lua gândul de la ea, o visam noaptea si ziua mi-se părea că o vad dar nu era nimeni, pana m-am întors inapoi ca sa o gasesc pe ea şi dumnezeu a dat ca noi să ne întâlnim pe strada. De atunci am stiut că chiar o iubesc si mi-as da si viata pentru ea, este prima fata pe care sincer o iubesc.
-Stiu ca nu mă auzi dar vreau să iti spun ca voi fi aici lângă tine mereu. Te iubesc prințesa te rog să rezişti! Spun si o lacrimă isi face iveala pe obrazul meu.
E prima fata după care plâng si ultima, cu ea vreau să am o familie si sa stiu ca voi muri alaturi de ea.
După o săptămână
A trecut o săptămână în care eu nu am plecat de lângă iubita mea. Am mâncat doar când îmi aducea Sara si Alex când veneau în vizită. Acasa nu am plecat de loc, nu vreau sa îmi placă micul ingeras singur.
De ce oare nu se trezeste, jur ca v-a plăti Rayn pentru ceea ce a pățit.
Am dormit aici timp de o săptămână pe scaunul asta nenorocit. Dar nu de asta sunt trist, viața mea nu ar mai fi la fel fara Alesia si îmi este frica că nu se va trezi.
Alesia pov
Plutesc si tot plutesc într-un abis fără sfarit, am mai fost o dată în situația asta si nu îmi mai place.
Stau si ma uit în jur dar nu deosebesc nimic pana când aud o voce..-Stiu ca nu mă auzi dar vreau să iti spun ca voi fi aici lângă tine mereu. Te iubesc prințesa te rog să rezişti!
Asta e vocea lui Bogdan, doamne ce dor îmi este de el, sa îl strag in brațe să îi simnt buzele acelea moi si dulci si să ii aud vocea care mă liniștește de fiecare data.
Il iubesc enorm, il iubesc mult mai mult decât il iubeam pe Rayn. Simnt ceva pentru Bogdan de când avea grija de mine când m-a răpit Alina.
După plecarea lui parcă ceva din mine a dispărut. Il placeam dar nu ii puteam spune fiindcă eu eram împreună cu nenorocitul de Rayn. A da, daca mă trezesc din comă v-a vedea el cu cine se pune.
Nu stiu de când sunt aici dar sunt sigura că de zile bune.
Plutesc si tot plutesc mi-sa urât de locul asta. Stau si mă gândesc până vad o lumină albă.
Eram pe un camp si în fața mea era un bărbat, stătea cu spatele la mine. Mi-se pare ca il cunosc, vreau să mă apropi dar parcă ceva mă tine, asa ca strig la el.
-Hei tu!
Omul acela se întoarce si eu pur si simplu inlemnesc când îi văd înfătisarea. Era de neschimbat, acelasi om frumos si elegant asa cum il stiu eu, omul care m-a crescut ca pe o prințesă si mj-a dat educație.
Era tata, de acest cuvant îmi era dor să il mai rostesc. Lacrimile isi fac apariția curgând siroaie pe obrajii mei.
El se îndreaptă cu pasi lenți spre mine.
-Alesia ?
-Tată! Spun eu si alerg spre el si il iau în brațe.
Nu credeam ca am să il vad vreodată, îmi era dor de înbrățișările si de vocea lui.
-Ce cauți tu aici? Mă întreabă tata mangaindu-mi capul.
-Poveste lungă tata! Mi-a fost asa dor de tine.
-Si mie dragă mea! Dar tu nu ai ce să cauti aici.
-Dar vreau să mai stau cu tine, mama ce face?
-Noi suntem foarte bine aici, vă veghem de acolo de sus, si stiu cine ti-a facut asta si îți promit ca v-a plăti. Acum trebuie sa pleci.
-Multumesc! Te iubesc enorm si te voi iubi mereu.
-Si noi va iubim!
Il iau pentru ultima data în brațe , mereu îmi va fi dor de aceste imbratisari si de vorbele tatei când îmi zicea ca atunci când voi avea un iubit va sta cu furca la usă.
Tata dispare iar eu sunt atrasă de o lumină albă.
Deschid cu greu ochii si realizez ca m-am trezit. Doamne cât timp oi fi stat eu în comă.
Îmi întorc cu greu capul si il văd pe Bogdan care dormea sprijinit de mana mea. Doarme asa de frumos, ii dau un sărut pe frunte i-ar el isi deschide ochii, isi ridică fața si când vede că m-am trezit ramane surprins si tot odată fericit.
CITEȘTI
O nouă viață
Roman pour AdolescentsAlesia o fată de 17 ani, este tocilară şi mai ales este batjocorită de toți chiar şi de fratele ei Alex. Părinți îi mor într-un accident de mașină în drum spre casă. După moarte părinților Alesia decide să se schimbe total. Alesia devine cea mai po...