Dimineață
Mă trezesc din somn ora fiind 11 şi merg să fac un duş.
După ce ies din duş merg spre dulap şi optez pentru un hanorac negru cu alb, blugi negri rupți si tenesi. Îmi fac un coc dezordonat şi ies afară din camera mea.
Decid să iau caştile şi să merg să mă plimb putin.
In casti îmi răsuna melodia mea preferată "Miss Mary & Glance -Parfum de jar"Eram singură pe stradă şi ascult muzică ca de obicei privid calmă privelustea şi cuplurile care se țin de mâna fiind fericiți.
De ce pot să fiu şi eu cu Rayn aşa?Deodată îl vad Rayn care stătea sprijinit de un stâlp şi se săruta cu o blondă, era blonda din parc în ziua în care am avut accidentul.
Deci de aceea nu vine la mine. Si nu mă suna are o altă relație. Măcar să îmi fi spus nu să îşi bată joc de mine.
Fug nervoasă spre ei şi o prind pe târfa aia de par şi o aruc pe jos.
Rayn când mă vede rămâne surprins. Nu se aştepta să apar şi să îl prind cu aia. Ce să fac soarta.
-Sa nu te mai apropi niciodată de el! Din vina ta era sa mor.Spun şi simnt cum sângele îmi clocotea în vene de nervi.
-Că altfel ce? De ce e vina mea ca tu esti proasta şi nu şti să traversezi macar stada. Îmi spune blonda în timp ce se ridică şi îşi scutură hainele.
-Fiindcă eu îl iubesc pe prostu' asta. Şi din cauză ca tu erai urcată pe el gata să îl şi violezi eu era să mor.
-De parcă lui nu îi plăcea, oricum suntem de o lună de zile împreună.
-Cum? Spun eu nervoasă şi uimită când aud.
-Tu nu vezi ce urâtă esti! Normal că te-a lăsat. Eu sunt o prințesă pe lângă tine.
Nu mai puteam de nervi aşa că nu m-am mai putut controlat şi i-am dat un pumn în nas.
M-am urcat pe ea şi îmi vărsam toată furia pe ea lovind-o cu pumni în față.
-Niciodată să nu te mai apropi de el. Dar sti ce, nu stiu de ce mă tot complic acum poți să îl iei. Spun ridicându-mă de pe ea şi îi dau un picior în burtă.
Rayn se uită la mine uimit şi vine la noi.
-Alesia. Spune Rayn.
-Să nu te mai aud! De aceea nu mă mai suni, nu mai vrei sa mă vezi, de o luna de zile eşti cu ea şi mă înșeli. Ce are proasta asta şi nu am eu.
A gata stiu, nu poți să te folosești de mine cum poți face cu ea. Gata am înțeles dar şti ceva s-a terminat. Spun eu accentuând ultimul cuvant.Rayn vine spre mine şi încearcă să mă ia în brațe.
-Nu pune mâna pe mine. Spun şi îi înlătur mâna. Este a 2-a oară Rayn şi tot cu asta pus ca eşti cu ea de o lună. Ce să zic să vă țină.
-Lasa-mă să îți explic.
-Nu ma mai interesează Rayn, nu mai ai ce să îmi explici. Acum poți să faci ce vrei cu viața ta şi cu târfa asta, dar cred că am desfigurat-o.
Cred că s-au facut buzele mai mari, i-am facut eu botox permanent ,nici măcar nu se mai mişcă.
Pa Rayn!! Spun si plec.-Alesia! Stai. Strigă Rayn după mine dar nu îl bag în seamă.
Vine fugind spre mine şi mă prinde de mână.
-Ți-am zis să nu mai pui mâna pe mine. Ți-o fi dat aia râie.
-De ce esti aşa rea şi rece cu mine?.
-Mă mai întrebi şi de ce! Atât de prost eşti Rayn, m-ai înselat timp de o luna. spun dându-i cu pumni în piept.
Nu mai poate fi nimic între noi, de acum fiecare merge spre drumul lui.-Alesia, te iubesc! Nu îmi face asta.
Ii dau o palmă de îşi întoarce capul în partea cealaltă. Prima palmă pe care i-am dat-o, dar a meritat.
-Minți! Dacă mă iubeai îmi erai alături. Daca mă iubeai nu mă înşelai cu târfa aia. Rayn înțelege te urasc, toată iubirea pe care o aveam pentru tine acum s-a transformat în ură.
Adio! Spun plec.El nu a mai zis nimic, a rămas pe loc uitându-se la mine cum plec.
Nu, nu plângeam ştiu pare ciudat, chiar îl iubesc, pardon iubeam dar nu îl mai pot ierta, este a 2-a oară şi deja este prea mult.
Stiu că dacă îl voi ierta mă va crede o proastă şi îl voi ierta mereu, dar nu sunt aşa eu sunt o fată total diferită de restu daca îmi greșești prima dată te iert dar a 2-a sansă nu o să o mai vezi.
Eu vreau un băiat care să îmi fie alaturi, să mă facă fericită nu cu bani,iubirea nu constă în bani, pur şi simplu cu prezența lui, să mă asculte, să mă înțeleagă şi mai ales să mă iubească.
Nu cer mult. Nu îmi doresc un băiat frumos cu bani şi nu stiu ce. Nu!! eu vreau un simplu băiat care să îmi fie alături la bine şi la rău.
Asta Reyn nu a fost în stare să îmi ofere şi am petrecut tot acest timp lângă un mincinos.
Nu îmi pare rău că ne-am despărțit şi nici nu o să îmi pare de acum înainte. Fiindcă nu am avut nici-o amintire frumoasă împreună. Asta e, aşa a fost să fie, viața merge înainte, nu are rost să plâng pentru ce? Pentru un nimic.
Eram total calmă. Am scăpat de o grijă.
Merg pe stradă cu ochii în telefon vorbind cu Sara stabilind să mergem mâine să ne plimbam cu Ivy, Angi şi Estere, să mergem în club, să ne distrăm şi noi ca fetele. Trebuie să uit de toate prostiile din capul meu.
Cu ochii în telefon nu am observat persoana din fața mea si dau peste el. Telefonul îmi cade din mana dar tipul acela mi-l prinde.
Ridic capul şi rămân surprinsă era......
CITEȘTI
O nouă viață
Ficção AdolescenteAlesia o fată de 17 ani, este tocilară şi mai ales este batjocorită de toți chiar şi de fratele ei Alex. Părinți îi mor într-un accident de mașină în drum spre casă. După moarte părinților Alesia decide să se schimbe total. Alesia devine cea mai po...