Este dimineața. Alarma îmi sună la oră 7 aşa cum am plănuit.
Mă ridic din pat şi mă îndrept spre baie pentru a-mi face rutina zilnică.
După ce ies din baie mă îndrept spre măsuța unde se află o oglindă mare şi îmi pun lentilele de contact.
Super! Spun în gândul meu chiar pot să văd şi nu mă deranjează aşa de mult cum o fac ochelarii.
Încep să mă machiez, îmi dau cu fond de ten, rimel şi tuș, apoi îmi fac sprâncenele şi imi îndrept părul. Sunt chiar frumoasă machiată.

Plec spre dulap şi mă uit să văd în ce mă îmbrac. Pana la urmă decid să iau un hanorac negru, blugi albastri rupți si teneșii mei Nike.

Ies afară din camera şi mă îndrept spre bucătărie acolo fiind iubitul meu frate făcând micul de jun. Stai, ce? Face micul de jun. Asta trebuie să o trec în calendar.
-Nu ştiam că ştii să găsesti!
-Ba da, stiu.... se întoarce spre mine când îmi aude vocea şi rămâne cu gura căscată când mă vede.
Eu ma uit în spate şi nu vad nimic. Aşa că mă îndrept spre el şi îi închid gura.
-Închide gura că intra musca.
-Alesia tu ești?
-Nu, este doar o fantomă. Logic că eu sunt dar total opusul.
-Eşti absolut superbă.
-Mda, mulțumesc!
-De ce te-ai schimbat?
-Fiindcă m-am săturat ca tu şi ceilalți să vă băieți joc de mine. Aşa că după moartea mamei şi tatei am jurat că mă voi schimba. Si poate aşa nu te mai faci de râs cu mine.
-Îmi pare sincer rău pentru cum m-am comportat cu tine. Spune şi lasă capul în jos.
-În fine! A trecut acum v-a începe o nouă viața cu o nouă Alesia.
-Da! Spune el neputând lua ochii de la mine.
-Hai să mâncăm.
Mâncam amândoi şi realizez că el chiar ştie să gătească.
După ce am mâncat vreau să ies pe usă dar Alex mă oprește.
-Vrei să te duc eu la scoală?
-Nu!
-De ce?
-Îmi iau motorul. Împreuna cu Sara
-Ok!
Am uitat să vă spun dar chiar dacă sunt (Adică eram) o tocilară stiu să merg cu motorul şi cu masina.
Mă îndrept spre garaj şi aleg un motor din cele 5. Aleg un motor negru cu lumini mov.

O scot afară şi o vad pe Sara cum îşi parchează motorul lângă mine, îşi dă casca jos şi realizez cât de frumoasă este.

-Uuuu...Ce fată sexi avem noi aici! Spun eu total uimită.
-Tu vorbeai! Să vezi ce se vor uita băieții la noi.
-Da! Spun şi începem amândouă să râdem.
-Mergem?
-Mergem! Spun şi ne punem amândouă căștile şi pornim amândouă spre scoală făcând o întrecere de toata frumusețea.
CITEȘTI
O nouă viață
Teen FictionAlesia o fată de 17 ani, este tocilară şi mai ales este batjocorită de toți chiar şi de fratele ei Alex. Părinți îi mor într-un accident de mașină în drum spre casă. După moarte părinților Alesia decide să se schimbe total. Alesia devine cea mai po...