-Este în pădurea de la marginea orasului în blocul acela vechii.
-Il stiu! Acum chiamă-i pe Zayn, Derek şi Luck.
-Bine frate.
Mă duc sa mă schimb si să mă îmbrac tot la negru. Ies din camera si il văd pe Alex îmbrăcat în negru si ceilalți la fel.
-Sunteti pregătiți! Spun eu.
-Daa! Spun ceilalți la unison şi iesim toți din casa urcând în masini si plecând la marginea orașului.
Alesia pov
Sunt aici de 3 zile nenorocite in care am mâncat doar o felie de pâine si am băut un pahar cu apă, mă dor toate oasele stând legată de scaunul asta nenorocit, am fost drogata în toate aceste zile dar jur ca il voi face sa regrete pentru ceea ce a făcut.
Nu mai am puteri, am slăbit de tot. Daca mă va vedea Bogdan în halaul asta cred ca va turba, daca voi mai supraviețui până vine.
De 3 zile nu l-am mai vazut pe Rayn doar pe tipul blond care din cate am auzit îl chiamă Alin si mă droga. Stiu că nu vrea sa facă asta dar este orbit după bani si aceea murdari, nu pot sa ii fac rău fiindcă si Bogdan a fost implicat în asa ceva dar după nu a mai facut-o.
Aud usa cum este trantita de perete si pe ea apare cel mai prost om de pe lume.
-Ți-a fost dor de mine prințesa?
-Da foare! Spun eu ironică.
-Îmi place, esti rea!
-Vrei să ma lasi să mor?
-Daca eu nu te pot avea atunci nici nenorocitul de Bogdan.
Incep să râd.
-De de râzi!
-Fiindcă văd cât de prost poți fi!
Rayn vizibil deranjat de jignirile pe care i-le adresez se apropie de mine.
Îsi băga mâna în părul meu si mă strânge cât de tare poate.
Nu scot niciun cuvant doar icnesc putin când mă strânge de păr.-Chiar nu vreau să fac asta dar nu-mi dai de ales.
Incep sa zâmbesc.
-De ce tot râzi si zambesti intr-o situație ca asta.
-Fiindcă mă faci să râd. Eu daca ar fi sa mor, o sa mor cu zâmbetul pe buze ranandu-ti în minte si chinuindu-ți viața.
Rayn nu mai zice nimic doar se uită la mine si se apropie tot mai mult de mine.
Intr-un final mă sărută iar eu eram total scarbita de el si nu îi răspund la sărut. Văzând ca nu răspund în niciun fel mă musca tare de buza de jos si se desparte din sărut.
-Tot aceleasi buze dulci ai!
-Tot acelasi om de nimic ai rămas.
Rayn scoate pistolul de la spate iar eu mă uit cu indiferența la el.
-Nu îți este frică că vei muri!
-Nu!
-De ce!
-Fiindcă dacă eu mor, mori si tu.
Nu mai zice nici unul din noi nimic si Rayn decide să mă împuște în picior.
Efectiv urlu de durere, sângele făcându-si apariția tot mai mult.
-Ai sa plătești pentru tot. Spun eu printre dinți si urlând de durere.
Se aud împușcături tot mai des.
Astea trebuie să fie fratele meu si ceilalți. Usa se deschide iar cu putere si pe ea întră Bogdan care îi da cu un lemn în cap lui Rayn , Rayn căzând jos inconstient.Bogdan se apropie de mine iar mie mi se incetoşeaza privirea.
-Iubirea mea, rezista! Spune Bogdan avand lacrimi în ochii.
-Daca mai trăiesc sa il închideți pe Rayn vreau să mă razbun.
-Da iubirea mea! Spune el în timp ce mă dezleagă si ia una din funiile cu care eram legată si îmi leagă piciorul strâns pentru a-mi opri sangereare.
Mă ia in brațe stil mireasă si coboară scările.
-Mulțumesc că m-ai salvat si nu m-ai lăsat sa mor.
-Cum poți sa te gândesti la asa ceva.
-Te iubesc. Spun si închid ochii căzând intr-un abis fără sfârșit.
Bogdan pov
-Te iubesc! Îmi spune Alesia si închide ochii.
-Si eu te iubesc enorm de mult! Spun si lacrimile isi fac aparitia.
Ce usoară este, a slăbit foarte mult si mai ales rana de la picior este foarte mare. Trebuie sa merg urgent cu ea la spital.
Trec pe lângă toti băieți care au terminat si ei. Alex vine spre mine si nu zice nimic doar mă ajută sa o bag pe Alesia in masina stand cu ea in brațe si el conducând spre spital.
Ajungem la spital si de acolo au preluat-o niste asistente si au băgat-o în sala de operație.
Doamne să se facă bine, nu stiu ce m-as face fara ea, as omora pe oricine doar ca ea să fie bine.
Stau aici cu Alex timp de două ore si nu am primit nici-o veste.
Nu trec doua minute si un doctor iese din salonul ei. Fug spre el si îl prind de încheietura mâini.
-Bună ziuă! Cum se simte? Il întreb eu pe Doctor. Alex venind si el lângă mine.
-Bună ziuă! Spune Doctorul la rândul lui. Nu pot sa spun nimic doar membrilor familiei.
-Eu sunt fratele ei. Zice Alex si el este iubitul ei.
-Bine atunci. Pacientă a fost drogata cu o supra doză foarte mare.
Când aud asta cerul îmi cade in cap.
-Si este bine, adică va supraviețui.
-Este o fată puternică nu stim nici noi cum a supraviețuit dozei foarte mari de droguri. Am înlăturat glonțul iar acum este in comă sper că se va trezi cât de curând.
CITEȘTI
O nouă viață
Novela JuvenilAlesia o fată de 17 ani, este tocilară şi mai ales este batjocorită de toți chiar şi de fratele ei Alex. Părinți îi mor într-un accident de mașină în drum spre casă. După moarte părinților Alesia decide să se schimbe total. Alesia devine cea mai po...