30

1.4K 60 20
                                    

Bogdan pov

Mă trezesc si vad că este ora 7 dimineața asa ca mă îmbrac repede merg la biroul iubitei mele i-au o foaie si un pix unde îi scriu un bilet de adio si il bag intr-un pic, ies din camera si fug repede spre masina cu destinația "spital"

Ajung acolo si îi vad pe Alex si Sara stand pe scaune si dormind.

Il trezesc usor le Alex pentru nu a o trezi si pe Sara.

Alex se trezeste si se ridica usor de lângă Sara.

-Ai gasit ceva?

-Din pacate nu, am o singură rugăminte!

-Orice frate!

-Vreau să ii dau asta lui Alesia când se vă trezi, spun si ii dau plicul. Adio frate mi-a facut placere să te cunosc esti un prieten adevarat.

-Ce? Bogdan ce vrei să faci? Zice Alex nedumerit.

-Eu voi fi donatorul lui Alesia.
Spun si las capul în jos. O iubesc si pentru ea fac asta.

Alex mă ia in brațe plângând si eu plec.

Mă îndrept spre cabinetul doctorului dar il vad pe Rayn iesind de acolo.

-Ce cauți aici? Il intreb eu

-Am venit sa îmi plătesc datoria.

- Ce datorie?

-Datora fața de Alesia, eu voi fi donatorul ei numai asa îmi pot îndrepta greseala asa cum ai zis si tu daca nu era vina mea ea nu mai era aici.

-Esti un om bun Rayn. Chiar vrei sa faci asta?

-Da! Totusi nu prea îmi place viața asta. Si tocmai ce am terminat analizele si ghici ce sunt compatibil cu ea.

-Iti multumesc mult!

-A fost plăcerea mea. Bogdan sa fi fericit alaturi de ea, sa ai grija dea ea si sa nu faci aceasi greseala pe care am facut-o si eu, ea te iubeste mult.

-Îți promit ca asa am sa fac.
Spun si il iau ultima data in brațe.
Niste asistente vin si îl iau si il băga in sala de operatie.

* * * * * * *

A trecut o săptămână de la operația lui Alesia care a decurs perfect si in câteva minute Alesia trebuie sa se trezească, Alex nu stie încă ca nu este inima mea nu am avut când sa ii spun am fost ocupat cu înmormântarea lui Rayn.

Eu sunt in spital si semnez niste acte.

Alesia pov

Deschid ochii si sunt orbită de o lumină albă, după câteva minute vederea îmi revine si ii vad pe Alex si Sara lângă patul meu, dar oare iubitul meu unde este.

-O doamne, te-ai trezit! Spune Sara fericitam

-Ce sa întâmplat?

-Ai fost operată la inimă, acum ai una noua! Zice Alex.

Îmi dau haina la o parte si vad cusatura de pe pieptul meu care îmi confirma asta, si mă speri.

-Unde este Bogdan?

Sara isi lasa capul în jos si imi dau seama de ceva dar nu cred ca a facut asta.

Alex îmi da un plic i-ar eu il deschid si când vad de la cine e lacrimile îmi apar si incep sa citesc.

"Iubita mea, stiu ca acum ti-ai revenit din operatie sper ca esti bine, eu nu mai sunt lângă tine, nu vreau sa plângi si să îți faci rău, asa a fost sa fie. Vreau sa spun că îmi va fi dor de tine, de acolo de sus si te voi veghea mereu, ingerasul meu vreau ca tu sa fi fericită si sa sti ca sunt alaturi de tine, inima mea acum bate in pieptul tau! Da mi-am dat inima persoanei care o iubesc cel mai mult pe lumea asta, de cate ori îți va fi dor de mine să pui mana pe pieptul tau si sa vezi ca inima mea bate în tine si doar pentru tine. Mai sti când am stat nopatea pe terasa si ti-am promis ca daca vei muri îmi voi face viața si voi fi fericit, asa vreau sa fi si tu sa îmi primiti ca iti vei face o familie frumoasă si sa fi fericită. Stiu e greu, dar am facut asta doar ca sa fi tu bine, nu am putut sta cu gândul ca vei muri si eu sa stau fără sa nu fac nimic, tine minte voi fi alături de tine mereu. Nu pot uita cum te-am salvat atunci din ghearele Aline si am inceput sa te iubesc, sa te fac sa râzi si sa îti fiu alaturi cu prezența mea,am fost si voi fi alături de tine mereu prințesa mea, imi pare rau ca nu vom mai fi alaturi si sa ne cladim o familie frumoasă si sa murim împreună la bătrânețe. Te iubesc micuța mea.
Cu drag al tau pe veci Bogdan "

-Nu, nu pot sa cred. Cum sa facă asta, si-a dat viața pentru mine.
Incep sa plâng si cu ultimul curaj pe care il mai am îmi pun mâna in dreptul inimi plângând în hohote.

Nu pot sa cred l-am pierdut si pe el, imi pierd mai întâi părinți iar acum el, persoana care o iubesc din toată inima mea, băiatul care si-a dat viața pentru mine doar ca sa îmi fie mie bine.

Mă ridic din pat si fug din salon, lăsându-i pe cei doi in salon.

Fug pierduta pe holurile spitalului nici macar nu stiu unde ma duc, de abea pot vedea de lacrimile care îmi curg siroaie pe fața. La un moment dat mă lovesc de un corp solid si mă prăbușesc la pământ.

Mă ridic în genunchi si îmi sterg lacrimile, imi ridic privirea pentru a-mi cere scuze persoane careia am dat peste ea.

Doamne spune ca nu visez,sau doar am halucinati.
Ma holbez la persoana din fața mea si nu îmi pot lua ochii de la ochii lui care m-au fermecat de când i-am vazut prima dată.

-Bogdan? Spun si ma ridic.

Nu zice nimic doar îmi incuviinteaza din cap. Il iau in brațe si ii zic..

-Spune-mi ca esti real si nu visez.
Spun si el mă sărută pe frunte.

-Sunt real iubita mea!

-Atunci ce a fost cu scrisoarea aceea?

-Tot ce am scris despre inima mea ca trebuia sa fie la tine este adevarat dar a aparut cineva inainte ca eu sa fac operația.

-Cine?

-Rayn! Spune Bogdan si eu rămân stana de piatra. Nu a vrut sa mori din cauza lui, asa cum tu l-ai lăsat sa trăiască asa a facut si el.

- Îmi pare rău pentru el! Dar de ce nu si fost acolo când m-am trezit?

-Fiindcă m-am ocupat de înmormântarea lui, măcar atât sa fac si eu pentru el.

-Te iubesc mult Bogdan! Nu stiu ce mă făceam fără tine!

-Si eu te iubesc enorm micuța mea!

Spune si mă sărută apăsat pe buze, cât de mult îmi doream acest sărut si cu câteva minute inainte stiam ca niciodata nu le voi mai simti. Il iubesc asa de mult mai ales ca a vrut sa îmi dea inima lui doar ca sa fiu eu bine.

Alex si Sara apar si ei in sfârsit si rămân blocați la Bogdan.

Intr-un final le explica si lor apoi sunt externata din spitalul asta nenorocit si plecam cu toți acasa nu inainte sa merg la cimitir unde este Rayn înmormântat pentru ai multumi si ii las un buchet cu flori si plângând putin. L-am iubit si nu credeam ca îmi va face asta, stiu ca si el m-a iubea dar nu puteam sa il iert si stiu ca nu a vrut sa mă omoare sau sa îmi facă asemenea rău dar când ură si furia te acaparează nu mai ai ce sa faci.

____________________________________

Sper ca v-a placut si aceste capitole 😜😍😍❤

O nouă viață Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum