Dimineața
Mă trezesc cu o durere mare de cap, simt cum se învârte camera cu mine asa ca decid sa mai stau câteva minute cu ochii închisi.
După ce mai stau câteva minute văd ca durerea de cap nu mai este asa de mare si decid să mă ridic din pat. Ma îndrept spre biroul meu de lângă dulap fiindcă stiu ca acolo am niste pastile pentru durerile de cap.
Iau una si îmi întorc privirea spre partea cealalta a mesei si observ un trandafir si un bilețel.
Decid să il deschid si observ că este de la Bogdan in care scria...
"Neața rază de soare, am venit la tine pentru a-ți spune ceva dar am vazut ca dormi si nu am vrut să te deranjez asa că ti-am scris ca diseară vreau sa ne vedem lângă mare pentru a vorbi la oră 20:00.
P.S da este o întâlnire si vreau să te îmbraci asa cum doreste inima ta.
Bogdan"Drăguț din partea lui si da am să accept invitația la această întâlnire.
Țin foarte mult la el şi vad ca si el la mine, poate din seara asta să fim împreună. Ce poate as vrea din toată inima, el este total diferin de idiotul de Rayn.
După ce las biletul pe masă si trandafirul il iau si il pun in vază de pe masa.
Intru în baie si după ce ies si îmi iau ienjerie intimă neagră, tricoul meu negru larg cu starwears pe el(nu stiu daca am scris corect dar mna :) ), îmi iau pantalonii mei scurți negri si imi dau cu rimel si îmi fac genele. Părul mi-l prind într-o coada mai larga.
Ies din camera mea si mă îndrept spre bucătărie acolo fiind Sara care făcea ceva de mâncare.
-Neața! Spun eu.
-Neața!
-Ce faci bun?
-Cartofi prăjiți si niste omletă! Vrei?
-Da normal. Apropo dar băieții unde sunt?
-Au plecat să mai cumpere cate ceva de mâncare.
-Ah, Ok.
Niciuna dintre noi nu a mai spus nimic pana am terminat de mâncat si am spălat vasele.
-Ai ceva de facut acum? O întreb eu.
-Nu! De ce?
-Nu vrei sa mergem să stam la soare pe sejlongurile acelea de lemn din fața casei?
-Bine dar stai să îmi iau lucrurile. Spune Sara.
-Bine ne vedem aici în 10 minute.
Nu mai zice nimeni nimic si urc sus îmi desfac părul si mi-l las liber, iau tenesii mei albi in picioare.
CITEȘTI
O nouă viață
Teen FictionAlesia o fată de 17 ani, este tocilară şi mai ales este batjocorită de toți chiar şi de fratele ei Alex. Părinți îi mor într-un accident de mașină în drum spre casă. După moarte părinților Alesia decide să se schimbe total. Alesia devine cea mai po...