După o săptămână
A trecut o săptămână de la operația mea in care m-am recuperat destul de repede si o săptămână de când Rayn a murit.
Imi pare rău de el dar asa a fost sa fie, dorința lui de as da viața pentru mine pentru că a fost vina lui.In fiecare sâmbătă am decis să mergem toți la el la cimitir, ma simnt vinovată dar mă gândesc ca daca nu era vina lui eu nu mai eram in starea asta, va fi si el acolo in inima mea pe undeva, nu pot sa uiți prima iubire,nu ai cum, am avut amintir frumoase, chiar si rele, dar stie că l-am iertat. Imi e greu ca nici măcar nu am mai vorbit de atunci de când i-am dat drumul, măcar sa ii spun un simplu "Adio".
Azi este Duminică si am decis cu ceilalți să iesim in club, fiind ultima zi de vacanță pentru ca luni începe scoala si primul an de facultate a fratelui si iubitului meu, am zis sa petrecem cu toți.
Mă trezesc deranjată de melodia telefonului care îmi spune ca ma sună cineva.
-Alo? Spun eu somnoroasa.
-Scuze că te-am trezit! Spune Sara.
-Nu are nimic totusi trebuia sa mă trezesc!
-Am zis sa nu mai urc sus, asa ca hai îmbrăcate sa vii la masa, suntem toți aici si te asteptam si mergem la mall.
-Ok! Spun mai mult pentru mine si închid.
Mă ridic din pat si imi târăsc picioarele pana la baie, ma îndrept spre cabină de dus si dau drumul la apa, mă spăl cu grija în zona pieptului si după 10 minute ies. Ma infasor intr-un prosop mare si pufos si imi usuc parul, ies din camera mea si incep sa îmi caut ceva in care să mă îmbrac.
Optez pentru niste blugi albastrii inchis, tricou alb, geaca mea neagra si tenesi negri.
După ce sunt gata ies din cameră si cobor scările îndreptându-mă spre bucătărie unde îi găsesc pe toți la masa asteptând-mă.
La toți le dau cate un pupic pe obraz si lui Bogdan unul scurt pe buze.
Începem toți sa mâncăm în liniste pana mă decid eu sa sparg linistea.-Şiii, ce facem noi la mall?
-Ai uitat? Zice Sara.
-Ce să uit?
-Merdem la mall pentru a face cumpărături pentru diseară.
-Aaa, gata stiu mergem în club.
-Neața rază de soare! Spune Sara ironică si eu ii dau cu cotul in mâna ei.
Mormăie un "au" dar nu o mai bag în seamă si terminam cu toții de mâncat.
-Cine o să mai vină?
-Pai.. încearcă Alex sa spună, Ivy, Angi, Estere,Zack, Luck, Zayn si noi patru.
-Super!
Ne ridicăm cu toții de la masa iesind afară si îndreptându-ne spre masini.
Eu fug usor spre a mea dar sunt luată ca pe un sac de cartofi de catre iubitul meu.
-Hei da-mi drumul!
-Doar stii ca nu te las sa conduci! Vii cu masina mea.
-Dar....
-Niciun dar....
Mă pune pe locul din drepta lui si după se pune si el la volan, ceilalți au plecat cu alta masină.
Stau bomsumflata cu mâinile în sân si privesc pe geam. Bogdan opreste din senin masina iar eu mă întorc sa vad de ce a oprit-o dar sunt luată prin surprindere de buzele lui care le striveau pe ale mele, nu il pot refuza, nu pot sa rezist unei asemenea tentații.
-Îmi pare rău ca te supăr, dar stiu si tu că nu ai voie.
-Dar măcar azi! Zic si fac botic.
-Alesia! Spune si se enervează putin, când e nervos îmi spune pe nume. Ai o săptămână de la operația ta si ai auzit ce a zis doctorul, nu ai voie sa te stresezi, sa te superi, sa bei, sa fumezi.
-Dar vad ca tu ma superi!
-Fiindcă esti neascultatoare.
-Bine, ai dreptate.
-Nu te supăra iubire, peste ceva timp vei conduce din nou promit.
Nu mai zic nimic si il sărut, apoi pornim din nou spre mall unde cred ca Sara si Alex ne asteapta de câteva minute bune.
După minute bune ajungen si noi, îi vedem pe Alex si Sara sarutandu-se.
-Mai respirati mă! Spun si incep sa rad. Sara se uita urat la mine apoi vine si ma ia taras pana în mall si eu le fac cu mana baietilor.
-De ce a durat asa mult?
-Nu m-a lăsat Bogdan să conduc si ne-am cam contrazis.
-Are dreptate, vrei să îți pui sănătatea în pericol?
-Nu.
-Ok! Hai sa începem sa căutam.
Am fost tarata in toate magazinele si obligată sa port o mulțime de rochi scurte si foarte decoltate ceea ce mie nu îmi prea plac.
Am lasat-o pe Sara singura, adică am fugit de ea, si am plecat intr-un magazin mai mic unde am vazut o rochie neagră putin mai scurtă si are maneci cu dantelă, botine negre cu toc pătrat si inalte.
Din întâmplare dau peste Sara si tocmai ce mă cauta.
-Unde ai fost?
-Sa îmi caut ceva pe placul meu.
-Bine, hai sa mergem sa mâncăm.
Ne-am întâlnit cu băieții si am placat împreună sa luăm masa. După ce am ajuns acasă fiecare a plecat sa facă un dus si sa se pregăteasc pentru a pleca în club.
CITEȘTI
O nouă viață
Novela JuvenilAlesia o fată de 17 ani, este tocilară şi mai ales este batjocorită de toți chiar şi de fratele ei Alex. Părinți îi mor într-un accident de mașină în drum spre casă. După moarte părinților Alesia decide să se schimbe total. Alesia devine cea mai po...