Ridic capul şi rămân surprinsă era Bogdan.
Nu credeam că am să îl mai văd vreodată. Credeam că şi-a găsit familia şi a rămas alături de ei.
Nu spuneam niciunul nimic. Eu eram parca hipnotizată de ochii lui negri. Mă scufudam în culoarea lor fiind într-un abis fără sfarsit.
Pana la urmă decid să spun ceva.
-Spune-mi ca nu visez. Spun eu total surprinsă.
-Alesia! Cât mă bucur să te vad! Spune Bogdan în timp ce mă ia in brațe.
Nu ştiu dar că simt protejată în brațele lui aşa de călduroase, care emana siguranță şi tot odată dor.
Bogdan pov
Timp de două luni mi-am căutat părinți, dar fără niciun rezultat.
Am aflat de la niște vecini că mama a murit de cancer şi tata nu a suportat moartea mamei şi s-a sinucis.
Nu mi-am mai vazut părinți de 2 ani din cauza Alinei. Si acum îmi este foarte tare dor de ei şi îmi pare rău ca nu le-am fost alături.
După ce am aflat de moartea lor am fost de am cumpărat un buchet mare de trandafiri şi m-am dus la cimitir.
După ce am stat şi m-am mai gândit am realizat că trebuie să mă întorc la prieteni pe care îi am.
Îmi e dor de Alesia. Nu stiu dar simnt ceva pentru ea de când am vazut-o prima dată adusă de Alina în aceea casa.
Am plecat din Italia cu destinația România.
Ajuns pe meleagurile Româneşti am coborât din avion şi am luat un taxi până în centru oraşului.
România este o țara foarte frumoasă, culturile şi tradițiile ei minunate. Aici față de Italia nu este aglomerație şi România este cuprinsă aproape numai de vegetație.
Ajuns în centrul orasului decid sa fac o scurtă plimbare.
Mergeam eu cu capul în telefon şi dau peste cineva. Văd ca acelei persoane îi cade telefonul din mâna şi eu îl prind repede.
Ridic capul ca să văd cine este şi să îi dau telefonul. Observ că este o fată şi când ridică capul era chiar...Alesia. Doamne cât de mult mă bucur să o vad.
.Eram surprins de frumusețea, ura şi curajul pe care l-a avut când i-a omorât pe ceilalți fără niciun regret. Este o fată sincera şi cu simplul ei zâmbet îți poate lumina ziua. Vreau să o am lângă mine, doar pentru mine şi pentru totdeauna.
Alesia pov
-De când te-ai întors? Spun eu.
-Astăzi am ajuns.
-Ți-ai găsit părinți?
-Au murit amândoi! Nu vreau să vorbesc despre asta! Spune şi lasă capul în jos.
-Îmi pare rău! Spun şi îl iau în brațe.
-Ai unde să stai? Il întreb eu.
-Deocamdată îmi caut un apartament.
-Ce ai zice să te muți la mine!
-Nu vreau să derapajez. Poate părinți tăi nu sunt de acord.
-Eu nu mai am părinți de vre-o 5 luni. Au murit într-un accident de masină. Spun şi o lacrimă mi-se prelinge pe obraz.
-Oh. Scuze nu am ştiut! Spune Bogdan şi îmi sterge lacrimile.
Este chiar drăguț gestul lui.
-Deci ce zici? Totuşi avem o cameră în plus.
-Bine! Fac asta doar de dragul tău. Spune asta şi eu rostesc la afirmația lui.
Ajungem acasă şi Sara cu Alex erau pe canapea uitându-se la un film. Când ne vede se ridică şi vin spre noi.
-Salut frate! Alex ajunge langa el şi dau mâna. Ce este cu tine pe la noi. Spune Alex fericit când il vede.
-Alex! Bogdan se va muta la noi fiindcă nu are unde să stea. Îi spun eu.
-Este o idee genială. Spune Alex şi mă ia în brațe. Îl ajută pe Bogdan cu bagajele şi îi arată camera.
-Sara mâine seara vom da o petrecere la noi cu tematica Black. Toti trebuie să fie îmbrăcați numai în negru.
-Super! Chiar voiam o petrecere.
Băieții cobor jos şi se aseza pe canapea.
- Băieți! Spun şi ei sunt atenți la mine.
Mâine seară vom da o petrecere cu tematica Black. Ce ziceți?
-Da ar fi minunat. Spune Bogdan.
-Da este o idee super mai ales că este şi Bogdan aici.-Deci totul este stabilit. Spun şi sar în sus de fericire.
I-am sunat şi pe ceilalți, mâine la oră 19 v-a fi petrecerea.
Ne-am uitat cu toți la un film şi eu am adormit la un moment dat pe umărul lui Bogdan.
Simnt cum mă ia în brațe stil mireasă şi mă pune în pat învelidu-mă şi îmi dă un sarut pe frunte, apoi iese din camera.
Doamne când mă atinge parca un val de electricitate îmi străbate corpul ceea ce la Rayn nu simțeam nimic când mă atingea.
Bogdan cu simpla lui prezență mă face să zâmbesc. Este frumos, bine făcut, amuzant, grijuliu şi char ştie să vorbească frumos cu o fată pus că mi-a salvat viața de la moarte din cauza javrei de Alina.
Nu mai durează mult si somnul mă fură.
Bogdan pov
Nu ştiam că părinții lui Alesia şi Alex au murit. Nu aveam de unde. Îmi pare rău pentru ei stiu cum este.
Ne uităm noi liniştiti la film si observ o greutate pe umărul meu. Alesia adormisă, aşa că nu mai stau mult pe gânduri şi o iau în brațe stil mireasă şi urc cu ea scările.
Intru la ea în cameră şi o pun în pat.
Doamne cat de frumoasă este când doarme. Parcă ar fi un înger cu comportament de diavol. Nu stau mult şi o sărut pe frunte şi ies din camera.
Intru şi eu la mine, mă pun în pat şi adorm cu gândul la Alesia.
CITEȘTI
O nouă viață
Teen FictionAlesia o fată de 17 ani, este tocilară şi mai ales este batjocorită de toți chiar şi de fratele ei Alex. Părinți îi mor într-un accident de mașină în drum spre casă. După moarte părinților Alesia decide să se schimbe total. Alesia devine cea mai po...