5

3.7K 132 6
                                    

Ajung acasă şi o sun pe Sara. Dar ea nu răspunde cred că am sunat-o de 10 ori. O mai sun o dată şi în sfârșit răspunde.

-Unde dracu îți ți telefonul ăla? Spun eu nervoasă.

-Ho nebuno că eram în baie şi nu l-am auzit!

-Vino la mine urgent! Spun şi îi țip la telefon.

-Jur că nu mai aud cu urechea dreaptă. Smr nu ești sănătoasă la cap.

-Știu, am fost vreodată?.

-Da, ai dreptate niciodată nu ai fost.

- Vii mâine ?

-Da nebuno, vin în 5 minute. Spune şi închide telefonul.

Cobor jos şi aștept pe canapea până vine Sara. Soneria sună şi eu mă ridic repede şi deschid.

-Ce e aşa de urgent? Întreabă Sara uitându-se la mine ca la dracu.

Nu spun nimic si o trag pe scări.

-Ușor! Că nu-s câine !

-Nu câine, cățea. Hai mai repede.

-Şi tu ești cățea. Spune si amândouă începem să râdem.

-Fii atentă!

-Mereu am fost.

-Da da! Vii în club?

-Serios? De asta m-ai chemat.

-Daaa!

-De ce dracu nu mi-ai spus de la început? normal că vin dar nu mi-am adus o rochie.

-Nu contează, am eu! Spun şi caut în dulap şi găsesc o rochie neagră scurtă şi i-o arunc în față. Hai să ne pregătim, nu avem mult timp!

Eu îmi iau o rochiță crem cu dantelă neagră sus și jos este neagră și puțin înfoiată,în picioare îmi iau niște pantofi negri lucioși de 10 cm şi părul îl las drept.

Sara îşi ia rochia de la mine care îi vine perfec. O rochie neagră în zona umorilor are o pânză neagră şi este scurtă.
Are niște pantofi negri mat tot de 10 cm şi părul îl prinde într-o coadă jos și doua şuvițe le scoate în față.

Ieșim împreună din casă şi ne îndreptăm spre mașina Sarei. Un Mercedes alb lucios, şi pornim cu viteză spre cel mai renumit club "Vinces" ştiu de la Alex de când vorbea cu prieteni lui că pleacă mereu acolo.

Ajungem acolo şi ieșim din mașină pornind amândouă luându-ne de cot şi intrând pe ușa localului.

Înăuntru predomină foarte mult mirosul de țigări si alcool dar nu mă deranjează şi cred că nici pe Sara.

Îmi văd fratele care stătea la o masă împreună cu gaşca lui. Fiind cu spatele la noi mă furișez in spatele lui şi îi pun mâna la ochi şi le fac semn celorlalți să tacă.

-Cine e? Întrabă el nedumerit dar cu un zâmbet frumos pe față.

Nu îi spun nimic şi îi dau drumul de la ochi, el întorcându-se repede şi când mă vede rămane complet uimit.

-Surpriză! Spun cu un zâmbet larg pe fața. Ridicând mâinile în aer.

Alex se ridică şi mă ia in brațe şi începe să mă învârtă.

-Ești superbă surioară!Îmi spune la ureche şi mă trage până la canapea unde ne așezăm.

-Nu vreți să faceți amândouă parte din gaşcă?Întreabă Ivy.

-Bună idee. Zice Alex şi se uită la mine.

-Ce zici Sara? O întreb pe prietena mea cerându-i părerea.

-Da! Nu am nimic în potrivă.

-Ok! Deci asta înseamnă că acceptăm.

Alex cheamă un barman( nu știu sigur cum se scrie dar mna) şi îi zice să aducă niște băutură.

În tot acest timp Ester m-a învățat pe mine şi pe Sara cum să fumez. Eu am învățat repede dar Sara mai greu. Trăgea prea tare în plămâni şi se îneca cu fumul. Am râs toată seara, chiar dacă eram puțin amețită.

Alex o invită pe Sara la dans.
Mă uitam atentă la ei şi chiar se potrivesc. Cred că şi Alex o place, am să stau eu mâine de vorbă cu el.

În tot acest timp cât mă uităm la ei cum dansau, Rayn se pune lângă mine fiind singuri la masă.

-De ce o fată frumoasă ca tine stă singură la masă?

-Lasă vrăjelile astea, Rayn! Nu îți merge cu mine. Spun fără să mă uit la el.

-Dar chiar ești frumoasă.

-Acum că nu mai sunt acea Alesia de care îți băteai joc şi o făceai urâtă, cum e?

-Îmi pare rău.

-Scutește-mă. Mă uit la el nervoasă.

-Vrei să dansezi?

-Nu.

-Ce rea ai devenit.

-Şi e vreo problemă?

-Da! Nu mai ești acea Alesia timidă pe care o știu.

-Exact! Nu mai sunt, de la moartea părinților mei, am decis să mă schimb, să nu mai fiu o proastă si uită-te acum, am o viață nouă pe care chiar o ador. Şi din cauza cui m-am schimbat? Din cauza voastră şi vă mulțumesc că mi-ați arătat asta. Spun uitând-mă cu dispreț la Rayn şi el nu mai zicea nimic.

Rayn e un băiat drăguț şi frumos. Dar nu pot uita cum îşi bătea joc de mine în școală. Nu, asta nu o să uit niciodată, poate o să fim prieteni dar până atunci mai vedem.

Rayn se uită la mine în continuare dar eu nu îl bag în seamă.

Alex vine spre mine şi îmi întinde mâna.

-Îmi acorzi acest dans? Mă întreabă Alex care îmi întindea mâna.

-Normal frățioare! Spun şi îi prind mâna.

Rayn se ridică şi îmi prinde mâna şi mă întorc spre el.

-Şi cu mine de ce nu vrei să dansezi?

-Nu meriți. Şi îmi trag cu putere mâna din a sa .

Merg împreună cu Alex şi începem să dansăm pe o melodie lentă. Ceilalți care nu ne cunosc cred că zic că suntem iubiți, dar nu îmi pasă.

Rayn pov

Doamne ce îmi face mie fata asta. Încep să o ador din ce în ce mai mult. Nu este ca celelalte fete, adică o uşuratică, îmi pace modul în care s-a schimbat este mai rea şi în plus mai frumoasă.

Şi înainte era nu pot să neg, dar nu ştia să îşi pună frumusețea în evidență. Pe când acum e o frumusețe în toată regula.

Lucrul care îmi place este că se lasă greu şi mă respinge asta îmi place la ea dar nici eu nu am să renunț până nu o voi avea.

Alesia pov

După acest dans am mers din nou la masă şi ne-am distrat toată seara, a fost chiar super nu m-am așteptat să fie aşa de frumos. Nici nu îmi amintesc cum am ajuns acasă.
____________________________________

Gata şi acest capitol. Scuze dacă au apărut câteva greșeli. Vă pup😍❤

O nouă viață Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum