26

1.6K 60 4
                                    

Sara pov

Alesia nu sa trezit din comă si îmi e frică că nu se va mai trezi, nu stiu ce m-as face fără ea, îmi este ca o sora mi-a fost alaturi la bine si la rău.

Am vizitat-o în fiecare zi si acum ne pregătim sa ies cu Alex şi Zack care tot insista sa mergem cu el să se tundă si după mergem la spital.

Ies din camera mea îmbrăcată într-o pereche de pantaloni scurți negri, un tricou mulat alb si tenesi mei albi.

Cobor scările si la capătul lor Alex mă astepta vesel, era imbrcat cu niste blugi albastri mulati, tricou alb, geacă de piele neagră si tenesi albi.

Iesim împreună afară si lângă masina lui Alex ne astepta Zack.

-Bună! Ne salută el.

-Bună! Zicem si noi .

-Pregătit de a te face frumos? Zice Alex.

-Da!

-Sa stiti ca după ce terminăm la frizerie mergem la spital sa vedem cum se simte Alesia.

-Da iubita! Îmi zice Alex si mă sărută pe frunte.

Ne urcam toți in masină eu fiind în fața cu Alex şi Zack în spate.
După 10 minute ajungem si la frizer ca să se facă Zack frumos.

Intrăm inuntru lăsându-l pe Zack cu un băiat care il tundea si eu i-au o revista si mă uit la ea Alex fiind afară si fumand o țigară.

20 de minute a durat si Zack este gata. Când a venit înspre noi si l-am vazut chel nu mă mai puteam opri din râs. Doamne arata ca dracu.

-Cine si-a batut mă joc de capul tau! Spun prin te hohote de râs.

Alex se sprijinea de masa si el rosu fiind la fata de atâta râs.

-Ce mă că îmi sta frumos. Spune el mangaindu-se pe chelie.

Mă sprijin cu mâinile de masă ca sa mă urc pe ea şi pun mâinile fix pe lamele care erau pe masa si cealaltă mâna îmi intra foarfeca în deget fiindcă încă nu au strâns ce e pe masă iar eu nu am observat.

Cum am pus mâinile pe ele am inceput sa urlu de durere.

Alex a venit repede la mine.

-Ce ai pățit? Spune el îngrijorat.

Eu nu spun nimic doar iau mâinile de la spate si mă uit la ele si încep sa tremur. In palma stângă o aveam tăiată si pe cea dreapta aveam degetul tăiat(nu va gânditi că de tot).

Am inceput sa tremur efectiv când am vazut ca sângele nu se oprea si curgea din mâinile mele pe jos.

Alex cum vede asta mă ia stil mireasa si iese cu mine în fugă spre masina ducându-mă spre spital.

Intra cu mine în spate iar Zack în fața pentru a conduce fiindcă Alex era cu mine în brațe.

Mă dor foarte rău mâinile si sângele tot nu se oprește, de durere plâng si mai ales că este un trafic vai doamne.

Alex nu mai supărat să astepte mai ales în ce stare sunt si iese cu mine din masină, se îndreaptă spre banda cealaltă si chiamă un taxi

Îmi deschide portiera de la masină si intra cu mine usor înăuntru. Când ajungem la spital domnul din taxi văzând ca sunt tăiată la mâini asa ca se dă jos repede si deschide portiera.

Intram în spital si trebuie sa ajungem la etajul 3.

Alex m-a luat inbrate stil mireasa si a urcat cu mine scările. Pe la etajul doi îmi ridic capul spre el si il văd obosit si era transpirat.

-Lasa-ma jos, nu mai poți sa ma cari.

-Nu, mai avem putin, puțin.

Nu stiu de ce a luat-o el pe scări fiindcă spitalul are si lift dar cred că de la atâta stres nu a mai realizat.

Incep sa plâng, mă dureau oarele si nu îmi mai simțeam mâinile erau amortite.

-Nu mai plânge că te arunc pe geam dacă mai plângi.

Nu zic nimic si incerc sa nu mai plâng. Ajungem la etajul 3 si acolo mă bagă intr-un salon si o asistenta se ocupă de mine.

Alex nu a avut voie sa intre asa că a stat afară.

Asistenta vine si îmi pansează mana cel cu degetul tăiat si la cealalta îmi pune 3 copci si îmi da cu soluție. Când îmi punea copcile am inceput să urlu.

Alex pov

Am ajuns cu Sara la spital, doamne cât de mult m-am speriat când i-am vazut mâinile.

O aud cum urla asa ca fug repede spre salonul ei si vreau sa împing usa dar cu puterea care o aveam mi-a intrat mâna prin usă. Nu am mai simtit nici-o durere, vroiam doar sa vad ce face iubita mea si dacă e bine.

-Ce dracu îi faci? Nu vezi ca urlă de durere.

-Si ce vrei sa ii fac trebuie sa ii pun copcile la mâna. Spune asistenta.

Nu mai zic nimic doar ma uit la micuța mea care mai avea putin si plângea când mi-a văzută mâna plină de sânge asa ca o alta asistenta mă ia si mă duce intr-un salon si îmi bandajeaza mâna.
Doamne mai repede nu poate fata sta sa se miste, vreau sa mă duc la micuța mea.

Sara pov

Când am auzit acel zgomot si o mână în usă m-am speriat si am stiut că este Alex.

Se certa cu asistenta care mă ajuta cu mana. Acum si el are mâna plina de sânge si multe zgarieturi.

Până la urma Alex este luat de altă asistenta pentru ai bandaja mâna.

După alte minute de chin în care aia mi-a terminat mâinile si mi-lea bandajat apare si Alex pe usă.

Mă ajuta sa mă întind pe patul de spital si stă lângă mine pe scaun.

-Te simti mai bine? Mă întreabă el.

-Mă mai dor puțin mâinile. Tu cum te simti? Spun făcându-i semn spre mana lui.

-Mă crezi ca nu am simtit durerea atunci când te-am auzit cum urli de durere.

-Si acum nu te doare?

-Doar putin! Spune si îmi dă un sărut scurt pe buze.

-De ce esti tristă?

-Trebuia să mergem la Alesia.

-Mergem doar suntem în acelasi spital. Vom merge după ce îti mai revi putin.

-Bine!

Usa se deschide si pe ea întră Zack.
Cum il vad mă bufneste râsul.

Doctorul intra si el speriat din cauza rasului meu.

-Ce s-a întâmplat? Întreabă el nedumerit.

-Râdeam de el. Spune Alex arătând spre Zack.

-Ce nu vă place freza mea? Spune Luck si se mângâie pe chelie.

Doctorul iese si el râzând de el.

Mai stam o jumatate de ora pana îmi schimbă bandajele de la mâini si mergem spre salonul lui Alesia.
____________________________________Vreau sa ii mulțumesc danielle jdc pentru coperta câți mele❤❤❤

O nouă viață Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum