Soğuk.......
Şüphesiz onu anlatan en iyi kelime buydu. O kadar çok uyuyordu ki ona bu kelime. Ülkesi soğuk... ilk aşık olduğu adam soğuk.... ölümü soğuk....
Ben en yakın arkadaşıydım. Diğerlerine göre ise en güvendiği insan. Ama yanlışları var. Natasha Romanoff kimseye tam anlamıyla güvenmez. Natasha Romanoff insanın nasıl bir canavara dönüşebileceğini bilir. Kimseye tam anlamıyla bağlanmaz. Arkadan bıçaklanmaya her an hazırdır çünkü insanın ne kadar kolay ihanet edebileceğini bilir. Belki öleceğini de biliyordu. Nasıl öleceğini... ne zaman öleceğini... kimin tarafından öldürüleceğini....
Barnes'a asla ne olduğunu anlatmadık anlatmayacağız. Zaten yıkılmış durumda.. zaten hatırlayacak.. zaten ölü gibi...
Her şey 3 ay önce başladı eskisi gibiydik. Thor ve Bruce yoktu sadece ama orası önemsiz bir ayrıntı. Tony ve Bucky arasındaki sorunu tam 1.5 yılda çözmüştük ve hala araları pek iyi değildi. Natasha ve Bucky yavaş yavaş yakınlaşmaya başlamıştı. Bunu fark edenin tek ben olmadığımdan eminim. Çok geçmeden aralarındaki geçmişi öğrenecektik. RedRoom'daki geçmişlerini. Her şeye rağmen birbirlerini sevmelerini.. Her şeyi... Sonra Zemo hapisten kaçtı istediği intikamı alamamıştı. 2 hafta boyunca bizi izlediğini fark edemedik. İki haftanın sonunda bizi tam anlamı ile dağıtabilecek olayı düzenlediğini fark edemedik. Ben... fark edemedim.
Shuri, Bucky'nin kafasındaki şeyin çoğunu silmişti. Yakında o şeyden tamamen kurtulacaktı. Ama Zemo geldi. O lanet sözleri söyledi. Ben Tony Steve ve Natasha oradaydık. Zemo hepimizin değer verdiği bir şeyi elimizden alacaktı. Oraya doğru koştuk ama çok geçti. Sadece Nat içeri girebilmişti. Zemo Barnes'a Nat'ı öldürmesini emretti. Ama silahla değil....
Barnes, Zemo nun emri üzerine Nat'ı bir dondurucuya kilitledi. Biz de Barnes'ı bayıltıp Nat'ı oradan çıkaracaktık ama bunun için de çok geçti. Tony Zemo yu yakalamayı başardı ama Steve ve ben Barnes ı bayılttığımızda artık çok geçti. Yetişemedik. Yetişemedim. Soğuğun en yakın arkadaşımın vücuduna işlemesine engel olamadım. Barnes'ın hatırladığı anda kendisini öldürmek isteyebileceği şeyi yapmasına engel olamadım.
Sanki hepsi benim suçummuş gibi hissediyorum. Nat'ı öldürmek için gönderildiğim zaman korkmuş bir genç kız görmüştüm çok iyi hatırlıyorum. Bir katil değildi... sadece küçük bir kızdı. Sanki her şeyini kaybetmiş gibi bakıyordu. Ona o gün söz vermiştim. Onu koruyacağıma söz vermiştim ama şimdi.... şimdi sözümü tutamamanın verdiği hüzünle son kez mezar taşı ile bakışıyorum. Görmek isteyeceğim en son isim yazıyor orada. "Natasha Romanoff "
O olaydan sonra Tony ,Barnes'a en çok destek çıkan kişi oldu. O gün onun suçsuz olduğuna inandı. Çünkü bir insan en değer verdiği kişiye isteyerek zarar veremez. İstese de olmaz istemese de. Bir insanın en sevdiği kişiye zarar verebilmesi için kafasına başka birini kıymanız gerekir... başka bir şeyi koymanız gerekir.
Barnes olanları hala hatırlamıyor. Daha doğrusu biz izin vermiyoruz. Wanda her gün tekrar tekrar kafasından o anıyı siliyor ama o anı o lanet anı her gün geri geliyor. Wanda'nın sonsuza kadar kafasındakini silemeyeceğini hepimiz biliyoruz ama hepimizin zamana ihtiyacı var. Hepimizin Natasha'ya ihtiyacı var.
Zemo bu sefer vurucu hamleyi yaptı. Hepimizin değer verdiği bir şeyi hepimizin değer verdiği birini aldı. Ekibi gerçekten bir arada tutan şeyi aldı. En iyi arkadaşımı benden çaldı.
İntikam bile alamıyorum. O pislik hapishane de. Evet oraya girip intikamımı alabilirim. Ama yapamam. Eski dostumun hatrı için kendimi tutuyorum.Tek sıkıntım bununla yaşayamamak. Kendimi suçluyorum çünkü ben en yakın arkadaşını kurtaramayan bir adamım.
Tüm diyeceklerim bu kadar. Son olarak ben Clint Barton ve 16 Haziran 2019 tarihinde bu olayın ve Natasha Romanoff namı diğer Black Widow'un hafızamdan silinmesini bu ses kaydı aracılığı ile onaylıyorum.
fangirl7_0 bu bölüm sana gelsin ilk defa acıklı yazdım umarım mcu da görmeyiz bunu.