Rusya....
Tatil için güzel bir seçim miydi bilmiyordu. Ama ailesi ve kız kardeşi ile aile şirketlerinin ortağı olan aileyi ziyaret etmeye gelmişlerdi. Bu.. pek de tatil sayılmazdı. Bucky derin bir nefes alıp yanında ki koltukta uyuyan Rebecca ya baktı. Küçük kardeşi bu gezi için çok heyecanlıydı. Ailenin tek kızı ile aylardır mesajlaşıyordu. Bucky o kızın şımarık olduğunu düşünüyordu. Sonuçta zengin ailenin tek kızıydı. Klasik şımarık atmosferi. Tamam onun da iki tane abisi var diye duymuştu. Ama Rebecca nın dediğine göre Ivan ve Kosta seyahate çıkmıştı ve Natalia onlarla gitmemişti. Kız Rebecca dan sadece 1 yaş büyüktü. Zaten gitmesi saçma olurdu. 17 yaşında iş seyahati. Bucky bunun iş için olmadığına emindi. Yardım mı edecekti(!) Geçen ay 18 yaşına girmiş olan Bucky liseden mezun olup bu ziyarete bir daha gelmemek için can atıyordu. Şimdiden sıkılmıştı. Ayrıca Rebecca Natalia yı neden bu kadar seviyordu ki? Bu sorunun cevabını Amerika ya dönmeden alacaktı.Natasha odasında boş boş oturuyordu. Bu aralar canı çok sıkkındı. Bunun nedeni ise ailelerinin yeni ortaklarla yakınlaşmak için onları çağırmasıydı. Tamam Rebecca yı sevmişti. Hep mesajlaşıyorlardı. Ama bu sıralar hiç güzel bir zaman değildi ki. Yakın arkadaşı Alexie ona çıkma teklifi etmiş ve ona aşık olduğunu söylemişti. Natasha onu reddedince çok büyük kavga etmişlerdi. 1 haftadır Alexie ona mesaj atıp duruyordu. Hem de hiç güzel mesajlar değildi bunlar. Sonra arıyordu. Natasha gerçekten bıkmıştı bu durumdan. Arkadaş kalmak istemişti. Ama Alexie fazlasını istiyordu. Annesi zaten Alexie ile görüşmesini istemiyordu. O çocuktan hiç hoşlanmamıştı haklıydı. Alexie hiç de hafife alınacak bir tip değildi. Annesinin sesi ile irkildi genç kız. Misafirler gelmişti. Star wars tişörtünü çıkarıp yerine toz pembe altın renkli düğmeleri olan şık bir gömlek geçirdi ve koşarak aşağı indi. Aile ile tanıştılar. Rebecca ile sarıldılar. Sonunda yüz yüze görüşmek güzeldi. Sonra sıra Rebecca nın yanındaki mavi gözlü ve oldukça çekici olan çocuğa gelmişti.
Natasha: Sen James olmalısın?
Bucky: Aslında Bucky. James i kullanmıyorum sanırım Rebecca benden öyle bahsetti.
Natasha başını salladı ve Rebecca suçlu suçlu gülümsedi.
Bucky: Sanırım Natalia idi?
Natasha: İlk üç harf doğru. Ben Natasha.
Rebecca: Abi ismini mi unuttun sanal kankimin?
Natasha: Sıkıntı yok.Yemeğe oturmuşlardı. Aileleri işten konuşuyordu. Natasha ve Rebecca da birbirlerini daha iyi tanımaya çalışıyordu. Bucky ise sap sap boş boş yemek yiyordu. Sonra gözü Natasha ya kaydı. Düşündüğü gibi şımarık bir kız değildi. Sevimli bile sayılırdı. Kesinlikle çok güzeldi. Yemeğini bırakıp onu izlemeye başladı. Gömlek ve kotu ile gayet tatlıydı. Saçlarını öylesine topuz yapmıştı hatta saçları kenardan köşeden çıkmıştı. O kadar özensiz bir topuzdu. Ama çok yakışmıştı. Bucky bu bir haftanın düşündüğünden güzel geçeceğini düşündü. Nat ın bakışı da ona kayınca kalbi duracak sanmıştı. İzlediği belli olmasın diye gülümsedi kız da ona gülümseyip Rebecca ile konuşmaya devam etti. Tanrım.. Bucky de bu kız ile mesajlaşmaya başlamalıydı. Üniversiteyi Rusya da okuma planları yapmaya başlamalıydı artı olarak. Ama buna gerek kalmadı ailesi Natasha yı üniversite için Amerika ya yollayacağını söylediğinde ailelerin konuşmalarına dikkat kesildi. Annesi umduğu şeyi söylemişti. "O sırada bizimle kalabilir yalnız olmasın" Nat ın ailesi de kabul edince Bucky Gelecek yıl Nat ı görmek için sabırsızlandığını hissetti.
Lise kurgusu olmadı tam ama yaş lise bu bence sayılır fkfkfk