She never stoped loving you part 2

209 16 143
                                    

Bu sabah aklıma gelen ikinci parta hoşgeldiniz. Önceki partın sadece son kısmını okusanız yeter. Herkesin şimdi oraya gidip boşuna koca bir bölümü okuyacağını düşünüyorum. Son kısımı okumanız yeter ki ben de onu buraya koyacağım.

Bucky burukça gülümsedi.
Bucky: Öyle bir özelliği vardır. Onu sevmek için hep bir yol bulursun.
Clint aklına gelen şey ile ona döndü.
Clint: Biliyorsun değil mi?
Bucky: Neyi?
Clint: O seni sevmeyi asla bırakmadı.
Bucky: Ortak bir yönümüz varmış desene. Keşke ona söyleyebilseydim.
Clint: Bildiğine eminim Barnes.
Bucky karşıdan ona gülümseyen kadına baktı.
Bucky: Bilmese bile şimdi öğrendi.
Clint: Neye bakıyorsun Barnes.
Bucky: Natalia ya.
Clint: Bucky... orası boş.
Bucky: Değil. Nat asla oğlanlarını yalnız bırakmaz.

Bucky bunları söyledikten sonra oradan ayrıldı. Evine geçti. Yanındaki kadın ondan önce içeri girmiş olmalı ki kanepeye çoktan yayılmış Bucky'e bakıyordu.
Bucky: Seni görmediğine inanamıyorum.
Kadın hüzünle gülümsedi. Adam konuşmaya devam etti.
Bucky: Nasıl buraya geldiğini bilmiyorum. Ama buradasın. Önemli olan bu. Kalanı umrumda değil.
Kadın konuşmadı. Sadece gülümseyerek bakıyordu.
Bucky: Seni çok özledim Natalia.
Kadın sonunda konuştu.
Nat: Bende seni James.
Bucky: Bence Clint'in yanına git. Hiç iyi değil sen de gördün.
Nat: Beni göremez o.
Bucky: Neden olmasın?
Nat: Nedenini çok iyi biliyorsun James. Ben burada bile değilim.
Bucky: Hayır buradasın bak.
Bucky kadının yanına oturdu ve ellerini tuttu.
Bucky: Seni hissediyorum.
Nat: Ama ben gerçek değilim.
Bucky: Natalia yapma böyle. Bak beni çok üzüyorsun. Sen bildiğim tek gerçek şeysin.
Nat: Değilim.
Bucky: Ellerini nasıl tutuyorum o zaman? Nasıl hissediyorum.
Nat: James... Odaklan ellerimi hissediyor musun? Kokumu? Koltuğa ağırlığımı vermiş miyim? Beni hissedebilirsin çünkü ben zihnindeyim. Belki de kalbinde. Ya da ruhum burada ve sapık gibi seni izliyor. Ama şu an konuştuğun Natalia gerçek değil. Sadece psikiyatra görünmen gerektiğinin kanıtı. Ben zihninin bir oyunuyum James bunu çok iyi biliyorsun. Ama kabul etmek istemiyorsun.
Bucky: Etmeyeceğim de. Şu an seni görüyorum işte. Bırak biraz daha göreyim. Eğer bu delilikse bırak hayatım boyunca deli kalayım ama senden ayrılmayayım Natalia. Buna hazır değilim Natalia beni bırakma!
Nat: Hayatına devam etmelisin aşkım.
Kadın sevgilisinin dudağına bir öpücük kondurdu ve kayboldu. Adam ise o gecenin sessizliği içinde güneş doğana kadar ağladı. Kaybettiği sevgilisi için ağladı.

Son

(Ama istek gelirse part 3 de gelebilir yorumları bekliyorum)

I Will Always Find YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin