bab16

165 2 0
                                    

Kini tehah sudah pulang ke rumahnya yang terletak di jb. Hmm aku keseorangan lagi lah lepas ni takde dah orang ajak gurau dengan aku aishhh' keluh hati aku. Payah lah takde teman dalam rumah, bosan!. Kata jihah sambil bergolek-golek di atas katilnya yang bersaiz king. IPhone5s nya dicapai. Retak sedikit ini semua angkara kecuaian dia yang meletakkan telefon nya di atas katil semasa tidur dan menyebabkan telefonnya jatuh ke bawah.nasib kau lah jihah. Di belek telefon itu. Apps whatsapp dibuka nama aidan di cari. Kini nama aidan di save sebagai "Aidan ma love♥" maklumlah dia sudah jatuh hati dengan aidan, dan dia tahu aidan pun dah jatuh hati dekat dia tapi masing ii ego. Haihh buang lah ego tu. Bebel aku sendiri sambil tangan lincah menekan button menaip nama aidan. Yes jumpa pun. 

Seen terakhir aidan pukul 2:30 petang. Sekarang pukul 5:00 petang. Mana pulak Mamat ni pergi. Aku nak ajak dia keluar teman kan aku pergi makan. Itu pun kalau dia tak bizy lah bisik hati aku lagi.

You.. Abis kelas nanti teman i pergi makan boleh taak? 🙈

Ye aku dengan aidan memang menggunakan bahasa i you lepas jumpa dekat mcd tu hari masing ii mahu bertukar bahasa. Buat masa ni tak nak lah sweet sangat bersemut fon kang.



                    Stay tuned guys!

Tiada Maaf! ( Complete )Where stories live. Discover now