Relatiile cu alte case:
Gryffindor: Fuck you, fight me!
Ravenclaw: What are you reading? Oh, Merlin, I love that book!
Hufflepuff: Hey, stop hugging... No, no, don't stop.
Never, but never:
- anger a Slytherin: esti. ca. si. mort. Fiecare zi ti se va parea ca in Hunger Games si nimeni nu va intelege de ce esti atat de tensionat, nici macar tu insuti. May the odds be ever in your favor.
- insult a Slytherin: nu-ti vor raspunde verbal, dar se vor razbuna pe tine.
- hurt a Slytherin: si ei te vor rani la randul tau. Dar, de asemenea, vor fi raniti si cand un Slytherin e ranit, stii ca ai comis-o. Cu lacrimi in ochi, sunt si mai periculosi.
- judge a Slytherin: ii vei rani si mai tare daca vei presupune ca sunt Devoratori ai Mortii doar pentru ca parintii lor sunt sau daca ii vei considera malefici doar pentru ca sunt in Slytherin.
Headcanon:
C.C. Slytherin e, la fel, un fel de sala de terapie, doar ca mult mai linistita. Cei care sufera de depresie si anxietate vin acolo pentru ca e liniste, e retras si pot fi lasati in pace sau bagati in seama, depinzand de ce vor; se pare, totusi, ca cei din Slytherin inteleg cel mai bine problemele. Tot acolo vin si cei hartuiti pentru conditiile lor: sunt saraci, se rade de ei ca sunt nu-stiu-cum, etc. Dar acolo nu esti judecat decat dupa caracter, lucru care le place tuturor. In schimb, dupa ce iti spui problema, un Slytherin ti-o va spune si el pe a lui si asa va veti apropia. Plus, se organizeaza seri de baut la ocaziile speciale.
Asa, capitolele sunt putin messed up pentru ca am aflat de curand ca sunt zilele caselor iar si a trebuit sa le schimb ordinea si bla-bla-bla, dar ce e important: mai jos e o lista cu O-S pe care le voi scrie si publica aici, cat de curand sper.
- The Evans Sisters
- Drarry during the war
- Luna Lovegood
- Draco Malfoy
- Draco Malfoy after getting his Dark Mark
- si o alta poveste frumoasa care va fi o surpriza :)
CITEȘTI
Just some Harry Potter things
RandomNOTĂ DE ÎNCEPUT: cartea are trei ani vechime. Mi-am schimbat majoritatea părerilor legate de ship-uri și personaje. Ce scrie mai departe nu mai este o reflecție completă a mea. Ok deci nu pun descriere ca n-am idei deci: - daca urasti Harry Potter n...