Nu exista the big spoon
Daca Ron si Hermione se imbratiseaza (cuddle, dati-mi voi o traducere), o fac simplu. Cat mai simplu cu putinta; de multe ori, Hermione ia o carte dupa aceea, iar Ron se multumeste s-o priveasca citind sau sa-i vorbeasca despre fratii lui - despre Charlie si dragonii lui, despre Bill si Fleur, despre Percy, despre George si despre Ginny. Hermione il asculta mereu.
Ea mereu il opreste cand se apuca de vorbit despre Fred, daca i se pare ca Ron nu e pregatit emotional. De obicei il ia de mana sau il saruta scurt sau ii vorbeste calm, explicandu-i ca nu trebuie sa vorbeasca despre fratele lui daca nu vrea.
Ron, nevrand sa planga in fata ei, se opreste din vorbit, o saruta pe frunte pentru ca e o prietena, nu iubita, atat de buna si adoarme (pentru ca se intind pana la miezul noptii)
Si cu toate ca vorbesc pana ajung sa vada luna rasarind, lui Hermione nu-i place sa se trezeasca tarziu. Ron, pe de alta parte, ar putea dormi in orice conditii, dar ea il obliga sa se culce sau macar sa faca liniste pentru ca ea sa adoarma.
In dimineata dupa acea noapte, prima, au dormit pana tarziu (stand pana tarziu, nu doar din vorba de data asta). Hermione uraste doar aspectul asta al sexului, iar Ron il adora, pentru ca ii ofera o scuza sa doarma mai mult.
Prima oara, Ron a rosit mai rau decat de obicei cand a vazut-o pe Hermione, total vulnerabila in fata lui. Asta a adus rasete, roseata in obrajii lui Hermione, dar dupa aceea placere ca nicio alta intalnita inainte.
Nu, pe bune, doar imaginati-va prima lor noapte.
Cand au venit la reuniune, toata lumea care a aflat ca erau impreuna a reactionat cu "V-a luat ceva timp."
Neville a marturisit ca pusese un pariu cu Ginny despre cand or sa ajunga impreuna in anul trei. Dupa Bal, i s-a parut ca n-o sa mai fie Romione, iar in anul cinci, dupa ce s-au imprietenit cu Luna, s-a alaturat si ea pariului.
Neville a castigat fiindca a spusese de anul sapte, in timp ce Ginny avusese incredere pe anul sase si Luna sperase la un sarut la absolvire.
La nunta lor, Harry si-a incheiat discursul cu "Ai grija de sora mea, Ron."
Ginny l-a amenintat ca-l blestema daca o raneste pe Hermione in vreun fel, orice fel.
In timpul anului al optulea, Ron i-a scris lui Hermione mai intai o data pe saptamana, apoi de doua ori pe luna si in sfarsit biletele scurte, din cauza job-ului de Auror care ii ocupa mai mult timp decat crezuse.
Au nopti in care nu se pot lasa sa vorbeasca. Hermione vrea sa-si aminteasca de viata de Incuiat pe care a avut-o inainte de 11 ani, iar Ron vrea sa-i mai spuna de familia lui si sotii/sotiile lor (spouses). Sfarsesc prin a vorbi despre scoala, iar cand ajung la anul sase, se lasa cu roseata in obraji si rasete jenate (din cauza relatiei lui Ron cu Lavender si din cauza acceselor de gelozie ale lui Hermione).
Si Ron a fost gelos dupa Hogwarts, putin dupa nunta lor, pentru ca Hermione se tot vedea cu Malfoy pe Aleea Diagon si venea acasa zambind pana la urechi. Mai tarziu a aflat ca (a) era fericita pentru avea un prieten si pentru ca rasese mult si (b) Draco era casatorit.
Hermione avea anumite seri, cand ajungea acasa mai tarziu si il gasea pe Ron in pat, asteptand-o, in care doar se schimba rapid si se trantea pe pat, imediat in bratele lui. Fara niciun cuvant, adormea, dar a incetat sa mai vina tarziu dupa ce s-a nascut Rose.
Ah, si n-am primit inca intrebari pentru request-ul anterior (just a reminder)
Instagram: @fata_cu_cartea
CITEȘTI
Just some Harry Potter things
AlteleNOTĂ DE ÎNCEPUT: cartea are trei ani vechime. Mi-am schimbat majoritatea părerilor legate de ship-uri și personaje. Ce scrie mai departe nu mai este o reflecție completă a mea. Ok deci nu pun descriere ca n-am idei deci: - daca urasti Harry Potter n...