Again, nu exista the big spoon
Dar Ginny e cea "senzuala" - ea incepe cu saruturile, ea e cea care sa-i dea jos tricoul lui Harry. El e, pur si simplu, prea timid, aproape ca Ron. Dar odata ce trece de asta, e minunat - aproape ca nici nu l-ai recunoaste, brusc pasional si doritor.
Exista un hc pe Tumblr care spune ca profesorii puneau pariuri pe viata amoroasa a lui Harry - mai mult de jumatate au pariat pe Ginny Weasley. In anul cinci, toata lumea s-a crizat cu privire la Cho Chang, iar in anul urmator despre un posibil Harmione, dar apele s-au linistit.
In timpul razboiului, cu toate ca Harry n-o stia, Ginny privea tavanul si se gandea la el, urmarind-o cu Harta Strengarilor, stiind ca daca o vedea in siguranta se mai linistea putin.
La Batalie, cand s-au revazut in sfarsit, au trebuit sa se abtina. Ginny ar fi vrut sa nu-l lase pe Harry sa plece asa de repede de langa ea, dar nu l-a oprit - asta inseamna sa fii intr-o relatie cu Baiatul Care A Supravietuit.
Ginny nu ar fi vrut sa numeasca copii altfel, poate doar pe Albus. Cu toate ca il respectase pe Dumbledore, ar fi vrut ca macar un copil sa poarte un nume Weasley. A fost mai rece cateva zile, dar Harry a linistit-o, cerandu-si scuze si lasandu-i o pauza de la crescutul copiilor (Albus abia fusese nascut, iar James avea doi ani).
Ginny si Hermione s-au apropiat foarte mult dupa nunta lui Ginny cu Harry - amandoua se plangeau de sotii lor, iar ei de sotii. Dar erau doua cupluri fericite.
Si ei doi stau noaptea pana tarziu. Poate ati observat, dar la fiecare cuplu caruia ii dau headcanons , apar diferitele tipuri de seri; aici exista patru: cea in care stau sa vorbeasca pana noaptea tarziu, cea in care Harry nu are energie decat pentru cateva cuvinte, cea in care, in mod normal, se ajunge la saruturi dar nu mai mult (fiindca acelea au fost trei de toate) si cea care nici nu prea e seara - fie sunt ocupati cu copiii, fie n-au somn dar n-au nimic de vorbit, deci stau si citesc sau se uita la un film.
Ginny are genele tatalui ei: a fost uimita de televizor cand Harry i l-a aratat intr-un magazin Incuiat si a vrut unul imediat.
Ginny nu prea are ce povesti; daca e ca ei doi sa se lungeasca cu vorba, ea de obicei il asculta pe Harry spunandu-i de viata de Incuiat - de tehnologie, de familia Dursley si de scoala.
Uneori, ea ii povesteste lui despre Lumea Vrajitoreasca - practic, viata ei inainte de Hogwarts. Dar niciodata nu se intrerup reciproc, spre deosebire de Ron si Hermione.
Harry nu i-a scris prea des lui Ginny cand ea a mers sa termine scoala; doar o data pe luna, dar mai intai a urmarit-o cu Harta Strengarilor aproape in fiecare seara. Ii era dor de ea.
Stiu, capitolul asta e lame, dar mi-e destul de greu sa vad Hinny asa cum o faceam mai demult, nu stiu de ce (probabil Drarry e cauza, but whatevs)
Instagram: @fata_cu_cartea
CITEȘTI
Just some Harry Potter things
De TodoNOTĂ DE ÎNCEPUT: cartea are trei ani vechime. Mi-am schimbat majoritatea părerilor legate de ship-uri și personaje. Ce scrie mai departe nu mai este o reflecție completă a mea. Ok deci nu pun descriere ca n-am idei deci: - daca urasti Harry Potter n...