Daca nu sunteti shipperi, sariti peste. Nu, rectific: daca sunteti hateri, sariti peste. Pentru ca asta e primul cuplu fata-fata despre care scriu si nu stiu cum vor reactiona unii.
Luna merge la aproape fiecare meci de Quidditch, dar nu rateaza niciunul in care joaca Gryffindor. Si chiar daca nimeni nu stie, ea aclama in special chaser-ul cu parul rosu pe care parca nici n-o vezi zburand sa inscrie puncte.
Ginny e deseori intrebata de ce are iasomie in par; raspunsul ei e "Luna", ceea ce e si adevarat. Doar ca Ginny nu mentioneaza ca Luna i le-a pus in par cand stateau pe malul lacului, ea invatand si iubita ei impletindu-i parul. PS. iasomia inseamna iubire. (Si da, mi-am pierdut 5 minute din viata cautand flori care semnifica iubirea pe google si alegand intre iasomie, salcam si zorele.)
Cele doua petrec timp mult studiind in camerele comune si, dupa ce pleaca mai toti, reusesc si sa fure saruturi scurte intre paragrafele studiate.
Nu stie multa lume de relatia lor; Luna e genul care s-o pastreze quiet, la fel si Ginny. Dar mai au intalniri duble cu Harry si Draco. Si cel putin doua minute sunt consumate pe Ginny si Harry intrebandu-se cum au putut sa se intalneasca unul cu altul cand cei potriviti erau chiar langa ei.
Numai Slytherin!Luna o striga pe Ginny "Weaslette"- e un fel de inlocuitor pentru "babe", "darling" sau "sweetheart", pe care o preferati; Draco s-a oprit dupa ce a aflat ca e iubita prietenei lui si numai el o facea, ceilalti Slytherins o strigau "Weasley". De asemenea, a aparat-o pe Luna cand s-a aflat de asta, asa cum a facut si ea cand s-a aflat de el si Harry.
Fata lui Ron a fost priceless cand a aflat ca sora lui e homo. Si Harry bi? What the bloody hell? Am I the only straight person here? (Bonus daca si Pansmione e canon.)
Nu, m-am decis; asta ar trebui sa fie real, Drarry si Linny. Like, it's perfect? More than perfect??
In alta ordine de idei though, am o actualizare in lista de One-Shots: platonic!Dramione va ramane in bucket list-ul meu, fiindca nu. pot. sa-l. scriu. Orice-as scrie, iese mult sub nivelul pe care l-am ridicat prin O-S-urile anterioare (adica nu stiu, eu cred ca am ridicat un nivel undeva, acolo...) Deci urmatorul (scris si de care sunt mandra cumva), publicat peste vreo 5 capitole pentru ca am cateva ciorne ocupate inainte, va fi Draco Malfoy dupa ce isi primeste Semnul Intunecat.
In other news though, am fost plagiata cu One-Shot-ul meu Drarry (ala de cacat cu provocarea [vezi "Valentine's Day special"])
CITEȘTI
Just some Harry Potter things
RastgeleNOTĂ DE ÎNCEPUT: cartea are trei ani vechime. Mi-am schimbat majoritatea părerilor legate de ship-uri și personaje. Ce scrie mai departe nu mai este o reflecție completă a mea. Ok deci nu pun descriere ca n-am idei deci: - daca urasti Harry Potter n...