Avertisment: s-ar putea sa plangeti. Nu imi asum vina pentru eventualele inimi frante sau sentimente puternice!
Draco la șapte ani având ca profesoară o vrăjitoare de la o școală Încuiată care să-l învețe să scrie, să citească și să socotească. Ea povestindu-i despre Încuiați și Draco dornic să vadă și el școlile și biblioteca și acel "cinema". Lucius refuzând vehement, concediind profesoara și încercând să-l "repare" pe Draco.
Draco, cu părul lins și cu zâmbetul pe buze, pe Aleea Diagon pentru prima dată.
Draco stând în Camera Comună a celor din Slytherin în prima noapte, gândindu-se la tot ce îi spusese tatăl lui despre cum să se poarte. Draco amintindu-și cum le-a vorbit lui Harry și lui Ron și regretând, pentru că acum îi mai are numai pe Crabbe și Goyle și familia Weasley chiar i se pare drăguță.
Draco luându-și un șarpe (because Slytherin pride) în locul unei bufnițe (pentru că tatăl lui avea deja una).
Harry înțelegându-l când Draco îl ia la întâlniri și șarpele sâsâindu-i despre Draco.
Draco începând să realizeze că o place pe Hermione și făcând atâtea ca să nu se mai gândească pentru că ea e un Sânge-Mâl nedemn (Lucius Malfoy), dar neputând să-și scoată din cap părul creț ca un nor de ciocolată (Nicola Yoon - Everything, Everything), dinții inegali, dar frumoși, și ochii căprui sclipind de inteligență...
Draco realizând că îl place pe Harry și căutând disperat o cale să scape de crush-ul ăsta pentru că băieții nu pot plăcea băieți, nu e normal (Lucius Malfoy).
Blaise și Pansy observând cât de stresat e (și nu din cauza Semnului Întunecat) și liniștindu-l ca prietenii adevărați.
Draco dând totul naibii și ieșind cu Harry la întâlniri.Draco ieșind cu Hermione ca să vorbească despre cărți și despre școală în miezul nopții pentru că nimeni nu trebuie să știe, te rog, Hermione, părinții m-ar omorî.
Draco ieșind cu Blaise și Pansy pe Aleea Diagon.
Draco permițându-și să plângă doar o dată în public, la nunta lui, văzând-o pe Astoria în rochie de mireasă (sau pe Harry venind spre altar).
Draco reținându-și cu greu lacrimile când îl vede (și ține) pe Scorpius pentru prima dată și decizând că nu va fi la fel.
Draco stând închis cu zilele în camera lui după ce și-a făcut Semnul Întunecat, realizând înnebunit că și-a ruinat întreaga viață.
Draco gândindu-se la ce vor spune ceilalți.
Draco gândindu-se la ce va spune Harry.
Draco prefăcându-se din ce în ce mai puțin că este arogant în public.
Draco zâmbindu-le colegilor în ultimul an și încercând să repare totul.
Draco sărutându-l pe Harry în fața tuturor, după un meci de Quidditch câștigat de Gryffindor.
Pansy, Blaise, Ron și Hermione aplaudând cel mai tare în tribune.
Draco regretând pentru ce avea să i se întâmple lui Buckbeak.
Draco repetându-și "E vina mea, e vina mea, e vina mea."
Draco regretând totul din cauza Semnului Întunecat și pierzându-și ultimii doi ani la Hogwarts cu planuri și tentative de omor.
Draco vizitând-o pe Katie la Sf. Mungo și cerându-și scuze de prea multe ori ca să le numere, plecând cu ochii roșii de la plâns și cu regretul și vina mărindu-i-se în piept cu fiecare clipă în care se gândește la planul lui pentru Dumbledore.
Draco stând în spate la înmormântarea lui Dumbledore, încercând să nu plângă sau să se lase pradă vinii.
Draco regretând cum s-a purtat cu familia lui după moartea lui Sirius și după vederea Nymphadorei moartă în Marea Sală.
Draco închizându-se în Camera Necesității, arătând ca dormitorul lui înainte de Hogwarts, noaptea, când mama lui venea să-l liniștească după un coșmar sau să-i citească o poveste, și plângând o noapte întreagă, pentru prima dată singur.
Draco trezindu-se noaptea după un vis cu Lordul Întunecat, cu Semnul arzându-i pe mână și țipând incontrolabil o dată. Narcissa venind în fugă, cu bagheta pregătită să atace pe oricine, numai ca să-și găsească fiul de șaisprezece ani holbându-se în întuneric, cu pătura strânsă la piept sau plimbându-se prin cameră murmurându-și cuvinte liniștitoare sau ghemuit într-un colț al patului, cel mai aproape de lumina intrând pe fereastră strângându-și bagheta cu nodurile degetelor albe.
Narcissa țipând, apoi dând fuga la el, pe marginea lacrimilor, și calmându-l, pentru că e doar un băiat.
Draco îmbrățișând-o strâns ca să se asigure că e reală și e mama lui, plângând pe umărul ei pentru Merlin știe cât timp, dar adormind fără vise după aceea.
Draco având aceleași coșmaruri cu familia lui torturată de Voldemort din anul șase chiar și după școală.
Harry trezindu-se la țipătul lui și liniștindu-l pe Draco. Draco plângând pe umărul lui oricât timp și ținându-l strâns ca să fie sigur că e real și în siguranță.
Draco stând treaz în următoarele nopți după moartea lui Dumbledore, gândindu-se la ce a făcut și la ce a pierdut când l-a refuzat pe director pentru că el putea să-i protejeze familia.
Draco reparându-și viața după Hogwarts, după anul opt, cerându-și scuze, petrecând timp cu Hermione, învățând și plăcându-i viața Încuiată cu toată magia lor simplă, detașându-se de toți cei din Slytherin care încă mai judecau Sânge-Mâlii și Încuiații și căsătorindu-se cu cine vrea (fie băiat sau fată).
Doar Draco Malfoy.
CITEȘTI
Just some Harry Potter things
AlteleNOTĂ DE ÎNCEPUT: cartea are trei ani vechime. Mi-am schimbat majoritatea părerilor legate de ship-uri și personaje. Ce scrie mai departe nu mai este o reflecție completă a mea. Ok deci nu pun descriere ca n-am idei deci: - daca urasti Harry Potter n...