Nu stiu de unde sa incep... Era Strengarilor sau anul trei al lui Harry?
- Sincera sa fiu, n-am auzit vreun cuvant jignitor la adresa lui din partea fandom-ului. Toti il adoram, nu? As putea sa-i gasesc si defectele si sa le fac sa para cat de rele se poate, dar ma tem ca o sa ajung sa-l urasc daca macar ma gandesc...
- Toti ni-l dorim (sau ni l-am dorit, fiindca acum e mort) drept profesor. Nu numai pentru ca e vrajitor sau ceva, eu l-as fi vrut pentru stilul de predare: omul crede in practica! Cel putin la scoala mea, stam toata ziua in banci, lucru care a inceput sa ma enerveze acum cativa ani. Dar cu profesorul Lupin, la ACMN faceai vraji, nu ti se predau.
- Mai mult, nu e un adept al regulilor, dovada ca a fost un Strengar adevarat. Nu-i preda Harta Strengarilor lui Dumbledore, nici lui McGonagall si chiar daca o ia, nu o pastreaza.
- Dar lasand la o parte ce fel de profesor este, JKR a creat un om minunat. Pe langa faptul ca in anul in care James si Lily au fost in viata a fost un unchi pentru Harry, mai tarziu i-a fost alaturi, i-a vorbit, l-a indrumat, a incercat sa-l opreasca din a comite crima... In Talismanele Mortii, desi nu ne este prezentat in film (o alta greseala a regizorului), Lupin a vrut sa vina cu Harry, Ron si Hermione, sa-i ajute cu Horcruxurile.
- Probabil i-ar fi incetinit putin in noptile cu luna plina, dar intentia conteaza. A fost dispus sa-si lase copill de nici un an ca sa ajute la salvarea lumii vrajitoresti.
- Intorcandu-ne in Era Strengarilor, multe fanfiction-uri il portretizeaza drept fiind "un baiat timid cu parul nisipiu si ochi albastri". Si sincer, sunt complet de acord cu aceasta descriere.
- Poate pare putin evident, dar Remus se temea ca va fi respins, alungat, urat din cauza problemei sale. Si, cred eu, nu i-a crezut din prima pe James, Sirius si Peter (s-au imprietenit in primul an, dar Remus a fost mai retinut). Abia in anul doi, dupa ce i s-a aflat secretul de catre ceilalti, li s-a consolidat prietenia.
- Unii se gandesc ca atunci si-a gasit o noua familie, o a doua familie, dar eu cred ca s-a intamplat in anul cinci, dupa ce Strengarii au devenit Animagi. Atunci Remus a simtit "iubirea"; James, Sirius si Peter au facut sacrificii, riscand probabil detentie (si poate un interogatoriu la Minister din cauza faptului ca nu erau inregistrati)
- Moartea lui m-a intristat probabil mai tare decat ar fi trebuit: in ochii unora, era doar un profesor. In ochii lui Harry, Ron si Hermione era un fel de parinte sau cel putin o persoana de incredere.
'Who said that?' Kingsley
'Me' Remus.Cu asta cred ca am acoperit acest personaj. Mai vreti pareri? (Eu nu cred.)
CITEȘTI
Just some Harry Potter things
De TodoNOTĂ DE ÎNCEPUT: cartea are trei ani vechime. Mi-am schimbat majoritatea părerilor legate de ship-uri și personaje. Ce scrie mai departe nu mai este o reflecție completă a mea. Ok deci nu pun descriere ca n-am idei deci: - daca urasti Harry Potter n...