*astea sunt strict parerile mele
Deci, cliseele fanfiction HP. Toti le-am intalnit, toti le-am citit, presupun ca multi s-au si saturat de ele (eu una nu, ma fac sa vad ca fanfiction-ul meu e ok). As vrea sa fac o lista, poate va ajuta (voi, cei care vreti sa scrieti si nu aveti idei) sa le evitati.
1. Sora (geamana) a lui Harry
- care de obicei ajunge in pat cu Draco spre final/ in primele doua capitole
- si bineinteles ca Trio-ul de Aur nu va mai fi trio din cauza ei
- sau cine stie, ea poate e la Slytherin
2. A Dramione fanfiction: "Dupa al saptelea an..."
Ok, inteleg, chestia ca "Hermione s-a intors sa-si termine studiile" e o portita spre Dramione, dar hai sa fim seriosi
- ca de obicei, iubirea apare instant. Draco deja o iubea pe Hermione (chestia asta o stim deja, nu trebuie mentionata, aparent). Si din primul capitol vezi "Poate... il plac pe Draco?????" Eventual e dragoste la prima vedere. Si chiar nu mai conteaza ca Hermione e cu Ron, deloc.
- se saruta pana in capitolul cinci si isi declara iubire vesnica si chestii din-astea siropoase
- in vacanta de Craciun merg la Hermione sau la conacul Malfoy unde "se distreaza" (nu conteaza ca au doar 17, 18 ani)
- mereu, dar MEREU, Lucius si Narcissa vor fi impotriva lor. Nu conteaza ca e fiul lor si c-o iubeste, nu conteaza ca au invatat ca statutul de sange nu e important... chiar nu conteaza.
- copilul lor se va numi intotdeauna Scorpius. Si daca e sa aiba frati/surori, Rose e a lui Ron cu alta, iar Hugo probabil ca nu exista.
- amandoi sunt Perfecti, ok? Doar trebuie sa petreaca timp impreuna...
3. Mary Sue apare peste tot
- daca e sa fie introdus un personaj nou, e un/o Mary Sue.
- daca e fata (presupun ca 80% din cazuri), atunci are forme demne de Victoria's Secret, e de-o frumusete rara si are atatea calitati... o place toata scoala. Si e foarte draguta cand e timida, bine? Nu comentati.
- e frumoasa, dar ea nu stie asta. Desi mentioneaza ca toti baietii se holbau la ea.
- daca e baiat (ar veni 20%, dar sunt sigura ca procentul e mai mic), atunci e si el frumos de rupe, dar nu stie. Si e timid, ca sa aiba un defect.
- Mary Sue va fi mereu ceva de genul "Sunt urat(a), gras(a) si nimeni nu ma place". Pentru ca nu stie ca e frumos/frumoasa.
4. "M-am schimbat, Hermione"
- trei incercari sa ghiciti a cui e replica asta si din ce fanfiction este.
- pentru ca MEREU se schimba, chiar daca nu a trecut decat un an. Si ea il crede, bineinteles.
5. "Parintii ma urasc, abia daca m-au lasat la Hogwarts"
- Mary Sue loveste din nou.
- mereu o urasc parintii si eventual n-o lasa la Hogwarts decat dupa cativa ani
- si ea, cumva, invata cei cinci ani de magie intr-o ora, daca nu mai putin
Nu inteleg. Daca o urasti, de ce o tii acasa? S-o vezi si sa-ti amintesti ca ai cu un copil mai mult decat trebuia?
6. Harry Potter si cele 40 de capitole
- de ce au toate fanfiction-urile 50 de capitole de cate 500 de cuvinte? Si la final apare N/A vietii... Scuze ca e asa scurt, n-am avut inspiratie. Kisses!!!!!!
7. "Si m-a sarutat lung si pasional"
- fiecare sarut e "lung si pasional". Chiar nu conteaza ca mai sunt oameni de fata (ori Ron si Hermione, ori Molly si Arthur, ori profesorii).
8. Un copil, doi copii
- in fiecare fanfiction au copii. Draco si Hermione in vacanta de Craciun (de obicei), sora lui Harry si Draco la conacul Malfoy, Harry si Ginny din an in an...
9. Daca nu e a lui Harry, e a altcuiva
- daca Harry nu are o sora, atunci are Draco (si o urasc parintii) sau familia Weasley (tot o urasc, chiar daca nu le e caracteristic)
Deci, lista finala "de evitat":
1. Sora (geamana) lui Harry Potter
2. Dramione de genul "Dupa al saptelea an"
3. Saruturi lungi si pasionale de fiecare data
4. Mary Sue e vrajitoarea pe care toti o "urasc"
Acum hai sa zicem ca ti-a venit o idee din lista de mai sus. Incepe o carte cu tema respectiva, dar vezi sa fie originala. Dar Mary Sue chiar trebuie evitata, asta e o regula generala.
CITEȘTI
Just some Harry Potter things
CasualeNOTĂ DE ÎNCEPUT: cartea are trei ani vechime. Mi-am schimbat majoritatea părerilor legate de ship-uri și personaje. Ce scrie mai departe nu mai este o reflecție completă a mea. Ok deci nu pun descriere ca n-am idei deci: - daca urasti Harry Potter n...